Skravletråd

Jeg har spist sushi, men ikke med rå fisk. Kun med kylling, og med kokt scampi.

Kan anbefale de ferske burgerne fra Rema 1000! Jeg kjøper sånt godt briochebrød fra Meny, og burgerost, også bruker jeg burgerne fra Rema/Nordfjord. De er så saftige og fine at de er gode selv om man steker dem skikkelig godt!
Takk for tips! :D Okei, det er kanskje lurt å være på den trygge siden. Fritert scampi er jeg også glad i. Skal teste burgeren. Godt med «hjemmelaget» også! :love7 Dette hjalp virkelig ikke på sulten... :laughing002

Jeg har såå cravings på burger enda. :hilarious: Vi vurderer å bestille levering nå til helga, men sist gang fikk de ikke gjennomstekt burgeren så jeg tror ikke jeg tør å ta det. Blir kanskje noe asiatisk, muligens sushi med vanlig laks - har hørt det er trygt. Ville dere tatt sjansen? :happy:

Jeg har spist sushi med vanlig laks. Så lenge den er fersk går det fint :) Jeg kjøper kun fra sted jeg føler meg helt trygg på alt er i orden, føler ikke dette er tiden for å finne et nytt sushisted :hilarious:

Jeg har spist sushi med vanlig laks. Så lenge den er fersk går det fint :) Jeg kjøper kun fra sted jeg føler meg helt trygg på alt er i orden, føler ikke dette er tiden for å finne et nytt sushisted :hilarious:
Da tenker jeg Rå sushi her i byen skal være safe, stoler på de. Går jo også an å bare skrive en liten kommentar på bestillingen om at man er gravid, gjorde det på burgerne i alle fall. :) Funka ikke på den ene, men samboer fikk mer mat så! :hilarious:

Den følelsen når kvalmen endelig slipper taket :smiley-bounce016
Håper formen er fin ut dagen

Vedlegg

• EBC2D970-037A-4B1C-8253-FC6A83F13734.jpeg
    EBC2D970-037A-4B1C-8253-FC6A83F13734.jpeg
    28,4 KB · Visninger: 22
Da tenker jeg Rå sushi her i byen skal være safe, stoler på de. Går jo også an å bare skrive en liten kommentar på bestillingen om at man er gravid, gjorde det på burgerne i alle fall. :) Funka ikke på den ene, men samboer fikk mer mat så! :hilarious:

Ja, kjøp fra noen du kjenner til :) Vil tro de er litt mer nøye på det de som håndterer rå fisk, velger hvertfall å tro det :p

Vurderer å prøve meg på dobbleren. Fant med minien i uke 8 engang, er 7+6 idag. Men vet ikke om det er vits pga blødninger. Får vente til i morgen å se om legen ringer på ettermiddagen med svar på blodprøven.

Vurderer å prøve meg på dobbleren. Fant med minien i uke 8 engang, er 7+6 idag. Men vet ikke om det er vits pga blødninger. Får vente til i morgen å se om legen ringer på ettermiddagen med svar på blodprøven.

Ikke noe ålreit med den usikkerheten altså. Tenker på deg :Heartpink

Noe herk med disse blødningene :( sliter med det samme her å skal ta ny hcg i mårra. Spent på om den stiger som normalt.

Hvordan regner dere ut termin? Jeg har brukt terminkalkulatoren, og hvis jeg bruker det snurrehjulet fra babyplan - så er det to dager forskjell.. :P

Åååå, hadde oppfølging på sykehuset i dag! Alt så bra ut med bamemumsen min :happy:

Noen andre som har sluttet å snuse ifbm graviditeten? :hello Ikke enkelt altså! Jeg tar litt tørkepapir, bretter det sammen og bruker det som «erstatning» :happy8 noen andre tips?

sluttet da jeg fant ut at jeg var gravid (igår), frister ikke med snus heller.
Søskenbarnet mitt snuste vitaminsnus under sin graviditet

Vanligvis er jeg en person som ELSKER søtsaker... sjokolade står vanligvis høyest på lista, men smågodt, kaker, bakst, osv. kommer ikke langt etter. Nå for tiden har jeg vanligvis ikke lyst på noen av disse, men da jeg stod opp i mårrest hadde jeg sinnsykt lyst på noe salt. Veldig greit at jeg fant denne i skapet :happy: Den gikk ned på høykant :D Noen andre som opplever lignende :anyone

Vedlegg

• 79376DA5-5CA3-4D02-B0E7-10D30986D475.jpeg
    79376DA5-5CA3-4D02-B0E7-10D30986D475.jpeg
    20,9 KB · Visninger: 11
Vanligvis er jeg en person som ELSKER søtsaker... sjokolade står vanligvis høyest på lista, men smågodt, kaker, bakst, osv. kommer ikke langt etter. Nå for tiden har jeg vanligvis ikke lyst på noen av disse, men da jeg stod opp i mårrest hadde jeg sinnsykt lyst på noe salt. Veldig greit at jeg fant denne i skapet :happy: Den gikk ned på høykant :D Noen andre som opplever lignende :anyone
Ja kjenner jeg har mer lyst på salt enn søtt! :hungry:

Sjokolade står vanligvis høyest på lista her også! Spiste sjokolade i går, og det smakte så rart og annerledes enn før :( Blir lenger og lenger mellom hver gang jeg spiser sjokolade nå, blir jo bare skuffet jo :hilarious:
Salt potetgull smaker bedre enn før, men jeg har ikke noe sånn må-ha opplevelse med salt enda. :happy: Foreløpig er jeg heldig og må ha vannmelon, jordbær og grønne epler. :p

MÅ ha blå farris, heeeelt hekta. Likte det før, men nå elsker jeg det. Må være Farris da, ikke andre typer.

Cola uten sukker, som jeg drakk i mengder før, smaker ikke godt lenger.

Veksler mellom salt og søtt, men i mye mindre mengder enn før.

Digger dessuten Becks øl uten alkohol, mmmmmm

De siste dagene har jeg vært ganske mye kvalm og slitt med å spise noe særlig. I dag våknet jeg og var kjempesulten, men også kvalm. Så spiste jeg en blåbæryoghurt, og så en hel pakke med jordbær og en vaniljeyoghurt, og så forsvant kvalmen helt. Så har jeg bare vært kjempesulten siden! Spiste to brødskiver med leverpostei, ble forsynt, men halvtime etter skrubbsulten igjen. Nå har jeg akkurat spist to brødskiver med makrell i tomat, og er forsynt, så får se hvor lenge det varer nå da :hilarious:
Har en følelse på at i dag kan bli et etegilde hvis dette fortsetter :hilarious:

De siste dagene har jeg vært ganske mye kvalm og slitt med å spise noe særlig. I dag våknet jeg og var kjempesulten, men også kvalm. Så spiste jeg en blåbæryoghurt, og så en hel pakke med jordbær og en vaniljeyoghurt, og så forsvant kvalmen helt. Så har jeg bare vært kjempesulten siden! Spiste to brødskiver med leverpostei, ble forsynt, men halvtime etter skrubbsulten igjen. Nå har jeg akkurat spist to brødskiver med makrell i tomat, og er forsynt, så får se hvor lenge det varer nå da :hilarious:
Har en følelse på at i dag kan bli et etegilde hvis dette fortsetter :hilarious:
Hehe, økedøgn :D

Back
Topp