Skravletråd

Flere som sliter med at det er for varmt under dyna om morgenen? Jeg er en frysepinn til vanlig, så dette er veldig nytt for meg! o_O

Akkurat samme her! Jeg har våknet i fire-draget flere dager på rad nå, kjempeslitsomt :meh: Kan jo tenkes at det henger sammen med at vi er hos svigers og jeg sover i en litt mindre seng enn vanlig :wacky:
Tja, kan være, men det er akkurat samme meg med. Er riktignok ikke hjemme nå, men de forrige nettene har jeg sovet i egen seng :rolleyes: natt til julaften våknet jeg 3, og hadde ikke sjans. Heldigvis sovet litt lengre nå, men det er ikke mye :hilarious:
Så tipset er kanskje ikke å dra til svigers enda. Har litt på følelsen av at de kommer til å forstå hvordan det ligger an også :eek::p

Flere som sliter med at det er for varmt under dyna om morgenen? Jeg er en frysepinn til vanlig, så dette er veldig nytt for meg! o_O
Ja samme her. Våkna akkurat å sa til samboeren at jeg er så utrolig varm. Og jeg sover med sommerdyne hele året!

Last edited:
Ikke helt. For nå er det sånn akkurat behagelig temperatur føler jeg :hilarious: er så mye kald om dagen, så den dyna er god altså. Det er nok noe som skjer med denna kroppen, helt klart :p

Ikke helt. For nå er det sånn akkurat behagelig temperatur føler jeg :hilarious: er så mye kald om dagen, så den dyna er god altså. Det er nok noe som skjer med denna kroppen, helt klart :p
Men jeg blir riktignok veldig varm av å ligge under dyna til vanlig. Måtte bytte fra sommerdyne fordi det var en annen som frøys :hilarious: da blir jo jeg gjennomsvett - så ligger med beina og div utafor.

Tja, kan være, men det er akkurat samme meg med. Er riktignok ikke hjemme nå, men de forrige nettene har jeg sovet i egen seng :rolleyes: natt til julaften våknet jeg 3, og hadde ikke sjans. Heldigvis sovet litt lengre nå, men det er ikke mye :hilarious:
Så tipset er kanskje ikke å dra til svigers enda. Har litt på følelsen av at de kommer til å forstå hvordan det ligger an også :eek::p
Hehe ja, det kan være et tips! Jeg har foreløpig ikke fått spørsmål eller mistenksomme blikk, men kjenner det blir stadig vanskeligere å naturlig avslå vinglasset, kaffekoppen, spekematen.... :hilarious:

Jeg har så lyst til å rope til hele verden at jeg har frø i magen! Jeg er en person med et stort planleggings- og organiseringsbehov, så jeg driver og sjekker ut ny bil, bedside crib og sjekker appen annenhver time. Selv om det står det samme i en uke i strekk :hilarious: Dette kommer til å bli 2 lange mnd før jeg kan skrike det ut. Og ja, det er jo ingne selvfølge at det går bra, men jeg skal uansett nyte tanken på at jeg per dags dato er gravid og skal på tidlig ultralyd 30.1 :happy:

Jeg har så lyst til å rope til hele verden at jeg har frø i magen! Jeg er en person med et stort planleggings- og organiseringsbehov, så jeg driver og sjekker ut ny bil, bedside crib og sjekker appen annenhver time. Selv om det står det samme i en uke i strekk :hilarious: Dette kommer til å bli 2 lange mnd før jeg kan skrike det ut. Og ja, det er jo ingne selvfølge at det går bra, men jeg skal uansett nyte tanken på at jeg per dags dato er gravid og skal på tidlig ultralyd 30.1 :happy:
Enig! Eg har opplevd at det ikkje har gått bra, men foreløpig er eg fortsatt avslappa og berre overlykkelig over graviditeten :woot:
Fortsett å planlegg og kos deg med det! Det går tross alt bra for dei fleste:joyful:❤️

Sånn var jeg også første gang, elsker å organisere og planlegge, så innen uke 12 hadde jeg satt meg inn i vogn, bilstol, babycall, hvilke klær jeg ville ha til babyen, hvilken febermåler, seng, babynest, babygym, vognpose, bilstolpose osv :hilarious: vi fant ut at det å finne ut hvilken vogn vi ville ha var mye vanskeligere enn å velge bil!
Er mer avslappa denne gangen, vi har tatt vare på ganske nøyaktig alt fra første og har alt (vil ha nytt stellebord bare :hilarious:) strikka ikke noe særlig babyklær til første, men det tenker jeg gjøre nå :love7

Hehe ja, det kan være et tips! Jeg har foreløpig ikke fått spørsmål eller mistenksomme blikk, men kjenner det blir stadig vanskeligere å naturlig avslå vinglasset, kaffekoppen, spekematen.... :hilarious:
Jeg tror det tar en stund før jeg får mistenksomhet pga sånt, da jeg hverken drikker det ene eller andre :) er heller verre med dogangen midt på natta, sånn at jeg snart må døyve småkvalme med no hyppig inntak :hilarious:

Jeg liker også å ha ting på stell, og nå har jeg vel gitt bort alt siden det er så mange år siden. Må starte helt på nytt. Hvordan vogn skal velges osv. MEN det tar vi litt seinere. Jeg vet bare at jeg må ha diverse tilbehør som gjør hverdagen enklere for å være aktiv med hele gjengen. Ellers vet jeg godt hva jeg ikke trenger, så blir ikke innkjøp av så utrolig mye unødvendig.

Jeg tenker på å bestille time til ul en gang etter jul, men vet ikke helt hvor lenge jeg skal/bør vente. Når tenker dere (som skal det da) å ta ul? :confused004

Jeg tenker på å bestille time til ul en gang etter jul, men vet ikke helt hvor lenge jeg skal/bør vente. Når tenker dere (som skal det da) å ta ul? :confused004
Jeg har lyst. Mest for å se hvor langt, hvordan det er mtp konisering og sånt. Hvor bestiller du? Tenkte kontakte gyn for å høre om jeg kan komme i februar kanskje, skal egentlig dit i sommer for nye prøver, men må jo drøye det pga graviditet. Å vil se at ting er ok :D

Jeg skal bestille tidlig ul første uken på nyåret. Da er jeg 7+0 den mandagen.
Ser flere som har sagt at det er litt bortkastet mellom 5+3 og 6+3 hvis du evt settes tilbake noen dager osv, så kan det hende det ikke er noe hjerteslag enda, og man ser ingenting på ul.

Jeg har ul time når jeg er 7+1,det er egentlig for videre utredning før ivf, men regner med at jeg kan beholde den siden den allerede er betalt...

Jeg har lyst. Mest for å se hvor langt, hvordan det er mtp konisering og sånt. Hvor bestiller du? Tenkte kontakte gyn for å høre om jeg kan komme i februar kanskje, skal egentlig dit i sommer for nye prøver, men må jo drøye det pga graviditet. Å vil se at ting er ok :D
Jeg har både Volvat og Aleris i nærheten, så bestiller time der. Gjorde det på Volvat forrige gang, og var veldig fornøyd med gynekologen og hele prosessen. Jeg vil gjerne se hjertet og at alt ser OK ut før jeg helt tør å tro på at dette går bra. Og en liten bonus å sitte igjen med et bilde :Heartred

Jeg har både Volvat og Aleris i nærheten, så bestiller time der. Gjorde det på Volvat forrige gang, og var veldig fornøyd med gynekologen og hele prosessen. Jeg vil gjerne se hjertet og at alt ser OK ut før jeg helt tør å tro på at dette går bra. Og en liten bonus å sitte igjen med et bilde :Heartred
Ja, jeg ønsker også å se at alt står bra til ❤️ Må vel kanskje dra uten følge på sånt nå? Jeg skal undersøke litt. Har det ikke like nære som deg tror jeg, men tipper det er en som ønsker at vi skal om begge kan dra på det ❤️

Ja, jeg ønsker også å se at alt står bra til ❤️ Må vel kanskje dra uten følge på sånt nå? Jeg skal undersøke litt. Har det ikke like nære som deg tror jeg, men tipper det er en som ønsker at vi skal om begge kan dra på det ❤️
Jeg har bestilt TUL 30.januar. Da er jeg mellom 8 og 9 uker :)

Det var et godt poeng, skal også høre om man får være to. Det er definitivt noe vi begge vil ha med oss.

Jeg tror jeg også skal motstå trangen til å dra med en gang etter jul, og vente til jeg er i uke 8 et sted. Tenker liksom at jo lenger jeg venter og hvis ting ser ok ut, jo sikrere kan jeg være etterpå.

Back
Topp