Jeg lager en testetråd for dem som ønsker å legge ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæh, føler meg null (!!!!) gravid. Og da er spørsmålet; nyte eller stresse?![]()

Samme her.. Selv med x antall tester tenker jeg, er jeg virkelig gravid?Blæh, føler meg null (!!!!) gravid. Og da er spørsmålet; nyte eller stresse?![]()
Håper på svar fra legen på blodprøver idag så jeg kan slappe litt av. Jeg var så dårlig begge forrige svangerskap at det er vanskelig å nyte når jeg ikke kjenner det på kroppen. Er kun umenneskelig trøtt
Hjemme med sykt barn idag, og kveldsvakt (fra 16-23) så det bli spennende..Blæh, føler meg null (!!!!) gravid. Og da er spørsmålet; nyte eller stresse?![]()
Samme her. Dvs, har noen små symptomer, men mindre nå enn for en uke siden.Blæh, føler meg null (!!!!) gravid. Og da er spørsmålet; nyte eller stresse?![]()
Ja, jeg har ordnet en, har du prøvd den nye linken som jeg la ut tidligere idag?Hei! Er det laget en Facebook-gruppe?Linken fra tidligere virker ikke
. Skulle gjerne meldt meg inn
![]()

Ja, jeg har ordnet en, har du prøvd den nye linken som jeg la ut tidligere idag?![]()
. Hvor finner jeg den?I tråden som heter Termingruppeååååå nei det har jeg ikke. Hvor finner jeg den?

Samme her. Dvs, har noen små symptomer, men mindre nå enn for en uke siden.
Men er vel bare å prøve å nyte det.
Lykke til!Første kveldsvakt (dagligvare, 16-23) som gravid, får nesten angst av redselen for å bli dårligha en fin kveld
![]()
Greit å høre at det er flere som har mindre symptomer.Samme her. Prøver å tenke at det er fint. Føler meg ganske rolig ift til det. Trur det er naturlig at de kommer og går litt![]()
Hei hopp! Det har jo vært en del snakk om det å få offentlig ultralyd i uke 12Mitt spørsmål er: har alle rett på det? Eller bare enkelte? Hvordan gå frem for å eventuelt få det?
Hei hopp! Det har jo vært en del snakk om det å få offentlig ultralyd i uke 12Mitt spørsmål er: har alle rett på det? Eller bare enkelte? Hvordan gå frem for å eventuelt få det?