Skravletråd

Noen som har tatt utvendig ultralyd i uke 8 og sett noe? Skal til legen når jeg er 7+3 og tenkte å høre om han kunne ta ultralyd da men vil ikke ta innvendig.
Meiner å ha lest at utvendig er fra ca veke 10? Men sikkert litt forskjellig fra lege til lege:)

Noen som har tatt utvendig ultralyd i uke 8 og sett noe? Skal til legen når jeg er 7+3 og tenkte å høre om han kunne ta ultralyd da men vil ikke ta innvendig.

Ser nok ikke noe særlig med utvendig da. Jeg tok i uke 11 sist, da prøvde de først utvendig, men måtte ta innvendig for å se godt nok.

Det er nok lurt. Håpar du får ei god natt søvn og at det stoppar med den blødning du har hatt❤️
:Heartred
Har ikke blødd mer friskt blod, men spotter enda (det jeg tror er spotting, ikke vandt med det, men rosa på papiret og siden jeg har tatt på bind er det jo der også)
Testene blir ikke sterkere, kanskje BP-testene ikke blir sterkere?

Krysser fingrene for deg :Heartred
Håper at det er en uskyldig blødning og at den stanser raskt ❤️ Stor klem til deg
Å nei! Det var skikkelig trist å høre:( Jeg krysser alt av fingre og tær for at blødningen gir seg og at det likevel skal gå bra:Heartred Varme tanker til deg :Heartred
Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning. Hos meg har også blødning vært et dårlig tegn før men jeg blødde to dager dette svangerskapet for en uke siden eller noe. Og jeg er fremdeles gravid så ikke alltid det er et dårlig tegn selv om det har vært der før. Men skjønner godt at du tenker det, for er veldig lett når man har mistet før :Heartred
Huff:( Det er ikke noe trivelig det der. Vet akkurat hvordan du har det. Krysser fingrene for deg og håper på at det bare er en liten blødning fra slimhinnene eller noe lignende:Heartred Det er jo veldig mange som blør uten at det er noe:love2
Blødde selv i går, etter vi hadde sex. Men ikke noe mer etter det.

Sender deg en god klem:Heartred
Dere er gode :Heartred spotter enda, ikke så mye friskt.. men har en dårlig følelse.. :Heartred

Har ikke blødd mer friskt blod, men spotter enda (det jeg tror er spotting, ikke vandt med det, men rosa på papiret og siden jeg har tatt på bind er det jo der også)
Jeg har aldri testet for stigning med strimmeltester, men jeg tenker at det trenger ikke bety noe at de ikke blir merkbart sterkere heller. De er jo først og fremst ment å skulle oppdage graviditet, og som jeg har lest mange her si, så kan forskjeller i stryken også komme av ulikheter i testene, fargestoff osv? Jeg tenker det høres lovende ut at blødningen har gitt seg og du bare spotter, så ikke gi opp håpet:Heartred Kanskje du får en legetime etter jul? Jeg tenker masse varme tanker i din retning i all fall :Heartred:Heartred

Må vere bra at bløninga ikkje har tatt seg opp enda vertfall❤️
Eg har ikkje testa med Babyplan sidan 16 dpo. Eg såg ikkje noko særleg forskjell på den og den fra 13 dpo, kanskje til og med litt svakare på 16 dpo, så valde derfor å legge den siste BP testen vekk så eg ikkje skulle stresse over at den ikkje vart sterkare.
13 dpo:
20201218_200449.jpg
Her er 16 dpo:

20201227_085155.jpg

Må vere bra at bløninga ikkje har tatt seg opp enda vertfall❤️
Eg har ikkje testa med Babyplan sidan 16 dpo. Eg såg ikkje noko særleg forskjell på den og den fra 13 dpo, kanskje til og med litt svakare på 16 dpo, så valde derfor å legge den siste BP testen vekk så eg ikkje skulle stresse over at den ikkje vart sterkare.
13 dpo:
Vis vedlegget 344593
Her er 16 dpo:

Vis vedlegget 344594
Jeg har aldri testet for stigning med strimmeltester, men jeg tenker at det trenger ikke bety noe at de ikke blir merkbart sterkere heller. De er jo først og fremst ment å skulle oppdage graviditet, og som jeg har lest mange her si, så kan forskjeller i stryken også komme av ulikheter i testene, fargestoff osv? Jeg tenker det høres lovende ut at blødningen har gitt seg og du bare spotter, så ikke gi opp håpet:Heartred Kanskje du får en legetime etter jul? Jeg tenker masse varme tanker i din retning i all fall :Heartred:Heartred

Har kommet ut av tellingen, er jeg kanskje 21 dpo idag? :p 5+0 ca. De 3 siste dagenes tester, er ikke særlig forskjell, en smuule sterkere idag - skal legge bort testingen tenker jeg
E0E4A6A5-57B3-4B13-B3AC-96E481B322C3.jpeg

Ja det er positivt at blødningen ikke har tatt seg opp, men er jo redd det er starten på noe.. :) får prøve å slappe av så godt som mulig - får ikke gjort noe med det og får neppe legetime før over nyttår :)
Takk for at dere er positive og kommer med gode ord, det hjelper mye :Heartred

Har kommet ut av tellingen, er jeg kanskje 21 dpo idag? :p 5+0 ca. De 3 siste dagenes tester, er ikke særlig forskjell, en smuule sterkere idag - skal legge bort testingen tenker jeg
Vis vedlegget 344613

Ja det er positivt at blødningen ikke har tatt seg opp, men er jo redd det er starten på noe.. :) får prøve å slappe av så godt som mulig - får ikke gjort noe med det og får neppe legetime før over nyttår :)
Testen ser no ikke dummen ut hvertfall:happy:
Hadde det skjedd noe de dagene her, så synker det ganske raskt mener jeg:) Men nå er ikke graviditets tester noe greit å sjekke hcg-stigning med da:stop::p
Håper det roer seg og stopper i løpet av dagen nå:Heartred

Testen ser no ikke dummen ut hvertfall:happy:
Hadde det skjedd noe de dagene her, så synker det ganske raskt mener jeg:) Men nå er ikke graviditets tester noe greit å sjekke hcg-stigning med da:stop::p
Håper det roer seg og stopper i løpet av dagen nå:Heartred
Nei du har helt rett :)
Min siste SA foregikk litt merkelig da, begynte å fossblø dagen etter positiv digital, men hcg steg i 2 uker før det begynte å synke igjen.. o_O (sjekket ved blodprøver) var en langdryg prosess med blødninger av og på i 5 uker.. derfor greier jeg ikke slappe helt av :rolleyes:

Vis vedlegget 344613

Testane er fine vertfall, trur det varierer veldig med styrke på strek for ulike parti :rolleyes:

Håpar virkelig dette går fint❤️

Nei du har helt rett :)
Min siste SA foregikk litt merkelig da, begynte å fossblø dagen etter positiv digital, men hcg steg i 2 uker før det begynte å synke igjen.. o_O (sjekket ved blodprøver) var en langdryg prosess med blødninger av og på i 5 uker.. derfor greier jeg ikke slappe helt av :rolleyes:
Åh, ja da skjønner jeg du ikke klarer å slappe av!:sorry:
Jeg også blødde ganske mye da det skjedde.
Fortsetter å sende deg positive tanker og en klem!:Heartred

Jeg tok utvendig ultralyd i uke 7 sist. Hun fant hjertelyd og målte fosteret, men sa seg vel fort fornøyd med bare det. Kommer nok ikke til å dra dit neste gang, følte kanskje ikke hun sjekket alt hun burde.

La meg kl. 23 I går og våkna nå kl. 09.45 :hilarious: Godt det er ferie :happy::hilarious:

Er også så innmari trøtt! Savner allerede å drikke min daglige dose kaffe :wacky: kan koffeinfri i det minste erstatte smaken?

Er også så innmari trøtt! Savner allerede å drikke min daglige dose kaffe :wacky: kan koffeinfri i det minste erstatte smaken?
Jeg har kjøpt koffeinfri. Hjelper litt på placebo :D

Nescafé gold :-) instant kaffe

Back
Topp