Tørker tårer og smiler sammen med de nybakte foreldrene. Like utrolig hver gangEr snart ferdig jeg og nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tørker tårer og smiler sammen med de nybakte foreldrene. Like utrolig hver gangEr snart ferdig jeg og nå![]()
SkjønnerVet ikke om jeg fikk det svaret over chat? Mener det var det jeg hadde dialog (for ville ikke ha det på "min side" den gang). Men dobbeltsjekk du, i tilfelle jeg ikke fikk riktig svar, eller at reglene har endret seg (spurte i mai) - eller at de er noen klausuler på det (må ha jobbet sånn og sånn)
Ja, da har du jo litt tid på deg mtp aap, om du kan få innvilget svangerskapspenger er jo det en bedre økonomisk løsningog si opparbeider du deg nye rettigheter i mens
Når jeg e ferdig med denne søndagen har jeg 16 (av 26) uker igjen til jeg er normal arbeidstaker igjen med sykepengerettigheter. For meg har det vært en belastning å føle seg så utenfor samfunnet! Så derfor har jeg nedtelling..![]()
jeg har stort sett jobbet delvis hele veien (kanskje 1mnd 100% sykemeldt), men ikke noe kjekt neiTørker tårer og smiler sammen med de nybakte foreldrene. Like utrolig hver gang![]()

Mannen min ser ikke strekene jeg viser, så for å bekrefte for han så har jeg tatt digital. Denne gangen fikk jeg svak strimmel 8 dpo kveld, fikk 1-2 på digital 9 dpo morgenHei.
Har dere testet positivt på digital testen før dere gleder dere?
Jeg vil så gjerne hoppe i det, men jeg tørr jo ikke. Fikk sånn strek på test fra Normal.
Mannen min ser ikke strekene jeg viser, så for å bekrefte for han så har jeg tatt digital. Denne gangen fikk jeg svak strimmel 8 dpo kveld, fikk 1-2 på digital 9 dpo morgenveldig godt å slippe tolking av streker
Jeg ser strek på bilde du la ved?Jeg tok en rfsu test i dag, som var negativ. Så da tror jeg det bare var en feil med den positive.
Joda, men den jeg tok i dag er negativ. Testen jeg la ut bilde av var den jeg tok på lørdag.Jeg ser strek på bilde du la ved?
Åja.. ikke gi opp før eventuell mens kommerJoda, men den jeg tok i dag er negativ. Testen jeg la ut bilde av var den jeg tok på lørdag.
Jeg har faktisk spiral. Skjønte ikke helt hvordan jeg kunne få positiv test. Jeg gledet meg egentlig veldig til å få baby.Åja.. ikke gi opp før eventuell mens kommer![]()