Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle ønsket vi kom igang såpass tidlig at jeg hadde vært yngre og sluppet nipt.. Aner ikke hva vi gjør om vi får beskjed om trisomi på nipt![]()
Jeg er så enig!Jeg kan faktisk ikke TRO at jeg er gravid!!! Får sånne bølger av ren glede, har lyst å hyle!![]()
Jeg er så enig!
Og fryder meg over tanken på at ingen andre enn samboer og jeg vet det enda! Hadde nesten ikke trodd jeg skulle like å holde det hemmelig slik.. Selv om jeg gleder meg til å si det også, etterhvert![]()

Vi har satt dato i juni for når vi skal si det og da er det dattera mi som får vite det aller førstSkjønner jeg godt! Vi har fortalt det til noen venner, og svigermor. I starten var det så vanskelig og ikke si noe, men nå liker jeg det
Eneste jeg gleder meg til er å si det til ungene.![]()
Vi har satt dato i juni for når vi skal si det og da er det dattera mi som får vite det aller førstgleder meg skikkelig til å se ansiktene til folk, så her skal det kjøres rundt til alle
hehe!

Samme her, holdt på å si noe til en kollega idagBare meg som synes det er skikkelig kjipt å ikke få fortelle til andre? Denne hemmeligheten har jeg ikke mye sansen for jeg altså. Skulle ønske jeg var som dere. Føler mest at jeg lyver for folk.

Måtte si det til frisøren min i dag, da jeg holdt på å spy på gulvet og skalv som et aspeløv i stolen.. Ellers gleder jeg meg til å si det til barna. De har lyst på flere søsken
Gruer meg faktisk til å si det til resten av familien og jobben/venner. Føler nr. 3 ikke e velkommen egentlig.
Er det en spesiell grunn til at du tror de vil reagere sånn?Måtte si det til frisøren min i dag, da jeg holdt på å spy på gulvet og skalv som et aspeløv i stolen.. Ellers gleder jeg meg til å si det til barna. De har lyst på flere søsken
Gruer meg faktisk til å si det til resten av familien og jobben/venner. Føler nr. 3 ikke e velkommen egentlig.
Barn nr.3 og itillegg med annen mann.Vi venter til uke 11 er planen, dersom vi klarer detDere tenker å vente til uke 12 med å si det til noen?![]()
Tror min mor syns det var mye med tre barn selv. Hun var alene med oss to eldstes en god stund og fikk en attpåklatt med stefaren min. Hun bruker å kommentere at «men dere har nå nok med to» og sier at hun stresser på våre vegne av og til. Hun klarer liksom ikke å IKKE blande seg i alt og tror at meningene hennes er velkommen selv om hun bare spyr de ut og vi gir beskjed at det har hun ingenting med.Huff så trist at du sitter med den følelsenEr det en spesiell grunn til at du tror de vil reagere sånn?