Skravletråd

FrøkenMG

Forumet er livet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Aprilspirene 2023
Mens vi venter kan vi jo skravle litt!

Jeg har begynt å våkne tidlig igjen. Gjorde det sist jeg var gravid også. Våknet av meg selv 0345. :sleep002

I dag skal jeg på studier, og det kan jo bli gøy med 4 timer søvn på øyet! Gruer meg kanskje mest til kjøreturen.
 
:smug:
Mens vi venter kan vi jo skravle litt!

Jeg har begynt å våkne tidlig igjen. Gjorde det sist jeg var gravid også. Våknet av meg selv 0345. :sleep002

I dag skal jeg på studier, og det kan jo bli gøy med 4 timer søvn på øyet! Gruer meg kanskje mest til kjøreturen.
Så lurt:) oi det var tidlig. Skulle ønske jeg hadde følt meg mer opplagt. Sitter på jobb nå å har allerede begynt å kjenne til kvalme. I går var det kun på morgenen så gikk det seg til i løpet av dagen. Håper det går slik i dag også. Har en pose mandler på kontoret mitt som jeg prøver å spise:)
 
:smug:
Så lurt:) oi det var tidlig. Skulle ønske jeg hadde følt meg mer opplagt. Sitter på jobb nå å har allerede begynt å kjenne til kvalme. I går var det kun på morgenen så gikk det seg til i løpet av dagen. Håper det går slik i dag også. Har en pose mandler på kontoret mitt som jeg prøver å spise:)
Føler meg absolutt ikke opplagt, bare trøtt. Får bare ikke til å sove lenger på morgenen.

Jeg har med meg saltkjeks og noen drops til studiene.
 
Mens vi venter kan vi jo skravle litt!

Jeg har begynt å våkne tidlig igjen. Gjorde det sist jeg var gravid også. Våknet av meg selv 0345. :sleep002

I dag skal jeg på studier, og det kan jo bli gøy med 4 timer søvn på øyet! Gruer meg kanskje mest til kjøreturen.
Jeg har også begynt å våkne tidlig
 
Herregud, for en lang dag. Trodde aldri den skulle ta slutt. For å toppe det hele Oppdaget jeg litt brunt slim ved toalettbesøk... og kombinert med en dag med masse rom til tanker og bekymringer... ikke bra! Men jeg kom meg gjennom. :)
 
Herregud, for en lang dag. Trodde aldri den skulle ta slutt. For å toppe det hele Oppdaget jeg litt brunt slim ved toalettbesøk... og kombinert med en dag med masse rom til tanker og bekymringer... ikke bra! Men jeg kom meg gjennom. :)
Godt å høre at det ikke bare er jeg som har blitt ganske distrahert av brun spotting som startet i går. :nailbiting:
 
Herregud, for en lang dag. Trodde aldri den skulle ta slutt. For å toppe det hele Oppdaget jeg litt brunt slim ved toalettbesøk... og kombinert med en dag med masse rom til tanker og bekymringer... ikke bra! Men jeg kom meg gjennom. :)
Godt å høre at det ikke bare er jeg som har blitt ganske distrahert av brun spotting som startet i går. :nailbiting:
Uff skjønner godt bekymringen:Heartpink hvordan går det med dere i dag? Tenker dere å ta kontakt med lege?
 
Uff skjønner godt bekymringen:Heartpink hvordan går det med dere i dag? Tenker dere å ta kontakt med lege?
I dag er det blod, så jeg tror ikke dette ble noe av likevel. :(

Tar ikke kontakt med lege nå. Jeg har en legetime neste uke uansett, egentlig for noe annet. I tillegg skal jeg operere ut en cyste og sjekke eggledere i løpet av våren, og så søke ivf. Så dette var egentlig bare flaks oppi det hele. Nå syns jeg det er litt surt at operasjonen må utsettes, for den var timet etter syklus, som nå er på tur...
 
I dag er det blod, så jeg tror ikke dette ble noe av likevel. :(

Tar ikke kontakt med lege nå. Jeg har en legetime neste uke uansett, egentlig for noe annet. I tillegg skal jeg operere ut en cyste og sjekke eggledere i løpet av våren, og så søke ivf. Så dette var egentlig bare flaks oppi det hele. Nå syns jeg det er litt surt at operasjonen må utsettes, for den var timet etter syklus, som nå er på tur...[/QUOTE
Å så trist FrøkenMG. Sender deg mange klemmer:Heartred
 
Uff skjønner godt bekymringen:Heartpink hvordan går det med dere i dag? Tenker dere å ta kontakt med lege?
Fortsatt kun brun utflod, men det virker som at det minker. Tenker ikke å kontakte lege, om noe skjer, så skjer det. Blir vel legetime neste uke om alt virker greit.
 
Merker litt her i dag. Stikker i lysken.. haha..

Når tenker dere å ta test hos legen? Jeg drøyer men usikker hvor lenge :)
 
Merker litt her i dag. Stikker i lysken.. haha..

Når tenker dere å ta test hos legen? Jeg drøyer men usikker hvor lenge :)
Har egentlig ikke brukt å vært hos lege for å få bekreftet graviditet, men vurderer å prøve å få meg en time for å bli henvist til tul pga Maen jeg hadde i høst. Vet ikke om jeg får det automatisk, eller om jeg må mase meg til det:bookworm::bored:
 
Merker litt her i dag. Stikker i lysken.. haha..

Når tenker dere å ta test hos legen? Jeg drøyer men usikker hvor lenge :)
Jeg var hos legen i dag for å ta andre blodprøver, ba om å få sjekket hcg i urinprøven og å få det undersøkt ved blodprøve. Resepsjonisten sa at urinprøven var negativ og da ble jeg utrolig sjokkert, ba henne ta en ny test og hun sa igjen at den var negativ. Så viste hun meg de to testene og det var rosa strek på begge. Tror ikke helt hun var med i dag. Uansett så sa legen at de sjekker blodet i tillegg, men det skal ikke være nødvendig å sjekke hos legen med mindre man ønsker å se at hcg stiger. :)
 
Back
Topp