Skravletråd

Åja. Jeg prøvde en snus igjen da babyen var 10 måneder og det var helt forferdelig! Jeg ble dårlig også! Og etter det har jeg ikke hatt lyst på snus i det hele tatt! Heldig slik sett kanskje xsmile9
Åh, du er heldig, ja :happy: Skulle ønske det var sånn for meg også;)

Rolig lørdag her, mannen er i nyhuset å jobber, flytter inn i juli, stooort hus. Nå bor vi i en liten leilighet med to soverom, ongene gleder seg til å få hvert sitt soverom ❤️ Ellers blir det vell handling til pizza og lørdagsgodt. Største begynner å bli litt forskjøla og ute er det vind og snø, så vi blir mest inne.

God formiddag! :happy: Tok en til test i dag, siden det trossalt er IKM-dagen, og jeg er 4+0! Streken kom opp med en gang urinen traff og bare et minutt etterpå var den supersterk; den er nesten like sterk som kontroll-linjen! :woot: I dag føler jeg meg bra. Jeg hadde voldsom halsbrann med gulping flere ganger i går, men føler meg veldig normal i dag, sett bort fra puppene som verker noe enormt.

Tok fram et sesamfrø og la den i hånda mi. Det er ca størrelse på bittelille nedi magen. Helt surrealistisk. Det er så rart å tenke at dette skjer med meg! Når jeg ser leieboerne under leiligheten vår, med lille babyen deres får jeg sommerfugler i magen! Tenk at det er oss neste år hvis alt går bra! :love017

God morgen...
Hva skal dere denne vakre lørdagen?

Her er det sol og varmt. Så jeg skal ut på en liten topptur i dag. Det blir ikke direkte topptur for vi kjører opp å går de siste 500 meterene før vi går ned til hytta igjen. Men vi skal ta noen bilder der oppe og sjekke at alt ser bra ut siden det "onkelen" min som har en del av ansvaret der oppe.
Skal ingenting, her har kvalmen slått inn for fullt og det eneste jeg klarer å gjøre er å ligge i sofaen eller senga...:grumpy: skal til legen på mandag for å finne ut hvilke medisiner jeg skal ha og evt. sykemelding. Prøvde å ta meg en dusj, det gikk dårlig. Håper alle andre får en flott helg :happy:

Skal ingenting, her har kvalmen slått inn for fullt og det eneste jeg klarer å gjøre er å ligge i sofaen eller senga...:grumpy: skal til legen på mandag for å finne ut hvilke medisiner jeg skal ha og evt. sykemelding. Prøvde å ta meg en dusj, det gikk dårlig. Håper alle andre får en flott helg :happy:
Huff.. Det er ikke noe greit.. God bedring til deg :Heartred

Lørdagen her går med til sysler hjemme. Har vært på tur med hundene, og så har jeg hentet nye putetrekk og duker til stua så jeg får pyntet litt nytt her. Så nå skal jeg få gjort unna litt husarbeid, og så pynte ferdig her inne :happy:
Er heldigvis ikke så mye som står igjen nå, det meste er gjort allerede :)

Min tredje, tenker å vente til jeg er 8 uker, og egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke kan vente til i uke 12? Er jo ikke vanlig med ultralyd her på legekontoret eller hos jordmor. Så hva skal jeg egentlig der så tidlig?
Litt sånn jeg også tenker.. vet jo jeg var med de to andre mine,men hva skal jeg til legen for før uke 12..

Uff god bedring, hvor langt er du på vei? Jeg hadde sånn litt bedring av de armbandene apoteket selger, slik trykkpunkt på håndleddet, hadde dem på hele tiden nesten Uke 5 her, og null antydning til kvalme enda...

Da har jeg kapitulert på sofaen.. Skulle egentlig hvert en tur i dusjen etter en god tur ute..
Men det er så tiltak å komme seg inn på badet! :hilarious:

Må være noe med disse graviditetene mine. Når jeg gikk gravid med eldste, så døde min tante før lille ble født. Når jeg gikk gravid med mellomste så døde mannen til tanten min, min fille onkel. Når minste ble født så ble min onkel syk. Og nå er jeg gravid igjen, og nå ligger onkelen min for døden. 2 hjertestopp på under et døgn..

Må være noe med disse graviditetene mine. Når jeg gikk gravid med eldste, så døde min tante før lille ble født. Når jeg gikk gravid med mellomste så døde mannen til tanten min, min fille onkel. Når minste ble født så ble min onkel syk. Og nå er jeg gravid igjen, og nå ligger onkelen min for døden. 2 hjertestopp på under et døgn..
Det er ikke noe hyggelig. sender deg en haug med trøste klemmer.

God søndag jenter!!!
Har natten hvert snill med dere!?
Det har den ikke her. :hungover:

God søndag :) ikke bra, får håpe det blir en fin dag da :)
Jeg har hatt en fin natt, sønnen min(8mnd) har sovet i sin egen seng nesten hele natten og jeg har bare måtte gi han tutten et par ganger. Jeg har med andre ord hatt en god natts søvn :)

God søndag jenter!!!
Har hatt en liten knøbært i senga som absolutt skal sove i armkroken og bruke armen min som hodepute, så natten har vært så som så :) men vi sov til kl 7, så var vell en ganske vellykket natt da det vanligvis er morgen kl 5 :)

Jeg har faktisk sovet godt over 10 timer i natt jeg :D Planene for i dag er en treningstur og litt egenpleie :happy: Fin søndag til dere alle!
Her er det kaldt og vått i dag. Så jeg er glad jeg fikk den turen ut i går. Venninnen min kommer innom med en gymball jeg skal bruke litt siden rockeringen må pensjoneres for en stund.

Har hatt en liten knøbært i senga som absolutt skal sove i armkroken og bruke armen min som hodepute, så natten har vært så som så :) men vi sov til kl 7, så var vell en ganske vellykket natt da det vanligvis er morgen kl 5 :)
Deilig da.. Savner faktisk å ha en fot oppi ansiktet når jeg våkner :hilarious:

God søndag jenter!!!

God søndag :happy:
Jeg har sovet som en stein! Og våknet i dag med kvalme og digitaltest som viser 2-3 :D
Så jeg har fått en veldig god start på dagen! :joyful:

Back
Topp