Skravletråd

WonderGirl

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Septemberlykke 2024
Hei! Oppretter skravletråd- fordi jeg er så spent og har lyst å prate om det men har svært få å prate med om det da vi vil holde det hemmelig til mai! Så da tenkte jeg vi kunne skravle og bli mer kjent! Jeg har ihvertfall et håp om at vi alle blir her et fullt svangerskap selv om det er tidlig enda!

kan jo starte med et spm og svar, så kan den neste som svarer stille et spm også kanskje?

jeg lurer på om dere har prøvd lenge og om det var en lettelse eller hvilke følelser som kom ved positiv test?

her var vi på pp6 nå uten så mye som antydning til kjemisk en gang. Før det nå klaffet! Jeg hadde egt gitt litt opp. Men begynte å grine av lettelse for at jeg faktisk kan bli gravid igjen.

Heisann.
Har forsøkt i 2 år nå og dette er mitt 4 svangerskap på denne tiden. Det skal sies at vi går igjennom IVF så da tar det litt lengre tid som regel, men dette er faktisk mitt 3 svangerskap uten IVF. Nå har vi fått endel støttemedisiner som forhåpentligvis hjelper på å holde på svangerskapet.
Jeg er selvfølgelig kjempeglad for å være gravid og er spent, men må si at redselen for å miste igjen er stor.

Jeg har allerede delt nyheten med søstra mi og tenker å dele til litt flere etter hvert. Har kjent på det at å dele tidlig har gitt meg mye omsorg og forståelse de gangene jeg har mistet.

Ble et langt svar på spørsmålet ditt @WonderGirl

Last edited:
Heisann.
Har forsøkt i 2 år nå og dette er mitt 4 svangerskap på denne tiden. Det skal sies at vi går igjennom IVF så da tar det litt lengre tid som regel, men dette er faktisk mitt 3 svangerskap uten IVF. Nå har vi fått endel støttemedisiner som forhåpentligvis hjelper på å holde på svangerskapet.
Jeg er selvfølgelig kjempeglad for å være gravid og er spent, men må si at redselen for å miste igjen er stor.

Jeg har allerede delt nyheten med søstra mi og tenker å dele til litt flere etter hvert. Har kjent på det at å dele tidlig har gitt meg mye omsorg og forståelse de gangene jeg har mistet.

Ble et langt svar på spørsmålet ditt @WonderGirl

Så da må mitt spørsmål til neste kvinne bli: Hva gruer og gleder du deg mest til i graviditeten?

Så kjekt at du er her denne gangen! Jeg håper at vi står veien helt ut ilag! Til de små er i armene våre :love7
Spennende å følge med på reisen til hverandre på godt og vondt! Og fint at du deler med de rundt dere:Heartred:Heartred

Hei! Jeg har et barn fra før (litt over 2 år), og tok ut spiralen i oktober. Ble gravid i forrige pp, men det endte raskt i sa/kjemisk etter svake streker på testene Venter fortsatt på el, og håper virkelig at det klaffer denne gangen.

Hei!
Jeg ble gravid i juli og hadde en exu i september i svangerskapsuke 8.. Måtte fjerne ene egglederen men legen var tydelig på at jeg kunne bli gravid igjen ❤️ Vi var prøvd siden november/desember, blir jo selvfølgelig skuffet når det ikke treffer.. Men denne måneden er første måneden der jeg tracker med eggløsningstester! Hvis noen flere har gjort det så vil jeg gjerne høre om hvordan det fungerte for dere med testene.

Heisann! Jeg har fire gutter fra før, er 36 (strax 37). Ble gravid i november, mista i vk 7, ble tydeligvis gravid igjen bare 2 uker etter og her sitter jeg da ❤️

Heisann! Jeg har fire gutter fra før, er 36 (strax 37). Ble gravid i november, mista i vk 7, ble tydeligvis gravid igjen bare 2 uker etter og her sitter jeg da ❤️
Så morro ! Krysser for at spiren holder til oktober !

Syns tiden går såååå sakte… 8 uker + igjen med progesteron, 4 uker til TUL, 9 uker til organrettet…

Ja den snegler av gårde! Men vi får bare prøve å leve i nuet underveis. Lett å si men
Denne tiden kommer til å gå så sent. Har ei på snart 7 år som har spurt i lang tid etter en lillebror eller lillesøster. Tenker at det ikke er så mye poeng i å fortelle henne før vi forteller resten. Hun kommer jo aldri til å holde tett samt at det vil bli laaaang ventetid for henne.

Hvor i landet kommer nesteman fra?

Denne tiden kommer til å gå så sent. Har ei på snart 7 år som har spurt i lang tid etter en lillebror eller lillesøster. Tenker at det ikke er så mye poeng i å fortelle henne før vi forteller resten. Hun kommer jo aldri til å holde tett samt at det vil bli laaaang ventetid for henne.

Hvor i landet kommer nesteman fra?

helt klart ! Her har vi en på 4 som aner litt ugler i mosen men som ikke får vite før vi vet kjønn osv. men det blir nok en gledens dag når dere får fortelle henne!

Bestilt time hos Martin Lundring uke 13 ❤️

Hvordan aner 4-åringen ugler i mosen da?

han er litt voldsom. Og nå må han plutselig være ekstra forsiktig med meg. Og har spurt om søsken en stund. Sa ista at snart skal jeg på sykehuset å få baby søster. Men han vet ikke noe konkret. Hehe

Hei.

jeg har to jenter på 13 og 14år og en gutt på 1,5 år. Jeg var igjennom 3 sa og ma før han på 1,5 kom pluss at jeg ble gravid 4 mnd etter fødselen igjen og det kunne blitt akkurat 1 år mellom de… sånn ble det ikke og det var tungt når det skjedde:(Tøffe opplevelser og har de friskt i minne, derfor tar jeg det med knusende ro. Klarer ikke helt å slippe jubelen løs enda, men ble selvfølgelig veldig glad da jeg fikk positiv strek :happy: siden jentene er så tette i alder så er det bare vært fint at det blir liten aldersforskjell nå også. Ser noen allerede har sagt noe om alder mellom søsken, men spør uansett. Hvor mange år blir det i mellom?

Hei.

jeg har to jenter på 13 og 14år og en gutt på 1,5 år. Jeg var igjennom 3 sa og ma før han på 1,5 kom pluss at jeg ble gravid 4 mnd etter fødselen igjen og det kunne blitt akkurat 1 år mellom de… sånn ble det ikke og det var tungt når det skjedde:(Tøffe opplevelser og har de friskt i minne, derfor tar jeg det med knusende ro. Klarer ikke helt å slippe jubelen løs enda, men ble selvfølgelig veldig glad da jeg fikk positiv strek :happy: siden jentene er så tette i alder så er det bare vært fint at det blir liten aldersforskjell nå også. Ser noen allerede har sagt noe om alder mellom søsken, men spør uansett. Hvor mange år blir det i mellom?
Den ser jeg :Heartred:Heartred:Heartred
Her blir det nesten 8 år mellom… jeg som hadde tenkt å ha to tette:sorry: Men alt skjer jo ikke slik vi alltid ser for oss:)

Den ser jeg :Heartred:Heartred:Heartred
Her blir det nesten 8 år mellom… jeg som hadde tenkt å ha to tette:sorry: Men alt skjer jo ikke slik vi alltid ser for oss:)
Nei ting blir ikke som man tenker bestandig. Det som er så fint når det er noen år i mellom er at de kan hjelpe litt til :Heartred og så er de så stolte. Og det er så fint å se:Heartred

Nei ting blir ikke som man tenker bestandig. Det som er så fint når det er noen år i mellom er at de kan hjelpe litt til :Heartred og så er de så stolte. Og det er så fint å se:Heartred
Ja, akkurat det tenker jeg også. Hun kommer til å være så stolt:Heartbigred

Hei.

Ønsket også tette egt men blir 5 år i mellom. Forhåpentligvis ikke mer enn 3 år mellom 2 og 3 mann. Men hvem vet hvor livet tar oss. Er noen fordeler med aldersforskjellen også trøster jeg med :Heartpink

Back
Topp