Skjønner, jeg fikk panikk her en dag da det gikk opp for meg at jeg ikke hadde vært kvalm den dagenJa hadde så og si nada symptomer sist også. Men er løye med det. Er rart fordeom merker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner, jeg fikk panikk her en dag da det gikk opp for meg at jeg ikke hadde vært kvalm den dagenJa hadde så og si nada symptomer sist også. Men er løye med det. Er rart fordeom merker jeg
Skjønner, jeg fikk panikk her en dag da det gikk opp for meg at jeg ikke hadde vært kvalm den dagen
En emosjonell berg og dalbane er vel korrektHaha rart hvordan man oppfører seg altså!
Ohyess!En emosjonell berg og dalbane er vel korrekt
Du er ikke rar! Jeg har det også verst på kvelden!Skjønner ikke hvorfor det heter morgenkvalme.. Jeg er tydeligvis litt rar og sliter med "kveldskvalme"..
Enig! Eg og får det på kveldenSkjønner ikke hvorfor det heter morgenkvalme.. Jeg er tydeligvis litt rar og sliter med "kveldskvalme"..
Eg strevar sånn med maten.. Eg klarar nesten ikkje tenke på mat. Eg brekker meg når eg åpner kjøleskapet.. Eg elskar egg til vanleg i alle formar, no klarer ikkje tanken Frokosten idag er ritz kjeks og iskaldt vatten..
Tenker kanskje prøve smoothie.. Får jo ikkje noko variert kosthold no
Føler med deg! Får til å spise, men tanken på mat er jo helt forferdelig.Eg strevar sånn med maten.. Eg klarar nesten ikkje tenke på mat. Eg brekker meg når eg åpner kjøleskapet.. Eg elskar egg til vanleg i alle formar, no klarer ikkje tanken Frokosten idag er ritz kjeks og iskaldt vatten..
Ja, eg klarte å tvinge i meg ei rista sjeve med smør.. Håpar dette snart går overFøler med deg! Får til å spise, men tanken på mat er jo helt forferdelig.
Usj, må i dusjen. Og da må jeg ta av kvalmearmbåndene... ønsk meg lykke til da
Eg strevar sånn med maten.. Eg klarar nesten ikkje tenke på mat. Eg brekker meg når eg åpner kjøleskapet.. Eg elskar egg til vanleg i alle formar, no klarer ikkje tanken Frokosten idag er ritz kjeks og iskaldt vatten..
Smoothie er så bra måte å få i seg litt av hvert, men så leste jeg at frosne bær og frukt bør kokes pga fare for bakterier. Da gikk futten litt ut av meg...
Pleier å lage grønn med spinat og banan etc, eller rød med bringebær. Yoghurt, nøtter, havregryn og proteinpulver går i alle...
Jepp! Våknet flere ganger i natt fordi jeg drømte så heftig. Drømmer om graviditet og komplikasjoner men også helt andre ting som å delta i en hinderløype over vann med haier i, og miste telefonen med 1400 bilder på ned i det vannet.  tenkte når jeg våknet: jeg MÅ legge de bildene over på pc /harddisk snart..Flere en meg som har noen helt vanvittige drømmer for tiden??
Det er bare bær som må kokes, mener jeg. Så slike frosne poser med bare frukt kan fint brukes direkte