Skravletråd

I og med at vi innreder nytt hus for øyeblikket så har jeg kjøpt 2 ting til nye barnerommet allerede, men det er ikke sånn veldig typisk barnerom så kunne like gjerne vært til gjesterom. Er en oppbevaringskurv i rotting formet som et eple fra Ferm living også et speil. Gleder meg til jeg kan kjøpe mer, men tenker å vente til graviditeten er offisiell :) Tenker at det uansett blir et barnerom til slutt om det ikke skulle gå denne gangen og rommet må jo innredes :p

overraskende nok kribler det ikke helt etter å kjøpe klær og sånt enda. Har så innmari mye fint etter sønnen vår så gleder meg til å få brukt det igjen, men blir det jente så kommer jeg nok til å shoppe litt :D :D

Ja har mye klær vi også etter storebror, men er noe med å handle klær altså :hilarious:
Men ellers så er det egentlig ingenting annet enn bedside jeg skal handle da. Og søskenvogn :love017
 
Svigers kommer visst i dag.. Spent på om vi klarer å skjule tingenes tilstand når formen er så skræll..
 
Heisann!
Var på tidlig ultralyd i går og fikk beskjed om at fosteret var lite, og kunne ikke se hjerteblink. Skal være ifølge mine beregninger være 7+6i dag og da burde vel hjerte synes på ul? Noen som har opplevd lignende? Om jeg har hatt sen eggløsning så er det max 1 uke differanse, pga positiv digital graviditetstest. Er så stressa og redd nå, tok blodprøve i går og skal tilbake mandag. Kjenner dette blir ei lang helg
 
Heisann!
Var på tidlig ultralyd i går og fikk beskjed om at fosteret var lite, og kunne ikke se hjerteblink. Skal være ifølge mine beregninger være 7+6i dag og da burde vel hjerte synes på ul? Noen som har opplevd lignende? Om jeg har hatt sen eggløsning så er det max 1 uke differanse, pga positiv digital graviditetstest. Er så stressa og redd nå, tok blodprøve i går og skal tilbake mandag. Kjenner dette blir ei lang helg
Uff! Der ikke noe godt å ha det sånn. Dersom du ikke er kommet så langt som du tror og kun er 6+6 er det mulig. Se tråden til Snooze om en mistet tvilling her inne. Hun var på tul 6+6 uten å se hjertet, men så det 10 dager senere :) Så det kan skje, men de fleste ser vel noe mellom 5+5 og 6+2. Masse lykke til!
 
Heisann!
Var på tidlig ultralyd i går og fikk beskjed om at fosteret var lite, og kunne ikke se hjerteblink. Skal være ifølge mine beregninger være 7+6i dag og da burde vel hjerte synes på ul? Noen som har opplevd lignende? Om jeg har hatt sen eggløsning så er det max 1 uke differanse, pga positiv digital graviditetstest. Er så stressa og redd nå, tok blodprøve i går og skal tilbake mandag. Kjenner dette blir ei lang helg
Huff føler så med deg ❤️ Håper alt går bra.
 
Jeg har hatt kommende storebror alene idag tidlig. Det var sykt tungt når jeg er midt i kvalmenperioden :eek: Godt at han klarer å spise fint selv slik at jeg kunne sitte og gomle i meg noen gifler slik at jeg får vekk den værste sulten og kan fortsette :hilarious:
 
Jeg har hatt kommende storebror alene idag tidlig. Det var sykt tungt når jeg er midt i kvalmenperioden :eek: Godt at han klarer å spise fint selv slik at jeg kunne sitte og gomle i meg noen gifler slik at jeg får vekk den værste sulten og kan fortsette :hilarious:
Kjenner meg veldig igjen! Hvor stor blir han når han blir storebror? :)
 
Heisann!
Var på tidlig ultralyd i går og fikk beskjed om at fosteret var lite, og kunne ikke se hjerteblink. Skal være ifølge mine beregninger være 7+6i dag og da burde vel hjerte synes på ul? Noen som har opplevd lignende? Om jeg har hatt sen eggløsning så er det max 1 uke differanse, pga positiv digital graviditetstest. Er så stressa og redd nå, tok blodprøve i går og skal tilbake mandag. Kjenner dette blir ei lang helg

Jeg opplevde nesten det samme. Jeg var 6+6. Gynekologen mente at man ikke burde bli bekymret fordi de kan sette tilbake termin med nesten to uker (egget kan visst gå i dvale). Masse lykke til og håper du får positive nyheter på mandag ❤️
 
Blir 20 mnd! Blir 1 år på fredag. Så det blir koseligt (men tøft) med 2 tette ❤️
Har en på 21 mnd og klarer ikke se for meg hvordan det skulle vært med en baby i tillegg :wacky: men når man står i det har man jo ikke den tankegangen. Det blir nok helt perfekt for dere! Vi får 2 år og 5 mnd i mellom, spent på hvordan det går også;)
 
Blir 20 mnd! Blir 1 år på fredag. Så det blir koseligt (men tøft) med 2 tette ❤️
Koslig med to tette ❤️ har to jenter som skille nesten 19 mnd. Stress og mye arbeid til tider, men også koslig for dem å ha hverandre
 
Back
Topp