Skravletråd

Skjønner :) Vet ikke om jeg fikk det svaret over chat? Mener det var det jeg hadde dialog (for ville ikke ha det på "min side" den gang). Men dobbeltsjekk du, i tilfelle jeg ikke fikk riktig svar, eller at reglene har endret seg (spurte i mai) - eller at de er noen klausuler på det (må ha jobbet sånn og sånn) :)

Ja, da har du jo litt tid på deg mtp aap, om du kan få innvilget svangerskapspenger er jo det en bedre økonomisk løsning :) og si opparbeider du deg nye rettigheter i mens :)

Når jeg e ferdig med denne søndagen har jeg 16 (av 26) uker igjen til jeg er normal arbeidstaker igjen med sykepengerettigheter. For meg har det vært en belastning å føle seg så utenfor samfunnet! Så derfor har jeg nedtelling.. :oops:

Ja, hadde faktisk planer om å gjøre det i morgen :oops:

Det kan jeg skjønne, men samtidig kan man ikke noe for å ha vært sykemeldt over lengre tid :Heartred jeg har stort sett jobbet delvis hele veien (kanskje 1mnd 100% sykemeldt), men ikke noe kjekt nei

Tørker tårer og smiler sammen med de nybakte foreldrene. Like utrolig hver gang❤️

Samme her! Og nå om dagene er jeg så syykt emosjonell, gråter for absolutt ingenting :nailbiting:

Hei.
Har dere testet positivt på digital testen før dere gleder dere?
Jeg vil så gjerne hoppe i det, men jeg tørr jo ikke. Fikk sånn strek på test fra Normal.
Mannen min ser ikke strekene jeg viser, så for å bekrefte for han så har jeg tatt digital. Denne gangen fikk jeg svak strimmel 8 dpo kveld, fikk 1-2 på digital 9 dpo morgen :) veldig godt å slippe tolking av streker

Mannen min ser ikke strekene jeg viser, så for å bekrefte for han så har jeg tatt digital. Denne gangen fikk jeg svak strimmel 8 dpo kveld, fikk 1-2 på digital 9 dpo morgen :) veldig godt å slippe tolking av streker

Jeg tok en rfsu test i dag, som var negativ. Så da tror jeg det bare var en feil med den positive.

Vedlegg

• 97DB4563-56DD-484E-B443-DEB82C6F1053.jpeg
    97DB4563-56DD-484E-B443-DEB82C6F1053.jpeg
    128,4 KB · Visninger: 16
Back
Topp