God kveld jenter.
Da har jeg sunget meg igjennom en Mamma Mia film med kusinen min på Driv-In kino.
Hadde det kjempe gøy og har slitt meg helt ut![]()
Ååå Mamma Mia filmene er så koselige
Nå har jeg begynt på Harry Potter filmene

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld jenter.
Da har jeg sunget meg igjennom en Mamma Mia film med kusinen min på Driv-In kino.
Hadde det kjempe gøy og har slitt meg helt ut![]()

bare å sette igang film/serie maratonÅåå Mamma Mia filmene er så koseligeSå begge to forrige helg!
Nå har jeg begynt på Harry Potter filmene![]()
De som heter nycoplus jern 27, om ikke du hadde kritisk lavt da. Da kan du justere dose etter behov gjennom svangerskapet, og den er litt snillere mot magen. Om du må ha 100mg så er niferex mildere enn noen av de andre med samme styrke.Var hos legen igår og tok masse blodprøver. Fikk telefon idag om at jeg har lavt jern og D-vit, noen som kan anbefale noe som er skånsomt mot magen?
God kveld jenter!
Hvordan har dagen hvert. Jeg har akkurat kommet hjem fra Drammen. Har hjulpet venninnen min dekorere kisten til sønnen hennes som skal bisettes i morgen.
Så nå er det bena opp for i morgen blir en tung dag!![]()
uff... kjenner til den tilvennings problematikken. Sønnen vår gikk ett fult år i barnehagen før han ble syk. da han endelig kunne tilbake i barnehagen måtte vi ta tilvendingen på nytt.. Det var så ille på noen dager at han hang rundt halsen min å HYLTE som besatt når jeg skulle gå... Var helt grusomtuff det var ikke noe hyggelig
Dagen her har vært preget av kvalme, måtte til slutt prøve en postafen, tror det hjelper litt om ikke annet.. Vi har også begynt tilvenning i barnehagen igjen etter korona stengningen, det går ikke så bra og gjør meg fryktelig lei meg (mer enn vanlig pga hormoner tenker jeg)..
uff... kjenner til den tilvennings problematikken. Sønnen vår gikk ett fult år i barnehagen før han ble syk. da han endelig kunne tilbake i barnehagen måtte vi ta tilvendingen på nytt.. Det var så ille på noen dager at han hang rundt halsen min å HYLTE som besatt når jeg skulle gå... Var helt grusomt

Og når jeg nyser kjennes det ut som at det "stivner" litt til der nede, ikke vondt men ubehagelig.
Jeg fikk min første positive i april, i PP6. Kjente «symptomene» du nevner i PP 3-5 også, inkludert spotting før mens. Spotting før mens (som da ikke kom) i PP6 også. Det jeg prøver å si er vel at det ikke var noen forskjell- så kanskje er du gravid, men også kanskje ikke. Jeg testa på IKM og fikk da en svak strek.Hei dere! Jeg er førstegangsprøver og har kommet i min 3 PP, og er nå 7 dager dpo. Har allerede svidd av to graviditetstester (blendahvit selvfølgelig) men har en del stikking/murring der nede. Livmor/eggleder !? Jeg har ikke peilingOg når jeg nyser kjennes det ut som at det "stivner" litt til der nede, ikke vondt men ubehagelig.
Jeg har siden 4 dpo hatt ekstremt mye hvitt, tykt og kremete utflod (beklager for detaljene) og lurer på om noen har opplevd lignende i dpo-land? Jeg håper jo så inderlig at det kan være et godt tegn på ei litta spire
![]()
Er klar over at det er veldig vanlig å få dette, men kjenner jeg fortsatt er engstelig selv om jeg er roligere nå enn hva jeg var i går. Det var ikke spesielt mye og det ser ut til at det har stoppet nå. Er 6+0 på vei. Er mest sannsynlig bare jeg som bekymrer meg for mye, men klarer ikke å bli kvitt tanken på at det muligens ikke bare var normal utflod Noen her som har opplevd å ha brun utflod i begynnelsen av graviditeten? Oppdaget dette i går etter å ha vært på do og det skremte livet av meg. Er livredd for å misteEr klar over at det er veldig vanlig å få dette, men kjenner jeg fortsatt er engstelig selv om jeg er roligere nå enn hva jeg var i går. Det var ikke spesielt mye og det ser ut til at det har stoppet nå. Er 6+0 på vei. Er mest sannsynlig bare jeg som bekymrer meg for mye, men klarer ikke å bli kvitt tanken på at det muligens ikke bare var normal utflod
Vurderer å kjøpe test eller lignende for å sjekke

Har det helt likt som deg. Skal prøve å vente allikevel med å si det til uke 12 ca. Jeg prøver å overtale meg selv om at så lenge jeg gjør det jeg skal, så får det så være om arbeidsdagen består av noen lurer i tilleggHvor lenge tenker dere å vente med å fortelle til jobb kolleger/sjefen? Jeg jobber stort sett fra hjemmekontor om dagen, men føler meg så trøtt og sliten at jeg føler jeg nesten ikke får gjort noe som helst. Har til dels «skyldfølelse» for dette. Må ta hyppige pauser og slokner som regel på sofaen i lunsjen i nærmere 45 min (selv om lunsjen egentlig bare skal vare i 30 min)![]()

Hvor lenge tenker dere å vente med å fortelle til jobb kolleger/sjefen? Jeg jobber stort sett fra hjemmekontor om dagen, men føler meg så trøtt og sliten at jeg føler jeg nesten ikke får gjort noe som helst. Har til dels «skyldfølelse» for dette. Må ta hyppige pauser og slokner som regel på sofaen i lunsjen i nærmere 45 min (selv om lunsjen egentlig bare skal vare i 30 min)![]()
Jeg håper å vente til uke 12, men er veldig gode venner med sjefen, så mulig det blir i uke 9- da har jeg både vært hos legen og tatt tul- samt fortalt det til besteforeldre. Har egentlig "lovet" ham å si det tidlig hvis jeg blir gravid- han er veldig positiv til det, men de siste 3 åra har vi hatt 4 svangerskap på jobben, og jeg har stort sett dekket opp for de som har vært "ute" i tillegg til min egen jobb, og han er redd for hvordan han skal få det til å gå rundt hvis/når jeg forsvinner ut en periode. Vil gjerne gi ham tid til å ordne med evt vikar etc. Pluss har en annen kollega i annen avdeling som kanskje da kan få jobb i en del måneder ved å dekke opp for meg- så det er et puslespill som skal gå opp.Hvor lenge tenker dere å vente med å fortelle til jobb kolleger/sjefen? Jeg jobber stort sett fra hjemmekontor om dagen, men føler meg så trøtt og sliten at jeg føler jeg nesten ikke får gjort noe som helst. Har til dels «skyldfølelse» for dette. Må ta hyppige pauser og slokner som regel på sofaen i lunsjen i nærmere 45 min (selv om lunsjen egentlig bare skal vare i 30 min)![]()
Jeg begynner i ny jobb i august, så tenker å si det etter en måned i jobbHvor lenge tenker dere å vente med å fortelle til jobb kolleger/sjefen?