Skravletråd

Har en på 21 mnd og klarer ikke se for meg hvordan det skulle vært med en baby i tillegg :wacky: men når man står i det har man jo ikke den tankegangen. Det blir nok helt perfekt for dere! Vi får 2 år og 5 mnd i mellom, spent på hvordan det går også;)

Hehe ja, man kommer nok inn i en egen boble og så går det bare på en eller annen måte :hilarious:
 
Vi har hatt besøk av svigers og mannens bestemor i fire og en halv time nå. Vi ønsker ikke å fortelle om graviditeten enda, så jeg må late som at formen er helt vanlig. Nå har jeg sneket meg til en liten pause på badet, er så kvalm og sliten :hungover:
 
Føler med deg Bobla, jeg gruer meg til en hel uke med sånn på jobb. Snart må jeg fortelle det til en av damene, sånn at jeg kan få litt sympati for formen. Husker ikke at det var så ille sist, men det var sikkert det.
 
Føler med deg Bobla, jeg gruer meg til en hel uke med sånn på jobb. Snart må jeg fortelle det til en av damene, sånn at jeg kan få litt sympati for formen. Husker ikke at det var så ille sist, men det var sikkert det.
Jeg er ganske sikker på at formen min ikke var like ille sist. Men da hadde jeg ikke en 2-åring å ta vare på, og kunne stort sett hvile etter behov. Jeg har heldigvis hjemmekontor, ellers tror jeg gradert sykmelding hadde vært et minimum.

Litt sympati skader ikke, så hvis du har en kollega du stoler på så kan det være greit å fortelle det :) du har uansett min medfølelse!
 
Jo mer jeg tenker på det, jo mer ser jeg frem til å få vårbaby! Man har liksom alt foran seg da ❤️ Heldige er vi❤️
 
Jo mer jeg tenker på det, jo mer ser jeg frem til å få vårbaby! Man har liksom alt foran seg da ❤️ Heldige er vi❤️
 
Vi har hatt besøk av svigers og mannens bestemor i fire og en halv time nå. Vi ønsker ikke å fortelle om graviditeten enda, så jeg må late som at formen er helt vanlig. Nå har jeg sneket meg til en liten pause på badet, er så kvalm og sliten :hungover:
Her va vi hos svigerfar i går, når vi sku dra så sto eg å brakk meg med bilen for hadde holdt inne lenge.. I dag var vi hos svigermor, formen ikke like gale men både føle meg som ein dass og ser sikkert ut som ein også.. Snakker om hvordan neste år blir mtp at eldste begynner på skolen og hvordan det blir i forhold til Sfo osv og jeg bare svarer fint "nei eg vet jo ikkje om eg har jobb å sånn da" (går på skole nå). Det er så vanskelig å holde skjult syns eg
 
Jeg har ringt inn syk til jobb i morgen. I helgen har jeg bare punktert totalt, og fatter og begriper ikke hvordan jeg skal klare å kreke meg på jobb og være 100% tilstede for barna der når jeg ikke klarer å ta vare på meg selv engang akkurat nå... Og mine egne 2 får jo ingenting av mamman sin når jobb er over, er ingenting igjen å hente... Får ta en tlf til legen i morgen tror jeg..
 
Her va vi hos svigerfar i går, når vi sku dra så sto eg å brakk meg med bilen for hadde holdt inne lenge.. I dag var vi hos svigermor, formen ikke like gale men både føle meg som ein dass og ser sikkert ut som ein også.. Snakker om hvordan neste år blir mtp at eldste begynner på skolen og hvordan det blir i forhold til Sfo osv og jeg bare svarer fint "nei eg vet jo ikkje om eg har jobb å sånn da" (går på skole nå). Det er så vanskelig å holde skjult syns eg
Ja, jeg synes også det er veldig vanskelig. Jeg har allerede lagt på meg noen kg fordi det eneste som hjelper mot kvalmen er å spise, og er i tillegg veldig oppblåst. Magen er like stor som da jeg var 5-6 måneder på vei sist. Når formen i tillegg er så dårlig, føler jeg at det nærmest er umulig å skjule det. Hvis alt er bra på tul neste uke skal vi fortelle det til mine foreldre. Ville ikke overrasket meg om mamma allerede har skjønt det, men da slipper jeg i det minste å prøve :hilarious:
 
Eneste grunn til at det ikke blir sykemelding på meg nå er at vi har hjemmekontor. Er på jobb bare 1-2 dager i uka. Så full støtte til alle dere som er i dårlig form og jobber turnus etc.!
 
Eneste grunn til at det ikke blir sykemelding på meg nå er at vi har hjemmekontor. Er på jobb bare 1-2 dager i uka. Så full støtte til alle dere som er i dårlig form og jobber turnus etc.!
Har "hjemmeskole" så har på zoom med lærerne og ligge å halvsove..
 
Komme igjennom på tlf til legekontoret en mandagsmorgen, det er ikke bare bare... Ikke har de køsystem på tlf heller.. Er jo nesten håpløst!
 
Sukk, hadde en skikkelig dårlig drøm i natt. Og våknet 0500 og følte at alle symptomer var borte! Puppene var ikke ømme lenger og kvalmen ikke-eksisterende. Full mental krise og tenkte ny MA med én gang. Har tul på torsdag og skal prøve å vente til den. Og nå er jeg heldigvis litt uggen igjen. Men blæh - de bekymringene fram til uke 12 ass. Glad jeg har dere å lufte til!
 
Fikk tak i legen til slutt. Rakk ikke be om sykemelding en gang før hun konstaterte at jeg ikke har noe på jobb å gjøre slik jeg er nå, og sykemeldte meg i 3 uker. Takknemlig for det kjenner jeg, er ikke mer å gå på.. Fikk også bestilt svangerskapskontroll til uke 12,så da var det gjort også.
 
Fikk tak i legen til slutt. Rakk ikke be om sykemelding en gang før hun konstaterte at jeg ikke har noe på jobb å gjøre slik jeg er nå, og sykemeldte meg i 3 uker. Takknemlig for det kjenner jeg, er ikke mer å gå på.. Fikk også bestilt svangerskapskontroll til uke 12,så da var det gjort også.
Så fint! Har legetime i morgen, spent på hva jeg får høre. Har faktisk vært litt bedre idag, men alle de andre dagene har vært helt krise.
 
Jeg kryper til korset selv og ringer legen i morgen for sykemelding. Har prøvd alt jeg klarer med intens kvalme i flere uker, men det går ikke. Sitter og skjelver i møter på jobb, spyr på do, og har vondt i hele kroppen. Så nå ender jeg dessverre med sykemelding, men kanskje ikke 100%
 
Back
Topp