Skravletråd

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
Hei! Hvordan er det med dere? Her er det bare å skravle i vei :D
 
God morgen :) Er det flere enn meg som blir Amenneske som gravid? Jeg er vanligvis en natterangler og kan sove bort halve dagen, men som gravid og med ammehormoner så våkner jeg mellom 5 og 6 om morgemen o_O I dag måtte jeg opp 5.50!
 
Våkner nok ikke så tidlig, men kjenner jeg må legge meg mye tidligere om kveldene. Elsker fredagskveldene når mannen legger seg tidlig og jeg kan sitte opp alene å se serie... men nå legger jo jeg meg før han:confused: skal prøve igjen i kveld;) optimistisk:cool01
 
God morgen :) Er det flere enn meg som blir Amenneske som gravid? Jeg er vanligvis en natterangler og kan sove bort halve dagen, men som gravid og med ammehormoner så våkner jeg mellom 5 og 6 om morgemen o_O I dag måtte jeg opp 5.50!

Er ikke natterangler her heller... men jeg våkner bestandig tidlig! Uansett om hvor sent jeg legger meg... men sliter med trøtthet på dagen nå
 
Jeg er tidlig oppe på grunn av sønnen min, Hehe.
Men jeg husker fra jeg gikk gravid med han at jeg
våknet rundt 4-5 hver natt før jeg sovnet igjen etter en stund. Etterhvert var babyen i magen våken hver natt på den tiden og i en alder av 19 mnd våkner han på den tiden hver dag enda. :p
 
Last edited:
Jeg skjønner akkurat hva du mener! Jeg elsker normalt å sove lenge, men de siste dagene har jeg begynt å våkne av meg selv kl 07! Det har aldri skjedd før :p
 
God morgen :) Er det flere enn meg som blir Amenneske som gravid? Jeg er vanligvis en natterangler og kan sove bort halve dagen, men som gravid og med ammehormoner så våkner jeg mellom 5 og 6 om morgemen o_O I dag måtte jeg opp 5.50!

Har våknet klokka fem den siste uka :dead: kroppen lever visst sitt eget liv. Klarte å slumre litt i dag, det var digg.
 
Så gøy at flere våkner tidlig! Jeg har vanligvis kunnet sove døgnet rundt, men nå våkner jeg klokken 08 på en fridago_O Visste ikke at det var en gravidgreie!
 
Hvordan er dere ellers i formen? Jeg har kollapsa helt denne helga. Måtte ta to pauser mens jeg bytta sengetøy, liksom. (Og endte opp med å overlate det til mannen)
Men skal prøve å få gått en liten tur etter mat. Vilt hvor mye formen svinger.
 
Hva skal dere ha til middag i dag?
Biff :)

Hvordan er dere ellers i formen? Jeg har kollapsa helt denne helga. Måtte ta to pauser mens jeg bytta sengetøy, liksom. (Og endte opp med å overlate det til mannen)
Men skal prøve å få gått en liten tur etter mat. Vilt hvor mye formen svinger.

Sliten/heilt ferdig, men det var eg før eg vart gravid! Og ein rygg som lever sitt eige liv - elles bra! Teller dager til timen med fastlegen..
 
Hvordan er dere ellers i formen? Jeg har kollapsa helt denne helga. Måtte ta to pauser mens jeg bytta sengetøy, liksom. (Og endte opp med å overlate det til mannen)
Men skal prøve å få gått en liten tur etter mat. Vilt hvor mye formen svinger.

Jeg er en del trøtt og kvalm! Skal ikke mye til før jeg blir sliten...
 
Jeg har fryktelig vondt i puppene, noen andre som sliter? Jeg lurer på om det finnes en bh som fungerer bedre for dette? Jeg har lyst å kaste opp innimellom pga det er så himla vondt å komme borti
 
Hvordan er dere ellers i formen? Jeg har kollapsa helt denne helga. Måtte ta to pauser mens jeg bytta sengetøy, liksom. (Og endte opp med å overlate det til mannen)
Men skal prøve å få gått en liten tur etter mat. Vilt hvor mye formen svinger.

jeg er kvalm... men gjør alt jeg kan for å opprettholde aktivitet i denne graviditeten. La på meg 40kg sist, og har ingen planer om å jobbe meg ned 40kg en gang til hvis jeg kan slippe det
 
Jeg har fryktelig vondt i puppene, noen andre som sliter? Jeg lurer på om det finnes en bh som fungerer bedre for dette? Jeg har lyst å kaste opp innimellom pga det er så himla vondt å komme borti

ikke vondt i puppene enda.. men har litt stikkinger i de :p hva med slik bomull/uten spile bh?
 
Back
Topp