Skravletråd

Årh.. Dumme meg som har hengt meg sånn opp i fitbiten.. Men føler og med god grunn.. Pulsen går bare nedover, samtidig med følelsen om at noko ikkje stemmer.
Eg har mange symptom!
Så veit ikkje om den følelsen kun er redsel.?
Screenshot_20200810_155432.jpg

Legger ved bilde, rød sirkel er første positive test 02.august..helsing ei som er sinnsjuk :wtf:

Last edited:
Årh.. Dumme meg som har hengt meg sånn opp i fitbiten.. Men føler og med god grunn.. Pulsen går bare nedover, samtidig med følelsen om at noko ikkje stemmer.
Eg har mange symptom!
Så veit ikkje om den følelsen kun er redsel.?
Vis vedlegget 332871

Legger ved bilde, rød sirkel er første positive test 02.august..helsing ei som er sinnsjuk :wtf:

Jeg har aldri kunnet tolke fitbiten ut ifra graviditet. Ingen av de fire gangene jeg har vært gravid har den hjulpet meg det spor (en fullført og to sa + denne gangen som enda er uvisst).... Jeg ringet rundt min første positive test også.. Ikke stress over den :)

Vedlegg

• 14955D2F-C154-413B-A37B-1D3CD5D6AC52.png
    14955D2F-C154-413B-A37B-1D3CD5D6AC52.png
    44,1 KB · Visninger: 15
Jeg har aldri kunnet tolke fitbiten ut ifra graviditet. Ingen av de fire gangene jeg har vært gravid har den hjulpet meg det spor (en fullført og to sa + denne gangen som enda er uvisst).... Jeg ringet rundt min første positive test også.. Ikke stress over den :)
Ååh, takk :Heartred Eg skal fra no av ikkje sjå på den, prøve ivertfall. Eg trur ikkje eg vil slutte å gå med den då den motiverar meg til bevegelse og tur :) Men skal ikkje henge meg opp i pulsen :banghead:

Føler vi må skravle litt for å få opp antall innlegg her inne. Vi er knapt halvveis til skjult. Hva skal dere i helgen? :)

Føler vi må skravle litt for å få opp antall innlegg her inne. Vi er knapt halvveis til skjult. Hva skal dere i helgen? :)

Gubben skal bort så det blir meg og mini på 11mnd alene hjemme! Vi skal på besøk hos ei lekevennine til han og så får jeg besøk av mine 2 søstre som skal overnatte lørdag - søndag. Vi skal slappe av hjemme hele helgen, før det er første dag i barnehagen på mandag! ❤️

Hva skal du da? :happy:

Vi har ingen planer enda. Tar oss nok et par turer ut med lillesnupp, merker hun kjeder seg fortere hjemme nå som hun har begynt i barnehagen.

Gubben skal bort så det blir meg og mini på 11mnd alene hjemme! Vi skal på besøk hos ei lekevennine til han og så får jeg besøk av mine 2 søstre som skal overnatte lørdag - søndag. Vi skal slappe av hjemme hele helgen, før det er første dag i barnehagen på mandag! ❤️

Hva skal du da? :happy:
Hørtes hyggelig ut! :)

Vi har en hektisk helg igjen. På lørdag skal vi overlevere leiligheten vår i Oslo også blir ny trapp montert i nye huset. Vi skal legge ferdig gulv oppe og forhåpentligvis liste. Så skal kjøkkenveggene sparkles og pusses og forhåpentligvis rekker vi å male et strøk. Har en del barnepass, men på lørdagen må vi veksle litt på å finne på hyggelige ting med 1-åringen vår :) Hund skal luftes og ja. Blir svett av og tenke på det, men tiden går hvert fall fort :)

Jeg og mannen skal faktisk overnatte på hotell i helgen. Er ikke langt fra hjemme, men er et Spahotell. Jeg kjøpte det i gave til han i fjor når han ble 40. Først nå har vi fått prioritert det. Minsten skal sove hos besteforeldre og eldste hos en kompis. Og vi skal bare nyte hverandre, god mat, tur på stranda, boblebad og champagne (han får nyte akkurat den alene)  :) og det meldes nydelig vær :D Mulighet for et kveldsbad i sjøen også hvis jeg tøffer meg opp (hater kaldt vann). :cool:

Det merker vi også!
De trenger nok mer enn det vi kan gi dem på dagtid. I barnehagen er de ute og utforsker og leker med andre barn. Hun ble nærmest fornærma når vi sa at hun skulle være hjemme i morgen (planleggingsdag) :P

De trenger nok mer enn det vi kan gi dem på dagtid. I barnehagen er de ute og utforsker og leker med andre barn. Hun ble nærmest fornærma når vi sa at hun skulle være hjemme i morgen (planleggingsdag) :p
Haha! Her har vi bare hatt 3 tilvenningsdager hittil så var det planleggingsdag i dag og i morgen. Spent på hvordan mandagen blir... Men ja, nytter ikke å være inne. Må ut med en gang vi står opp. Han går rett å henter skoene sine :hilarious: I dag spiste vi frokosten ute :p

Haha! Her har vi bare hatt 3 tilvenningsdager hittil så var det planleggingsdag i dag og i morgen. Spent på hvordan mandagen blir... Men ja, nytter ikke å være inne. Må ut med en gang vi står opp. Han går rett å henter skoene sine :hilarious: I dag spiste vi frokosten ute :p
Sånn er min også, og han har ikke begynt i bhg. enda :p begynner mandag, og han virker sååå klar for det! :D snart 18 mnd. nå.

Sånn er min også, og han har ikke begynt i bhg. enda :p begynner mandag, og han virker sååå klar for det! :D snart 18 mnd. nå.
Da kan jeg tenke meg han er klar ja! Han er snart 14 mnd her og barnehagestart kunne ikke komme raskt nok. Så sosial, aktiv og nysgjerrig på livet!

Hørtes hyggelig ut! :)

Vi har en hektisk helg igjen. På lørdag skal vi overlevere leiligheten vår i Oslo også blir ny trapp montert i nye huset. Vi skal legge ferdig gulv oppe og forhåpentligvis liste. Så skal kjøkkenveggene sparkles og pusses og forhåpentligvis rekker vi å male et strøk. Har en del barnepass, men på lørdagen må vi veksle litt på å finne på hyggelige ting med 1-åringen vår :) Hund skal luftes og ja. Blir svett av og tenke på det, men tiden går hvert fall fort :)

Såå kjekt med helt nytt hus! Vi kjøpte et eldre hus (men har blitt pusset opp i nyere tid), så har nok å gjør! Men vi digger å pusse opp da, så trives med det :happy:

Da kan jeg tenke meg han er klar ja! Han er snart 14 mnd her og barnehagestart kunne ikke komme raskt nok. Så sosial, aktiv og nysgjerrig på livet!

Vår gutt begynner også på mandag. Er såå klar! Han er så sosial av seg, og stoler virkelig på andre folk. Han trives med oppmerksomhet og elsker å ha folk rundt seg. Jeg gleder meg selv til han begynner. Å få opplevd så mye kjekt.
Han blir 1 år 28 aug :love017

Jeg skal ha frihelg!! Mannen tar med sønnen vår til besteforeldrene :D første frihelga siden han ble født for snart to år siden!

Jeg skal ha frihelg!! Mannen tar med sønnen vår til besteforeldrene :D første frihelga siden han ble født for snart to år siden!
Det hadde jeg forrige helg! Det må du nyte :D

Back
Topp