Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Skravletråd trenger vi! Samboer reiser på jobb hver uke, så blir litt gæren av å være alene noen ganger. Spesielt i disse tider
Malte påskeegg med niesen mine i dag, og signerer i enighet at det er deilig å se folk!
Ellers har jeg endelig fått påskeferie. Skal bruke den til å gå mer tur. Blitt mye stillesitting
Våknet nettopp her, og slapp inn de to hundene som nå ligger tett-i-tett under dyna mi i fotenden, og er som to varmeovner til føttene mine. Litt bortskjemte ja Mannen var streng da vi fikk vår første og sa at den ikke skulle være på soverommet om natta, men dere kan jo gjette hvem som smeltet først da det pep utenfor soveromsdøra
Vi har begynt å venne dem til å sove på stua om natta siden det forhåpentligvis blir en baby på soverommet etter hvert, og det går helt fint.
Det blir tur ut med dem her også i dag. Været er meldt litt variabelt fortsatt, i går var det snøstorm ene minuttet og påskevær det andre, så får se hvordan det blir. Så skal jeg pynte litt til påske, for det har jeg ikke gjort ennå.
Deilig!
Her har vi en bortskjemt liten hund som sover i senga hver natt kanskje ikke dumt med avvenning etterhvert men har tenkt på bedsidecrib, så jeg kan ha begge bebisene mine på rommet! Hahah.
For bikkja er jo min lille baby altså❤
Ja, det er innmari deilig, hehe! Spesielt nå når vi sover med vinduet på gløtt og det er frisk og kjølig luft i rommet, og godt og varmt under dyna.
Og det er jo akkurat sånn det er, man blir jo så tussete glad i dem.
For vår del handler det litt om at vi ikke har verdens bredeste seng heller, så det merkes når to hunder på 14-15 kg plutselig skal ligge her også og ta plass. Men det er vel bare god tilvenning til man har småbarn som gjør det samme
Gaaaah prøvde å overtale mannen til å avsløre nyheten til mamma i dag. Hadde så lyst til å putte en rangle i et påskeegg og gi hun påskeegget og be henne om å åpne det. Men han vil vente. Kanskje jeg klarer å overtale han til at vi forteller henne det om en uke? Da kan jeg fortsatt putte rangla i påskeegget!
Jeg er SÅ klar for å prate med Mamma om det nå. Har et utrolig godt forhold til mamma, og vi prater om alt ellers. Så for meg er det så unaturlig å ikke si noe nå.
Skjønner deg så godt! Mamma vet det her, og føler det på samme måte som deg. Vi prater om alt, også er det ålreit å lufte tanker du kan få svar på.