Ja, sånn var jeg også. Er noe veldig spesielt med førsteJeg hadde lyst å kjøpe ALT da vi begynte å prøve, men nå har visst shoppingtrangen gått over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sånn var jeg også. Er noe veldig spesielt med førsteJeg hadde lyst å kjøpe ALT da vi begynte å prøve, men nå har visst shoppingtrangen gått over
I og med at vi innreder nytt hus for øyeblikket så har jeg kjøpt 2 ting til nye barnerommet allerede, men det er ikke sånn veldig typisk barnerom så kunne like gjerne vært til gjesterom. Er en oppbevaringskurv i rotting formet som et eple fra Ferm living også et speil. Gleder meg til jeg kan kjøpe mer, men tenker å vente til graviditeten er offisiell Tenker at det uansett blir et barnerom til slutt om det ikke skulle gå denne gangen og rommet må jo innredes
overraskende nok kribler det ikke helt etter å kjøpe klær og sånt enda. Har så innmari mye fint etter sønnen vår så gleder meg til å få brukt det igjen, men blir det jente så kommer jeg nok til å shoppe litt
Hvordan gikk det?Svigers kommer visst i dag.. Spent på om vi klarer å skjule tingenes tilstand når formen er så skræll..
Uff! Der ikke noe godt å ha det sånn. Dersom du ikke er kommet så langt som du tror og kun er 6+6 er det mulig. Se tråden til Snooze om en mistet tvilling her inne. Hun var på tul 6+6 uten å se hjertet, men så det 10 dager senere Så det kan skje, men de fleste ser vel noe mellom 5+5 og 6+2. Masse lykke til!Heisann!
Var på tidlig ultralyd i går og fikk beskjed om at fosteret var lite, og kunne ikke se hjerteblink. Skal være ifølge mine beregninger være 7+6i dag og da burde vel hjerte synes på ul? Noen som har opplevd lignende? Om jeg har hatt sen eggløsning så er det max 1 uke differanse, pga positiv digital graviditetstest. Er så stressa og redd nå, tok blodprøve i går og skal tilbake mandag. Kjenner dette blir ei lang helg
Huff føler så med deg Håper alt går bra.Heisann!
Var på tidlig ultralyd i går og fikk beskjed om at fosteret var lite, og kunne ikke se hjerteblink. Skal være ifølge mine beregninger være 7+6i dag og da burde vel hjerte synes på ul? Noen som har opplevd lignende? Om jeg har hatt sen eggløsning så er det max 1 uke differanse, pga positiv digital graviditetstest. Er så stressa og redd nå, tok blodprøve i går og skal tilbake mandag. Kjenner dette blir ei lang helg
DårligHvordan gikk det?
Hahah! Så de vet du er gravid? Var det hyggelig å fortelle da?Dårlig
Svigermor vet. Var ikke noe reaksjon.. Som forventet fra min side.Hahah! Så de vet du er gravid? Var det hyggelig å fortelle da?
Så braNå nærmer vi oss skjult dere!
Nå nærmer vi oss skjult dere!
Kjenner meg veldig igjen! Hvor stor blir han når han blir storebror?Jeg har hatt kommende storebror alene idag tidlig. Det var sykt tungt når jeg er midt i kvalmenperioden Godt at han klarer å spise fint selv slik at jeg kunne sitte og gomle i meg noen gifler slik at jeg får vekk den værste sulten og kan fortsette
Kjenner meg veldig igjen! Hvor stor blir han når han blir storebror?
Kommende fredag er jo beste dagen å ha bursdag påBlir 20 mnd! Blir 1 år på fredag. Så det blir koseligt (men tøft) med 2 tette
Heisann!
Har en på 21 mnd og klarer ikke se for meg hvordan det skulle vært med en baby i tillegg men når man står i det har man jo ikke den tankegangen. Det blir nok helt perfekt for dere! Vi får 2 år og 5 mnd i mellom, spent på hvordan det går ogsåBlir 20 mnd! Blir 1 år på fredag. Så det blir koseligt (men tøft) med 2 tette
Koslig med to tette har to jenter som skille nesten 19 mnd. Stress og mye arbeid til tider, men også koslig for dem å ha hverandreBlir 20 mnd! Blir 1 år på fredag. Så det blir koseligt (men tøft) med 2 tette