Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei nei nei!! Det skulle ikkje skjeSer ut til at jeg starter å blø, så det gikk vel ikke denne gangen heller
Ikke så mye enda, ante ugler i mosen da jeg hadde lyselyserosa på papiret tidligere i kveld, friskt blodslim nå - men blødninger har aldri vært positivt for min delNei nei nei nei!! Det skulle ikkje skje
Blør du mykje??
Håpar så inderleg at denne gongen er annleis, at blødningen er uskyldigIkke så mye enda, ante ugler i mosen da jeg hadde lyselyserosa på papiret tidligere i kveld, friskt blodslim nå - men blødninger har aldri vært positivt for min del
Ikke så mye enda, ante ugler i mosen da jeg hadde lyselyserosa på papiret tidligere i kveld, friskt blodslim nå - men blødninger har aldri vært positivt for min del
Håpar så inderleg at denne gongen er annleis, at blødningen er uskyldig
Kjenner tårene presse på her, unner deg så virkelig at det skal gå bra denne gongen![]()
Takk dere, dere er godeKrysser fingrene for at blødningen stanser. Sender en klem![]()

Det er nok lurt. Håpar du får ei god natt søvn og at det stoppar med den blødning du har hattTakk dere, dere er gode
Faktisk lagt meg, enda jeg er verdens verste B-menneske, får se hvordan ståa er i morgen![]()

Trodde man kunne spise røkelaks?Det er så sjukt mykje deilig spekemat, reker og røkelaks på frokostbordet til svigers!! Skikkelig nedtur at eg ikkje kan spise det. Men putt, til neste år!!
begynt med do-gåing på natta her også. Håper det gir seg, har allerede en på 18 mnd som er veeeldig tidlig oppe![]()

Krysser fingrene for degTakk dere, dere er gode
Faktisk lagt meg, enda jeg er verdens verste B-menneske, får se hvordan ståa er i morgen![]()

Håper at det er en uskyldig blødning og at den stanser rasktSer ut til at jeg starter å blø, så det gikk vel ikke denne gangen heller
Trodde man kunne spise røkelaks?![]()
![]()
Å nei! Det var skikkelig trist å høreSer ut til at jeg starter å blø, så det gikk vel ikke denne gangen heller
Varme tanker til deg 
Ser ut til at jeg starter å blø, så det gikk vel ikke denne gangen heller

Måtte dobbeltsjekke helsenorge nå, for mente jeg hadde lest det før. Og det står at man kan spise røkt fisk så lenge det er godt innenfor holdbarhetsdatoHmm.. eg har ikkje gjort det i mine svangerskap. Eg skal nett sjekka![]()

Måtte dobbeltsjekke helsenorge nå, for mente jeg hadde lest det før. Og det står at man kan spise røkt fisk så lenge det er godt innenfor holdbarhetsdatoOg så spiser jeg kun nyåpnet, så før lunsj hos mamma i går, sneik jeg meg inn i kjøleskapet for å sjekke holdbarhetsdato og om den var åpnet
![]()
Det skal vel være det. Men må innrømme at jeg ble litt usikker på om jeg vil spise mer av det fremoverokei, men da er det innafor![]()

Ser ut til at jeg starter å blø, så det gikk vel ikke denne gangen heller

HuffIkke så mye enda, ante ugler i mosen da jeg hadde lyselyserosa på papiret tidligere i kveld, friskt blodslim nå - men blødninger har aldri vært positivt for min del
Det er jo veldig mange som blør uten at det er noe