Hei! Hvordan er det med dere? Her er det bare å skravle i vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen Er det flere enn meg som blir Amenneske som gravid? Jeg er vanligvis en natterangler og kan sove bort halve dagen, men som gravid og med ammehormoner så våkner jeg mellom 5 og 6 om morgemen I dag måtte jeg opp 5.50!
God morgen Er det flere enn meg som blir Amenneske som gravid? Jeg er vanligvis en natterangler og kan sove bort halve dagen, men som gravid og med ammehormoner så våkner jeg mellom 5 og 6 om morgemen I dag måtte jeg opp 5.50!
BiffHva skal dere ha til middag i dag?
Hvordan er dere ellers i formen? Jeg har kollapsa helt denne helga. Måtte ta to pauser mens jeg bytta sengetøy, liksom. (Og endte opp med å overlate det til mannen)
Men skal prøve å få gått en liten tur etter mat. Vilt hvor mye formen svinger.
Vært på feskebord. Med masse forskjellige fiskeretter.Hva skal dere ha til middag i dag?
Hvordan er dere ellers i formen? Jeg har kollapsa helt denne helga. Måtte ta to pauser mens jeg bytta sengetøy, liksom. (Og endte opp med å overlate det til mannen)
Biff i dag, og svinefilet i fløtesaus i morgen. Jobber med å tømme fryseboksen!Hva skal dere ha til middag i dag?
Biff i dag, og svinefilet i fløtesaus i morgen. Jobber med å tømme fryseboksen!
Jeg har fryktelig vondt i puppene, noen andre som sliter? Jeg lurer på om det finnes en bh som fungerer bedre for dette? Jeg har lyst å kaste opp innimellom pga det er så himla vondt å komme borti
Måtte ty til sportsbh. Spørs om jeg ikke kun kan bruke slike fremover, haha. Håpløst. Må ut å shoppeikke vondt i puppene enda.. men har litt stikkinger i de hva med slik bomull/uten spile bh?