Gratulerer så myeFørste graviditet her. Regnet frem at termin blir 2 april.![]()
Spennende med første, samme her
Skriv deg gjerne opp på terminlisten når du føler deg klarFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeFørste graviditet her. Regnet frem at termin blir 2 april.![]()
Spennende med første, samme her
Skriv deg gjerne opp på terminlisten når du føler deg klarNår hadde du eggløsning?Melder meg inn her nå etter et par dager med skyggestreker og i går fikk jeg pluss tegn på clearblue digital. Er ca 12-13 dpo og termin er beregnet til 5/4. Blir nok en mars baby da siden det blir 4. keisersnitt som sikkert taes rundt uke 37-38.
GratulererFørste graviditet her. Regnet frem at termin blir 2 april.![]()

I følge EL slim og symptomer tror jeg det var kvelden 10/7, men hadde ikke rukket å bestille EL tester eller termometer enda. Har litt uregelmessige sykluser på ca 35 dager. Blir som oftest satt fram med termin i forhold til EL fra tidligere erfaringer når jeg har tempet og tatt EL tester av en eller annen grunn.Når hadde du eggløsning?
Akkurat da jeg hadde EL, kvelden/natten 10/11.juliI følge EL slim og symptomer tror jeg det var kvelden 10/7, men hadde ikke rukket å bestille EL tester eller termometer enda. Har litt uregelmessige sykluser på ca 35 dager. Blir som oftest satt fram med termin i forhold til EL fra tidligere erfaringer når jeg har tempet og tatt EL tester av en eller annen grunn.
I følge EL slim og symptomer tror jeg det var kvelden 10/7, men hadde ikke rukket å bestille EL tester eller termometer enda. Har litt uregelmessige sykluser på ca 35 dager. Blir som oftest satt fram med termin i forhold til EL fra tidligere erfaringer når jeg har tempet og tatt EL tester av en eller annen grunn.
Da er vi ikke langt ifra hverandre, egget mitt slapp iløpet av 11.juliAkkurat da jeg hadde EL, kvelden/natten 10/11.juli![]()
Gratulerer!! Artig å treffe på føreste forsøkJeg var kun i 1.pp etter at jeg tok ut spiralen, så er jeg litt overrasket av at det klaffet så fort. Samtidig ble jeg raskt gravid med nr 1 og 2 også…
Termin blir 4/4 men jeg pleier å bli flyttet litt senere på OUL.
Vis vedlegget 385253

Jepp. Hadde + på cb tidlig digital på fredag. Cb vanlig test er positiv, mens cb vanlig digital var negativ i dag. 13dpo.Jeg fikk positiv test i går på clearblue og i dag stod det ikke gravid..testet dog ikke morgenurin og er 3+4 i dag eller da ikke gravid likevel lengre..andre som har opplevd det samme? Bør vel bare vente å se om menstruasjonen kommer eller ta en ny test når denne er forventet? Andre som har opplevd det samme?
Har litt av samme følelse i forhold til hyperemesis, men har tatt forholdsregler og begynt smått med kvalmestillende allerede nå siden det skal visst hjelpe de med hyperemesis. Er i spesialisering i en opplæringsstilling og skal begynne å jobbe på en avdeling på sykehus med barn og er redd bedriftslegen kommer til å si at jeg ikke får jobbe siden jeg er CMV negativ, eller har vært det fram til nå. Sist gang måtte jeg ta fri allerede i uke 27 da jeg begynte på ny plass med barn da de utgjorde en risiko. Da jeg jobbet i Norge var det ingen som brydde seg om dette. Det er en avdeling jeg har hatt lyst til å jobbe på lenge så håper det ordner seg!Noe som plager meg litt, er at jeg var så motivert til å begynne på jobb igjen om en uke. Og hvis spiren holder så kommer jeg jo raskt til å bli både trøtt og kvalm og ikke prestere så godt, og det syns jeg er skikkelig kjipt. Jeg byttet jobb rett før korona og føler først nå at jeg har kommet godt i gang med arbeidsoppgavene mine, og så skal innsatsen min bli dårligere igjen… det er ikke noe fett å tenke på.
Må også skrive master oppgave ved siden av jobb, men må være ferdig om 2 år. Likevel en del jobb med det.Jeg har ekstremt mye på jobb dette året. Vi er veldig i manko på folk, i tillegg til flere av oss studerer. Selv skal jeg 3 uker utenlands på universitet i høst og masteroppgave som skal inn til mai. Jeg må begynne å skrive på den mye tidligere. Eventuelt få prøve å få utsatt innlevering til høsten. Er bare noen få år siden jeg leverte sist master oppgave så ligger litt u hendene enda.
Men nå er trøttheten her for fult, jeg har to barn fra før som krever sitt. Godt vi er vant til hardkjør.
Føler noe lignende! Begynner i ny jobb i august, som lærer med kontaktlæreransvar. På tidligere arbeidsplass jobbet jeg uten kontaktlæreransvar, så da hadde det vært «enklere» å begynne nytt skoleår som gravid. Kjedelig å skulle starte helt på nytt på alle måter og gå ut etter kort tid.Noe som plager meg litt, er at jeg var så motivert til å begynne på jobb igjen om en uke. Og hvis spiren holder så kommer jeg jo raskt til å bli både trøtt og kvalm og ikke prestere så godt, og det syns jeg er skikkelig kjipt. Jeg byttet jobb rett før korona og føler først nå at jeg har kommet godt i gang med arbeidsoppgavene mine, og så skal innsatsen min bli dårligere igjen… det er ikke noe fett å tenke på.
Jeg var gravid med forrige da jeg begynte i denne jobben! Så de er vant med det, men da gikk jeg jo i sykemelding da korona kom. Nå må jeg jo faktisk jobbe helt ut, spent på om energien holder…..Føler noe lignende! Begynner i ny jobb i august, som lærer med kontaktlæreransvar. På tidligere arbeidsplass jobbet jeg uten kontaktlæreransvar, så da hadde det vært «enklere» å begynne nytt skoleår som gravid. Kjedelig å skulle starte helt på nytt på alle måter og gå ut etter kort tid.
Menmen, livet lar seg ikke alltid styre, regner med at nye ledere også vet det.