Skravletråd

God søndag :)

Natten har vært god den, heldigvis! Har hatt noen netter jeg våkner av kvalmen og ikke får sove igjen. Det førere jo bare til mer kvalme neste dag..

God søndag jenter!!!
Har natten hvert snill med dere!?
Det har den ikke her. :hungover:
God søndag :) Her har natten vært overraskende bra! Hadde en powernap i går kveld på halvannen time, klarte bare ikke å holde meg våken, og trodde natten kom til å bli fullstendig ødelagt. Men neida! Hatt den beste natten på lenge. Våkner før fuglene da, men :hilarious:

Har dere noen planer for dagen da? :D

Jeg skal kose meg med hundene og slappe av i dag :D Mannen er på jobb, så det er bare meg og hundene i dag, blir nok en lang tur i skogen i dag også tenker jeg :happy:

Uff god bedring, hvor langt er du på vei? Jeg hadde sånn litt bedring av de armbandene apoteket selger, slik trykkpunkt på håndleddet, hadde dem på hele tiden nesten Uke 5 her, og null antydning til kvalme enda...
6 uker i dag! Prøvde de tidligere men de hadde null effekt. Dette er jo tredje gangen med denne ekstreme kvalmen... Skal til legen på mandag eller tirsdag, håper på å få noe for å dempe kvalmen. Får jo heller ikke i meg mat og drikke. Håper å unngå sykehusinnleggelse denne gangen.

God søndag :) Her har natten vært overraskende bra! Hadde en powernap i går kveld på halvannen time, klarte bare ikke å holde meg våken, og trodde natten kom til å bli fullstendig ødelagt. Men neida! Hatt den beste natten på lenge. Våkner før fuglene da, men :hilarious:
Så deilig! Godt å ha noen netter å hente seg inn på

Har dere noen planer for dagen da? :D

Jeg skal kose meg med hundene og slappe av i dag :D Mannen er på jobb, så det er bare meg og hundene i dag, blir nok en lang tur i skogen i dag også tenker jeg :happy:
Jeg skal på driv in kino med kusinen min i dag! Gleder meg masse!!!

Det var jo en skikkelig god idé også det da :happy: Det fikk jeg lyst til også nå :happy:
Kulturhuset her har Driv-In kino hver helg i disse tider :)
De setter opp noen bestemte filmer. Også har de en avstemning mellom 3 filmer der den som får flest stemmer blir vist på
lørdagen :)

Kulturhuset her har Driv-In kino hver helg i disse tider :)
De setter opp noen bestemte filmer. Også har de en avstemning mellom 3 filmer der den som får flest stemmer blir vist på
lørdagen :)

Aha. Vet det er to steder i nærheten her som har drive-in kino i helgene også. Kanskje jeg skal sjekke ut det :) Kan ikke huske sist jeg var på kino faktisk!

Aha. Vet det er to steder i nærheten her som har drive-in kino i helgene også. Kanskje jeg skal sjekke ut det :) Kan ikke huske sist jeg var på kino faktisk!
hehe Det er lenge siden jeg var det også. Å det er jo så koselig!

6 uker i dag! Prøvde de tidligere men de hadde null effekt. Dette er jo tredje gangen med denne ekstreme kvalmen... Skal til legen på mandag eller tirsdag, håper på å få noe for å dempe kvalmen. Får jo heller ikke i meg mat og drikke. Håper å unngå sykehusinnleggelse denne gangen.
Skjønner jeg godt, krysser fingrene for at de finner noe som lindrer

God kveld jenter.
Da har jeg sunget meg igjennom en Mamma Mia film med kusinen min på Driv-In kino.
Hadde det kjempe gøy og har slitt meg helt ut :hilarious:

God kveld jenter.
Da har jeg sunget meg igjennom en Mamma Mia film med kusinen min på Driv-In kino.
Hadde det kjempe gøy og har slitt meg helt ut :hilarious:

Så deilig! Kjenner følelsen, vi var på drive in kino og så Grease :D

Så deilig! Kjenner følelsen, vi var på drive in kino og så Grease :D
Så morro!
Kusinen min er skuespiller og sanger. Hun fortalte meg om at de ett sted hadde hat Grease live i drive in.
Dansende og syngende rundt bilene osv.

Må ha hvert så gøy

Så morro!
Kusinen min er skuespiller og sanger. Hun fortalte meg om at de ett sted hadde hat Grease live i drive in.
Dansende og syngende rundt bilene osv.

Må ha hvert så gøy

Oi ja det må ha vært gøy!

Back
Topp