Skravletråd

Da var kommende storebror sovnet så nå skal jeg se om jeg klarer å fyre opp the sims 2!:hilarious: fikk ekstremt lyst til å spille det!:hilarious:

Måtte inn på appen og sjekke, her e de forandring ja. Babyverden har brukt esnurra som er 283, men kan virke som dei har endra det til terminhjulet som er 282.. då blir alle 1 dag lengre vell? Men rart likevell.. for legge jo sjeldent inn termin som utgangspunkt for utregning:hilarious::dontknow
Haha, ja merkelig! Den burde jo justert terminen med en dag, og beholdt svangerskapslengden ut ifra siste mens o_O

Grått like mye i kveld både jeg og frøkna. Er så MØKK lei trassing, skriking, sparking og grining. Spesielt siden jeg er dårlig form og ikke har avlastning. Oppførselen her er grusom og jeg gruer meg til hver eneste dag sammen med barnet mitt :sorry: Og jeg har så dårlig samvittighet. Føler alt bare er dritt om dagen!

Har en lillemann her og som trasser. Utrolig slitsomt. Har en mann som ender opp med å stort sett måtte ta han. I tillegg sover han ikke gjennom natta. Så vi er to som begge føler oss elendige og maktesløse. Hvis jeg bare får sove ordentlig på natta nå så blir det litt bedre. Men som det er nå må jeg sove til etter elleve for å fungere i det hele tatt. Og det er etter full sykemelding og kvalmestillende. Får noe hjelp av mine foreldre, men ikke nå denne helga siden lillemann er forkjølet...

Har en lillemann her og som trasser. Utrolig slitsomt. Har en mann som ender opp med å stort sett måtte ta han. I tillegg sover han ikke gjennom natta. Så vi er to som begge føler oss elendige og maktesløse. Hvis jeg bare får sove ordentlig på natta nå så blir det litt bedre. Men som det er nå må jeg sove til etter elleve for å fungere i det hele tatt. Og det er etter full sykemelding og kvalmestillende. Får noe hjelp av mine foreldre, men ikke nå denne helga siden lillemann er forkjølet...
Klem til deg ❤️ Sover heller ikke mye på nettene. Men det er pga frøkna sin diabetes. Sensor piper hyppig på nettene. Heldigvis noen flotte netter, men ikke så ofte. I natt streiket sensoren og når den så kom tilbake hadde frøkna blodsukker på 29,3 :nailbiting: Det var den natta. Så var det morran kl 07 da.... Gi oss bedre tider sier jeg bare :smiley-angry017

Huff. Håper jeg fortsetter å slippe diabetes på mine barn. Var et barn i gamle barnehagen jeg jobbet i som hadde det. Så vet litt hvor uberegnelig og skummelt det kan være med små barn. Spesielt i starten. Hvor gammel er hun?

Hurra! Og fortere skal det gå tenker jeg, med advent og jul coming up :santa
Ja, synes det går veldig fort nå jeg :D Var bare 3+3 da jeg testet positiv. Kjennes ut som en evighet siden, og jeg følte tiden stod stille, men samtidig kjennes det ut som det var i går :eek:

Ja, synes det går veldig fort nå jeg :D Var bare 3+3 da jeg testet positiv. Kjennes ut som en evighet siden, og jeg følte tiden stod stille, men samtidig kjennes det ut som det var i går :eek:

Ja enig! Testet 3+4, men hadde jo håp og mistanker før det også siden jeg har hatt ivf :joyful: gleder meg sånn til å kunne fortelle flere om hemmeligheten!

Ja enig! Testet 3+4, men hadde jo håp og mistanker før det også siden jeg har hatt ivf :joyful: gleder meg sånn til å kunne fortelle flere om hemmeligheten!
Det skjønner jeg:happy:
Vi klarte ikke holde oss, har fortalt det til flere allerede. Er 11+2, så har følt at det har vært greit:happy: Tross alt vært på tre TUL allerede også :laughing021

Huff. Håper jeg fortsetter å slippe diabetes på mine barn. Var et barn i gamle barnehagen jeg jobbet i som hadde det. Så vet litt hvor uberegnelig og skummelt det kan være med små barn. Spesielt i starten. Hvor gammel er hun?
Ikke bare bare nei ❤️ Hun er 3,5. Blir 4 i slutten av mars. Fikk dia da hun var 18 mnd.

Det er innafor, absolutt:p det er jo kun 39 dager til jul:santa eg baka pepperkaker forrige uke :rendeer
Det er godt det er flere av oss «gærne»:laughing021:laughing021 Den hyggeligste tiden er jo før-julstiden, så hvorfor ikke begynne ekstra tidlig:blob5 Røkelsen lukter forresten nyyyydelig, selv i midten av november:hello

Noen her prøvd denne koffeinfrie kaffe’n? Leter etter en god kofffeinfri.

Vedlegg

• AC5CFC59-0035-4EEB-A0D1-0849E8BD2D58.png
    AC5CFC59-0035-4EEB-A0D1-0849E8BD2D58.png
    50 KB · Visninger: 9
Back
Topp