Skravletråd

Skrev aldri noe i de forgje svangerskapene.. Palgsomt nå for prøver huske tilbake for å sammenligne men neida. Husken er ikke til stede selv om jeg tror dette ligner mer på første svangerskap enn forgje. Gruble gruble!

Synes vi har fått så utrolig mange innlegg på kort tid:happy: Det er gøy, viser engasjement og interesse:happy: Tar «snart» igjen april jo:D

Flere enn meg som klør i fingrene etter å begynne og handle skikkelig babyutstyr?:dance011:laughing021

Flere enn meg som klør i fingrene etter å begynne og handle skikkelig babyutstyr?:dance011:laughing021

Kjenne mæ ijænn i det.. hvær gang æ e i byen så må æ innom baby-avd på klesbutikkan å snik litt.. traff på kjente en gang, å skyldte på at æ sku kjøpe gave t fadderbarnet (på 3 mnd), klare bare ikke gå forbi uten å snik litt.. kjøpte å ett par klær på salg her om dagen.. har ikke turt å gå innom å se på anna utstyr rikti ennu, detblir fort dyrt ;-)

hadde det sånn den første uka etter at jeg fant ut! Er gått litt over nå! Får vel vente til uke 12 tenker jeg. Da er det fortsatt maaaange uker igjen :pompus: skal jo oppbevare alle tingene også!

(prøver å være fornuftig/praktisk)

Kjenne mæ ijænn i det.. hvær gang æ e i byen så må æ innom baby-avd på klesbutikkan å snik litt.. traff på kjente en gang, å skyldte på at æ sku kjøpe gave t fadderbarnet (på 3 mnd), klare bare ikke gå forbi uten å snik litt.. kjøpte å ett par klær på salg her om dagen.. har ikke turt å gå innom å se på anna utstyr rikti ennu, detblir fort dyrt ;-)
Har også kjøpt bittelitt klær, og noe annet jeg har kommet over. Venter med det store i noen måneder til:) Men det klør i fingrene :D

hadde det sånn den første uka etter at jeg fant ut! Er gått litt over nå! Får vel vente til uke 12 tenker jeg. Da er det fortsatt maaaange uker igjen :pompus: skal jo oppbevare alle tingene også!

(prøver å være fornuftig/praktisk)
Lurt å være fornuftig :p:p:p Burde vært det selv:wideyed:

I dag har vi delt det med kommende oldeforeldre. De syns det var veldig kjekt. Og foreldrene mine har delt det med tanter og onkler.. siden vi har vært på TUL og er forbi 8 uker så tenkte jeg at nå er det vel greit. Men kjenner jeg er litt nervøs nå som alle vet det og er så giret:nailbiting::nailbiting:

Ja på en måte, men kjenner jeg blir litt matt også, er jo en jungel der ute. Bare å begynne å lese seg opp på tester osv :rolleyes: Får vel kanskje prøve å lage en liste og følge med om noe av det kommer på salg etter jul eller kanskje Black friday :)

Litt kjedeliga at vi har det vi trenger, for den handlinga er jo så kos! Men jeg får heller kose meg med å gå gjennom babytøyet og plukke ut det som kan passe til sesongen, sånn når magen begynner å bli litt stor :) er jo koselig det også :)

Ja på en måte, men kjenner jeg blir litt matt også, er jo en jungel der ute. Bare å begynne å lese seg opp på tester osv :rolleyes: Får vel kanskje prøve å lage en liste og følge med om noe av det kommer på salg etter jul eller kanskje Black friday :)

Vi sliter spesielt med bilstol! Og vogn virker som er en smakssak...

Har også kjøpt bittelitt klær, og noe annet jeg har kommet over. Venter med det store i noen måneder til:) Men det klør i fingrene :D

Ja e greit å vente me det meste:-) vi har venta lenge på dettan, det tar jo tid med IVF, så det har hjelpt litt før å få det til å føle at det en gang sku sje, så da tillot æ mæ å handle inn litt basis klær på salg

Googlet barnevogn lenge før graviditeten :angelic:

Lurt å følge med litt på tilbud ja :) og på finn.no. mange som selger ting som virker nærmest ubrukt :) Ville kanskje droppa å kjøpe bilstol der, men vogn, vognposer, klær og stoler kan man få i topp kvalitet brukt :)

Back
Topp