Skravletråd

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Ethvert terminforum med respekt for seg selv må jo ha en slik tråd ;)

Så.. Fyr løs!
 
Vært å handlet i dag. Ammetåka kom tydeligvis tidlig denne gangen, for har glemt halvparten av alt jeg skulle kjøpe :rolleyes: men husket nå skolesaker til kidsa, så nå er vi tålig klare til skolen begynner igjen.
 
Vært å handlet i dag. Ammetåka kom tydeligvis tidlig denne gangen, for har glemt halvparten av alt jeg skulle kjøpe :rolleyes: men husket nå skolesaker til kidsa, så nå er vi tålig klare til skolen begynner igjen.
Ammetåka kommer fort ja
Idag har jeg hvert så utrolig trøtt :sleep011:sleep002
 
Stikking og smerter er veldig normalt :) når jeg gikk gravid med nr 2 ble jeg sendt til tidlig ul rundt uke 6 pga veldig mye smerter. De var i en periode nesten sikker på at hun lå på utsiden av livmoren siden de ikke fant henne med en gang, og pga smertene som til tider var veldig intense. Men jo lå der ho skulle, og smertene avtok rundt uke 8.

Denne gangen stikker det mest, og føler meg "stinn" i magen. Puppen er ømme som fy, og litt av og på kvalme samt helt sviktende matlyst.
 
Jeg får ikke sove:(
Hadde det sånn med de to andre også, men husker ikke at det starta så tidlig. Er trøtt og sliten, men ligger våken til langt på natt, også kan jeg våkne etter 5 timer uten å få sovne igjen. Jeg er egentlig sånn som kan legge meg 22.00, sovner nesten før hodet treffer puta (til sambos store frustrasjon:confused3)
 
Fant ut idag :)
 

Vedlegg

  • 1380F9E2-D4AA-4DF3-8B19-0583A4AA5601.png
    1380F9E2-D4AA-4DF3-8B19-0583A4AA5601.png
    111,6 KB · Visninger: 26
Noen som opplever stikking nederst i magen?
Jeg våkna av noe som kjentes som sterke menssmerter i natt! Var ekkelt! Men varte kort! ellers har jeg ca en uke nå hatt mens lignende murringer/stikk men null blødning.
så alt skal være bra hittil :angelic::smiley-angelic006
 
Jeg får ikke sove:(
Hadde det sånn med de to andre også, men husker ikke at det starta så tidlig. Er trøtt og sliten, men ligger våken til langt på natt, også kan jeg våkne etter 5 timer uten å få sovne igjen. Jeg er egentlig sånn som kan legge meg 22.00, sovner nesten før hodet treffer puta (til sambos store frustrasjon:confused3)


Sånn er det hos meg også.. Jeg har sovet dårlig i flere uker, vært urolig og drømt merkelige drømmer. Og jeg mistenkte ikke engang at jeg var gravid før forrige uke og fant det ut på fredag. Så kan vel si at dette er et symptom hos meg.
 
Tok en test idag, pga svak gravidtest på strimmel, er enda 2 uker til jeg egentlig skulle hatt mensen, rart det slo ut på digital testen?
 
Hei! Svak positiv test i dag her, men har visst at jeg var gravid flere dager allerede puppene har vokst og det kjennes ut som bystspreng til tider, så da skjønte jeg. Men godt å få se to streker likevel.
 
Back
Topp