Skravletråd

Ser ut til at jeg starter å blø, så det gikk vel ikke denne gangen heller

Nei nei nei nei!! Det skulle ikkje skje:(:(
Blør du mykje??
Ikke så mye enda, ante ugler i mosen da jeg hadde lyselyserosa på papiret tidligere i kveld, friskt blodslim nå - men blødninger har aldri vært positivt for min del

Ikke så mye enda, ante ugler i mosen da jeg hadde lyselyserosa på papiret tidligere i kveld, friskt blodslim nå - men blødninger har aldri vært positivt for min del
Håpar så inderleg at denne gongen er annleis, at blødningen er uskyldig:sorry:
Kjenner tårene presse på her, unner deg så virkelig at det skal gå bra denne gongen❤️❤️

Krysser fingrene for at blødningen stanser. Sender en klem❤️

Takk dere, dere er gode :Heartred
Faktisk lagt meg, enda jeg er verdens verste B-menneske, får se hvordan ståa er i morgen :Heartred
Det er nok lurt. Håpar du får ei god natt søvn og at det stoppar med den blødning du har hatt❤️

Det er så sjukt mykje deilig spekemat, reker og røkelaks på frokostbordet til svigers!! Skikkelig nedtur at eg ikkje kan spise det. Men putt, til neste år!! :smiley-bounce016

begynt med do-gåing på natta her også. Håper det gir seg, har allerede en på 18 mnd som er veeeldig tidlig oppe :p

Det er så sjukt mykje deilig spekemat, reker og røkelaks på frokostbordet til svigers!! Skikkelig nedtur at eg ikkje kan spise det. Men putt, til neste år!! :smiley-bounce016

begynt med do-gåing på natta her også. Håper det gir seg, har allerede en på 18 mnd som er veeeldig tidlig oppe :p
Trodde man kunne spise røkelaks? :nailbiting: :bag:

Å nei! Det var skikkelig trist å høre:( Jeg krysser alt av fingre og tær for at blødningen gir seg og at det likevel skal gå bra:Heartred Varme tanker til deg :Heartred

Hmm.. eg har ikkje gjort det i mine svangerskap. Eg skal nett sjekka :D
Måtte dobbeltsjekke helsenorge nå, for mente jeg hadde lest det før. Og det står at man kan spise røkt fisk så lenge det er godt innenfor holdbarhetsdato :) Og så spiser jeg kun nyåpnet, så før lunsj hos mamma i går, sneik jeg meg inn i kjøleskapet for å sjekke holdbarhetsdato og om den var åpnet :hilarious:

Vedlegg

• FC6E621E-8AE4-4270-BE8A-55B064C48140.png
    FC6E621E-8AE4-4270-BE8A-55B064C48140.png
    74,6 KB · Visninger: 10
Måtte dobbeltsjekke helsenorge nå, for mente jeg hadde lest det før. Og det står at man kan spise røkt fisk så lenge det er godt innenfor holdbarhetsdato :) Og så spiser jeg kun nyåpnet, så før lunsj hos mamma i går, sneik jeg meg inn i kjøleskapet for å sjekke holdbarhetsdato og om den var åpnet :hilarious:

okei, men da er det innafor :D:D

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning. Hos meg har også blødning vært et dårlig tegn før men jeg blødde to dager dette svangerskapet for en uke siden eller noe. Og jeg er fremdeles gravid så ikke alltid det er et dårlig tegn selv om det har vært der før. Men skjønner godt at du tenker det, for er veldig lett når man har mistet før :Heartred

Noen som har tatt utvendig ultralyd i uke 8 og sett noe? Skal til legen når jeg er 7+3 og tenkte å høre om han kunne ta ultralyd da men vil ikke ta innvendig.

Huff:( Det er ikke noe trivelig det der. Vet akkurat hvordan du har det. Krysser fingrene for deg og håper på at det bare er en liten blødning fra slimhinnene eller noe lignende:Heartred Det er jo veldig mange som blør uten at det er noe:love2
Blødde selv i går, etter vi hadde sex. Men ikke noe mer etter det.

Sender deg en god klem:Heartred

Back
Topp