Ja, det kommer og går. Hadde det en del sist jeg var gravid, som førstegangs syns jeg det var litt skummelt, men er helt normaltNoen som opplever stikking nederst i magen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kommer og går. Hadde det en del sist jeg var gravid, som førstegangs syns jeg det var litt skummelt, men er helt normaltNoen som opplever stikking nederst i magen?
Ja, jeg gjør også det regner med at det er nokså normaltNoen som opplever stikking nederst i magen?
Oida, det er så vondt!Himmalaya.. Jeg er såå solbrent Glemt at det er en stund siden jeg har sett solen skikkelig, sovnet.. Og ikke hadde jeg smurt meg heller jaja.. Godt det finnes aloevera.
Himmalaya.. Jeg er såå solbrent Glemt at det er en stund siden jeg har sett solen skikkelig, sovnet.. Og ikke hadde jeg smurt meg heller jaja.. Godt det finnes aloevera.
Hvordan var det der igjen? Husker ikke hva som var pendel eller sirkel? Eller hvordan det nå var.Da har vi prøvd «ringtesten» med forlovelsesringen min. Den sier gutt! Selv om det nok bare er tøys så er det litt gøy også, forrige gang stemte det faktisk
Føler deg! Mi frøken på snart 2 starter i barnehagen igjen på tirsdag - er veldig spent. Har gudskjelov en frøken som aldri har strevet med overgangen til barnehage (glemmer ofte å si hade til oss når vi leverer), så håper det fremdeles er slik. :s Skåler med deg med min Pepsi Max! lykke til imorgenDa kan jeg endelig sette meg i sofaen med en cola zero! Har spart koffeinkvota barnehagestart for ungen på snart 2 i morgen, så har styrt en del med pakking og vasking. Ungen har jo hatt så lang sommerferie at det blir jo som å starte for første gang!
Her er det overgang fra «babyavdeling» til toårsavdeling, så nytt personale! Spent! Lykke til til deg også, regner med det går så fint for begge to altsåFøler deg! Mi frøken på snart 2 starter i barnehagen igjen på tirsdag - er veldig spent. Har gudskjelov en frøken som aldri har strevet med overgangen til barnehage (glemmer ofte å si hade til oss når vi leverer), så håper det fremdeles er slik. :s Skåler med deg med min Pepsi Max! lykke til imorgen
Pendel = guttHvordan var det der igjen? Husker ikke hva som var pendel eller sirkel? Eller hvordan det nå var.
Da kan jeg endelig sette meg i sofaen med en cola zero! Har spart koffeinkvota barnehagestart for ungen på snart 2 i morgen, så har styrt en del med pakking og vasking. Ungen har jo hatt så lang sommerferie at det blir jo som å starte for første gang!
Lykke til med barnehagestart!Føler deg! Mi frøken på snart 2 starter i barnehagen igjen på tirsdag - er veldig spent. Har gudskjelov en frøken som aldri har strevet med overgangen til barnehage (glemmer ofte å si hade til oss når vi leverer), så håper det fremdeles er slik. :s Skåler med deg med min Pepsi Max! lykke til imorgen
Takk Lykke til med nytt barnehageårLykke til med barnehagestart til dere som har det i morgen
Jeg har første dag etter ferien i morgen, og ser frem imot å ta imot gamle og nye barn på avdelingen der jeg jobber
Å huff, for en mandag. Første dag etter ferien og forsøker oss i tillegg på bleieslutt hos kommende storebror. Hadde gått fint i barnehagen, men tisset i sofaen og bæsjet i trusa da vi kom hjem. Samboer er ikke hjemme før nærmere kl. 18, for han dro spontant og kjøpte en el-sykkel til 35 000 kr med penger jeg helst skulle brukt til oppussing. Men samtidig trenger han en ettersom han ikke får lov å ta buss i rushen, og ingen av oss har parkeringsplass på jobb. Hverdagskabalen er vanskelig å få til å gå opp da.
Jeg har heller nesten ikke fått sovet i natt, så jeg er stuptrøtt. Det ble ikke den planlagte salaten til middag i dag for å si det slik. Og straks må jeg ut og kjøpe flere truser.
Sånn, det var dagens klagemur
Uff, for en slitsom mandag! Ikke lett med bleieslutt! Vi er ikke helt der enda, men hadde en som bæsjet på verandaen (da han gikk naken uten) og tisset igjennom bleia på sofaen. Så jeg føler med deg!!Å huff, for en mandag. Første dag etter ferien og forsøker oss i tillegg på bleieslutt hos kommende storebror. Hadde gått fint i barnehagen, men tisset i sofaen og bæsjet i trusa da vi kom hjem. Samboer er ikke hjemme før nærmere kl. 18, for han dro spontant og kjøpte en el-sykkel til 35 000 kr med penger jeg helst skulle brukt til oppussing. Men samtidig trenger han en ettersom han ikke får lov å ta buss i rushen, og ingen av oss har parkeringsplass på jobb. Hverdagskabalen er vanskelig å få til å gå opp da.
Jeg har heller nesten ikke fått sovet i natt, så jeg er stuptrøtt. Det ble ikke den planlagte salaten til middag i dag for å si det slik. Og straks må jeg ut og kjøpe flere truser.
Sånn, det var dagens klagemur
Gratulerer så mye!Fikk dette svaret i dag! Og det er min første gang, etter å ha prøvd 1 år