Hei! Oppretter skravletråd- fordi jeg er så spent og har lyst å prate om det men har svært få å prate med om det da vi vil holde det hemmelig til mai! Så da tenkte jeg vi kunne skravle og bli mer kjent! Jeg har ihvertfall et håp om at vi alle blir her et fullt svangerskap selv om det er tidlig enda!
kan jo starte med et spm og svar, så kan den neste som svarer stille et spm også kanskje?
jeg lurer på om dere har prøvd lenge og om det var en lettelse eller hvilke følelser som kom ved positiv test?
her var vi på pp6 nå uten så mye som antydning til kjemisk en gang. Før det nå klaffet! Jeg hadde egt gitt litt opp. Men begynte å grine av lettelse for at jeg faktisk kan bli gravid igjen.
kan jo starte med et spm og svar, så kan den neste som svarer stille et spm også kanskje?
jeg lurer på om dere har prøvd lenge og om det var en lettelse eller hvilke følelser som kom ved positiv test?
her var vi på pp6 nå uten så mye som antydning til kjemisk en gang. Før det nå klaffet! Jeg hadde egt gitt litt opp. Men begynte å grine av lettelse for at jeg faktisk kan bli gravid igjen.

siden jentene er så tette i alder så er det bare vært fint at det blir liten aldersforskjell nå også. Ser noen allerede har sagt noe om alder mellom søsken, men spør uansett. Hvor mange år blir det i mellom?
Men alt skjer jo ikke slik vi alltid ser for oss