Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja merkelig! Den burde jo justert terminen med en dag, og beholdt svangerskapslengden ut ifra siste mensMåtte inn på appen og sjekke, her e de forandring ja. Babyverden har brukt esnurra som er 283, men kan virke som dei har endra det til terminhjulet som er 282.. då blir alle 1 dag lengre vell? Men rart likevell.. for legge jo sjeldent inn termin som utgangspunkt for utregning![]()
Min babyverden er som før på 283 dagerHaha, ja merkelig! Den burde jo justert terminen med en dag, og beholdt svangerskapslengden ut ifra siste mens![]()
Og jeg har så dårlig samvittighet. Føler alt bare er dritt om dagen!Klem til degHar en lillemann her og som trasser. Utrolig slitsomt. Har en mann som ender opp med å stort sett måtte ta han. I tillegg sover han ikke gjennom natta. Så vi er to som begge føler oss elendige og maktesløse. Hvis jeg bare får sove ordentlig på natta nå så blir det litt bedre. Men som det er nå må jeg sove til etter elleve for å fungere i det hele tatt. Og det er etter full sykemelding og kvalmestillende. Får noe hjelp av mine foreldre, men ikke nå denne helga siden lillemann er forkjølet...
Det var den natta. Så var det morran kl 07 da.... Gi oss bedre tider sier jeg bare 
Ser at juli-gruppa har fått inn en med termin 31.juli, det betyr at august-gruppa er oppe veldig straks! Tiden flyr![]()
Ja, synes det går veldig fort nå jegHurra! Og fortere skal det gå tenker jeg, med advent og jul coming up![]()
Ja, synes det går veldig fort nå jegVar bare 3+3 da jeg testet positiv. Kjennes ut som en evighet siden, og jeg følte tiden stod stille, men samtidig kjennes det ut som det var i går
![]()
gleder meg sånn til å kunne fortelle flere om hemmeligheten!Det skjønner jegJa enig! Testet 3+4, men hadde jo håp og mistanker før det også siden jeg har hatt ivfgleder meg sånn til å kunne fortelle flere om hemmeligheten!
Tross alt vært på tre TUL allerede også 
Ikke bare bare neiHuff. Håper jeg fortsetter å slippe diabetes på mine barn. Var et barn i gamle barnehagen jeg jobbet i som hadde det. Så vet litt hvor uberegnelig og skummelt det kan være med små barn. Spesielt i starten. Hvor gammel er hun?
Jaaa, jeg følger med hele tidenSer at juli-gruppa har fått inn en med termin 31.juli, det betyr at august-gruppa er oppe veldig straks! Tiden flyr![]()
Er så kjekt å se det fylle seg opp!! Bare noen få dager uten folk nå 
Jaa, vet! Hadde håpet noen kom i dagJaaa, jeg følger med hele tidenEr så kjekt å se det fylle seg opp!! Bare noen få dager uten folk nå
![]()
Er det innafor å begynne å tenne røkelse allerede nå?![]()
Det er godt det er flere av oss «gærne»Det er innafor, absoluttdet er jo kun 39 dager til jul
eg baka pepperkaker forrige uke
![]()

Den hyggeligste tiden er jo før-julstiden, så hvorfor ikke begynne ekstra tidlig
Røkelsen lukter forresten nyyyydelig, selv i midten av november