Skravletråd

Blæh, føler meg null (!!!!) gravid. Og da er spørsmålet; nyte eller stresse? :hungover::hungover::hilarious:
Samme her.. Selv med x antall tester tenker jeg, er jeg virkelig gravid?:hilarious: Håper på svar fra legen på blodprøver idag så jeg kan slappe litt av. Jeg var så dårlig begge forrige svangerskap at det er vanskelig å nyte når jeg ikke kjenner det på kroppen. Er kun umenneskelig trøtt:hungover: Hjemme med sykt barn idag, og kveldsvakt (fra 16-23) så det bli spennende..

Hei! Er det laget en Facebook-gruppe? :Heartpink Linken fra tidligere virker ikke :Heartpink. Skulle gjerne meldt meg inn:love2

Første kveldsvakt (dagligvare, 16-23) som gravid, får nesten angst av redselen for å bli dårlig:( ha en fin kveld:Heartred

Samme her. Dvs, har noen små symptomer, men mindre nå enn for en uke siden.
Men er vel bare å prøve å nyte det.

Samme her. Prøver å tenke at det er fint. Føler meg ganske rolig ift til det. Trur det er naturlig at de kommer og går litt :)

Samme her. Prøver å tenke at det er fint. Føler meg ganske rolig ift til det. Trur det er naturlig at de kommer og går litt :)
Greit å høre at det er flere som har mindre symptomer.

Her har det vært en skikkelig tung dag på jobb. Vært uvel hele dagen. Sånn "tom", ikke kvalm altså. Håper det er en forkjølelse ol og ikke denne graviditetstrøttheten som har slått inn, for da blir det noen tøffe uker fremover.

Føler meg litt rar her som er med i en gravid gruppe, enda jeg ikke har tatt en positiv test og ikke har noen symptomer. Bare antar jeg er gravid ettersom jeg ikke har fått mens 21.04 som jeg skulle stresser egentlig ikke med test, synes egentlig det er litt koselig å ha denne hemmeligheten for meg selv(med dere) og lure litt selv. Tenker tiden går litt raskere når det ikke er så virkelig så tidlig.

Hei hopp! Det har jo vært en del snakk om det å få offentlig ultralyd i uke 12:angelic: Mitt spørsmål er: har alle rett på det? Eller bare enkelte? Hvordan gå frem for å eventuelt få det?

Hei hopp! Det har jo vært en del snakk om det å få offentlig ultralyd i uke 12:angelic: Mitt spørsmål er: har alle rett på det? Eller bare enkelte? Hvordan gå frem for å eventuelt få det?

I følge min jordmor har alle rett på det. Det viser seg her inne at ikke alle får det enda. Jordmoren min henviste meg. :)

Jeg tror det er litt opp til kommunene og kapasitet egentlig. Her jeg bor er jeg litt usikker på om det tilbys de under 35, men skal ikke si det sikkert.

Det skal i alle fall være et tilbud for alle nå!

Back
Topp