Skravletråd

Jeg driver å sniker meg forsiktig inn her, for jeg fikk svakt utslag på test i går. I dag var streken bittelitt sterkere og med rosa farge. Så håper jeg blir hørende til her inne :smiley-angelic001 Rart om man skal få utslag 2 dager på rad med stigning dersom det ikke er en begynnende spire på gang :happy: Menstermin blir isåfall 5.mars :)
 
Sniker fra Februar :p Så gøy å se det er aktivitet her!
 
Jeg driver å sniker meg forsiktig inn her, for jeg fikk svakt utslag på test i går. I dag var streken bittelitt sterkere og med rosa farge. Så håper jeg blir hørende til her inne :smiley-angelic001 Rart om man skal få utslag 2 dager på rad med stigning dersom det ikke er en begynnende spire på gang :happy: Menstermin blir isåfall 5.mars :)
Gratulerer så mye :Heartred
Husker deg fra tidligere ikm gruppe. Så utrolig artig å se at du har fått positiv test. Krysser fingrene for at spiren holder seg hele veien :love7
 
Jeg driver å sniker meg forsiktig inn her, for jeg fikk svakt utslag på test i går. I dag var streken bittelitt sterkere og med rosa farge. Så håper jeg blir hørende til her inne :smiley-angelic001 Rart om man skal få utslag 2 dager på rad med stigning dersom det ikke er en begynnende spire på gang :happy: Menstermin blir isåfall 5.mars :)

Det høres jo veldig lovende ut!! Tester du på nytt i dag? :D
 
Det høres jo veldig lovende ut!! Tester du på nytt i dag? :D
Har testet hver dag nå og får utslag på ettermiddagsurin. Ellers på døgnet får jeg ikke noe utslag. Skal ta ny test nå i ettermiddag når vi kommer hjem fra skogtur.
 
Er helt sykt om det skulle gå denne gangen for meg. Jeg prøver å være optimistisk samtidig som jeg ikke kom lengre enn til uke 6 sist før TUL og de ikke fant liv/utvikling. Om det går denne gangen har jeg termin på 30 årsdagen min og det var den dagen jeg mistet i år. Hadde vært syyykt spesielt men samtidig utrolig gøy å sett frem til. :love7
 
Er helt sykt om det skulle gå denne gangen for meg. Jeg prøver å være optimistisk samtidig som jeg ikke kom lengre enn til uke 6 sist før TUL og de ikke fant liv/utvikling. Om det går denne gangen har jeg termin på 30 årsdagen min og det var den dagen jeg mistet i år. Hadde vært syyykt spesielt men samtidig utrolig gøy å sett frem til. :love7
Krysser fingrene for oss alle, for en fin termindato :Heartred
 
Jeg må dessverre melde meg ut igjen da testene blir svakere og jeg har begynt å spotte. Så det går nok gale veien dette :sorry:
 
Jeg må dessverre melde meg ut igjen da testene blir svakere og jeg har begynt å spotte. Så det går nok gale veien dette :sorry:
Ånei, krysser fingrene for at det går godt selvom, eller at neste mnd er din mnd :Heartred :(
 
Har dere fått sterke streker eller er de svake enda?
Mine er ikke like sterk som kontrollstreken enda. Denne tok jeg i går 17dpo
2C840AD0-9C0E-478C-A078-63B346F54F30.jpeg

Føler den burde vært sterkere, men har ikke peiling. Burde bare slutte å teste nå, for blir bare bekymret:shifty::hilarious:
 

Vedlegg

  • F8839E50-F572-4433-AEB7-B29F86F346DB.jpeg
    F8839E50-F572-4433-AEB7-B29F86F346DB.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 4
Mine er ikke like sterk som kontrollstreken enda. Denne tok jeg i går 17dpo
Vis vedlegget 383269

Føler den burde vært sterkere, men har ikke peiling. Burde bare slutte å teste nå, for blir bare bekymret:shifty::hilarious:
Ja sånn var jeg sist. Syns ikke testene ble sterke nok og var sykt bekymra. Gikk helt fint, men de svake testene i starten hang med meg helt frem til fødsel. Så denne gangen tester jeg ikke hver dag sånn som jeg gjorde sist!
 
Jeg vil gjerne dele denne tråden. Den ga meg litt ro i sjela. Selv om jeg fremdeles har lyst til å teste hver dag
Det å få svake strimler og å teste ofte sier egentlig ingenting sikkert.
 
Back
Topp