Ja!! Hadde nesten PTSD i to dager etterpå her nettopp.....Flere en meg som har noen helt vanvittige drømmer for tiden??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!! Hadde nesten PTSD i to dager etterpå her nettopp.....Flere en meg som har noen helt vanvittige drømmer for tiden??
Varierende. Funker sånn at jeg ikke døøør hele tida, men må fortatt brekke meg/spy av og til. Så bedre enn ingenting.Synes du det virker? Vurdert å skaffe meg et...
Varierende. Funker sånn at jeg ikke døøør hele tida, men må fortatt brekke meg/spy av og til. Så bedre enn ingenting.
Ja, må ha det på hele tida. Tok det av og på i begynnelsen og det var forferdelig.Men synes du det er en klar forskjell til når du tar det av? Forventer ikke at det skal løse problemet mitt altså, men om så bare _litt_ lindring er det verdt å sende mannen på apoteket for
Ja, må ha det på hele tida. Tok det av og på i begynnelsen og det var forferdelig.
Tenkte det samme i begynnelsen var det utrolig ubehagelig å ha de på, men nå merker jeg dem ikke.Takk. Da skal jeg be mannen kjøpe et på mandag. Verdt et forsøk vel
Skjønner ikke hvorfor det heter morgenkvalme.. Jeg er tydeligvis litt rar og sliter med "kveldskvalme"..
Jeg har en merkelig variant denne gang: "midt på dagen kvalme". Ikke kvalm når jeg våkner, men det tiltar fra 10-11 tiden og frem til 17-18 tiden. spiser stort sett på kvelden jeg.Hehe! Sist hadde jeg «hele dagen-kvalme». Håper jeg slipper det denne runden!!
Snart 3500 innlegg. Begynner å komme seg nå
Noen som skal noe gøy denne uken?
Her går det i barnehagetilvenning, jobb og oppussing mellom slagene. Prøver å unngå stress nå som jeg er gravid da stress påvirker kroppen negativ. Jeg vet det ikke finnes tilstrekkelig dokumentasjon på at stress øker sjansene for abort, men det finnes mye forskning på hvordan stress påvirker kroppen generelt og jeg klarer ikke se for meg at det kan være noe bra for en voksende og sårbar liten spire. Samtidig fødes det jo barn i krigssoner... Anyways. Prøver å ikke la oppussingen bli et stressmoment og (selv om det sitter sykt langt inne!!!) lytter jeg til kroppen og tar meg en time out midt på dagen for å hente meg litt inn.
Herlig nå ble det levert 2 store bunter med lekre økologiske gulrøtter på døra. Elsker at det er så mye råvarer å få tak i fra bøndene rundt her. Kjøper storfekjøtt og kylling av naboen, grønnsaker av en annen, og egg har vi selv. Luksus!
Reko ringen er ginial. Er så deilig med kortreist mat, og at pengene går til bonden og ikke alle mellommenn som skor seg på dårlig betalte bønder.Kjempeluksus Har sjølv begynt å dyrke litt sjølv, og kjøpe ymse anna av lokale Reko-ringar. Stas!
Er så digg å gjøre det fint hjemme, men ja det er lurt å legge inn litt pauser. Mye lettere å si det til andre enn å gjøre det selvVi har også tilvenning i barnehage denne uken. Jeg har tatt to uker ferie i den forbindelse slik at mini får en rolig start med korte dager. Mannen har også fri denne uken så vi holder på med litt prosjekter ute og inne. Akkurat nå legger vi steinheller i deler av hagen. Jeg er i god form enda, og har hatt nyd energi siste dager, men kjenner at kvalmen og trøttheten kom sigende i kveld! Har holdt det gående siden 5.45 i dag så tror kanskje kroppen har fått litt mye. #skjerpings #lurtåleggeinnhvilepauser