Tiriltunge1
Blir kjent med forumet
Må si jeg er litt bekymra.. tok tidligtestene til CB lørdag og søndag morgen. Syntes jeg så svake streker begge dagene. Har tatt vanlig test fra Make sure i dag, men den ga ikke utslag på morgenurin. Litt irritert dro jeg på apoteket for å kjøpe CB tidligtest igjen, men det var tomt.. så da kjøpte jeg Metode 2 pk tidligtest. Klarte ikke vente og tok den ene nå. Blendahvitmen jeg vet inni meg at testene jeg tok i helgen var svak strek, og jeg vet også at tidlegere har jeg måttet vente lenge på positiv test. Men ååå jeg vil ha to tydlige streker!! Har en tidligtest jeg kan ta i morgen tidlig da.
Jeg kjøpte også metode sine tidligtester. Den første tok jeg 3 dager før forventet mens, trodde den var negativ, men etter tidsfristen viste det en svaaak strek, men så svak at jeg avskrev den som negativ likevel. Tok den andre tidligtesten på dagen for forventet mens, sammen med en digital CB. CB gav utslag på 1-2, men jeg måtte fremdeles studere metode sin tidligtest for å klare å se streken… Så etter min mening er de ganske dårlige tester…
Håper du får klare og tydelige streker snart

Har dere merket endring? Vet ikke hvor mye info dere er interessert i, men la oss si at den har endret både farge og konsistens. 5+1 i dag. Muligens det begynte i helga, men merker det veldig godt i dag.

kjenner jo alle på apoteket også, så vil liksom ikke farte inn og ut der for å kjøpe tester

). Siden testene var positive måtte vi jo klemme inn sex også, ikke så lett når jeg jobbet halve døgnet (og feil tid av døgnet siden det er nattevakter).. Utslitt når mandag kom og 36 timer med jobbing var over
Så fikk jeg så vondt i magen onsdag, og begynte lure på om det kunne være festesmerte.. Men var eggløsningsslim og, og jaggu var ikke resten positiv igjen
Så var det på'an igjen i tre dager
ble over en uke sextørke etter dette for å si det sånn
Så heldig!!
Tenker på baby 24/7, rart at jeg forrige uke var usikker på om vi skulle beholde, og nå tenker jeg bare på å ikke miste 

fant ut at ritz er helt sinnsykt usunt.. popcorn? Kan det gå?