Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er hjemme for andre dag på rad hvor jeg ikke kan gå ut for å gjøre noe... venter på svar på koronatest siden jeg ble syk på onsdag, men tror det vare er pga barnehagestart at jeg er blitt forkjølet.. men kjeder meg så innmari mye da
Ja, det hadde vært greit å vite, skal jobbe på mandag så jeg håper svaret kommer før så jeg slipper å ringe sjefen.. har allerede vært hjemme i 5 uker ferie nå, så jeg vet de savner megHåpar du får svar litt fort, er så drit og vente på det svaret der... Når eg tok testen for nokre veker sidan, fikk eg svar samme kveld.
Er ikke helt sikkert, men tror det bare er 24 timerHvor lang levetid har batteriet til clear blue med uke indikator? Jeg tok min formiddag 4+0 og allerede dagen etter var den død
Å? Trodde den hadde mye lenger jegEr ikke helt sikkert, men tror det bare er 24 timer
Wuhu! Gratulerer!Hurra!! I dag ble digital positiv og jeg er GRAVID! Er så spent, takknemlig, lykkelig!
Tuuusen takk! Skal i familiebursdag i dag, blir vanskelig å ikke si noeWuhu! Gratulerer!
Det tror jeg på Du får heller skrike det i det høye og brede her inneTuuusen takk! Skal i familiebursdag i dag, blir vanskelig å ikke si noe
Ja JEG ER GRAVIIIIIIIIIIIIIDDet tror jeg på Du får heller skrike det i det høye og brede her inne
WUHUUUUUUUUUUJa JEG ER GRAVIIIIIIIIIIIIID
Wææææh! Må gå tur i skogen å rope det ut altsåWUHUUUUUUUUUU
Det har jeg faktisk gjort Bobilferie så ble det en tur ut for å hyleWææææh! Må gå tur i skogen å rope det ut altså
Hurra!! I dag ble digital positiv og jeg er GRAVID! Er så spent, takknemlig, lykkelig!