Skravletråd

Jeg må nok ta en tur til legen uansett for kan ikke bruke hjertemedisin lenger.. og dvs at pulsen min som vanligvis ligger på 170+ ved lett gange fort kan bli det dobbelte :banghead: det vil jeg heeelst unngå;)
 
Jeg strever sånn med søvn! Trøtt hele tida ,men sover bare rundt 4 usammenhengende timer hver natt.
 
Jeg strever sånn med søvn! Trøtt hele tida ,men sover bare rundt 4 usammenhengende timer hver natt.
Har det vært sånn lenge? Kjedelig å ikke få flere timer med sammenhengende søvn. Jeg står opp rundt 03/04 aner ikke hvorfor, men tror det kommer av at jeg har tempet og at jeg har vært ekstra oppmerksom på alle symptomer fra 5DPO.
 
Har et elsk/hat forhold til kvalmen kjenner jeg. :p I forrige graviditet så hadde jeg en SA ved 10+5, og jeg hadde nesten ingen symptomer, så håper det går bedre denne gangen når jeg har mye symptomer relativt tidlig. :happy:
 
God morgen alle!
I natt har jeg sovet så godt! Datteren min er hos mormoren sin, og jeg er hos søsteren min. Har fått sovet uavbrutt i hele natt, og det er sjelden med en 1åring som fremdeles vil ha pupp på natten. Har merket de siste dagene at hun ikke blir fornøyd etter 5min pupp, men brystene føles veldig tomme og hun svelger lite. Hormoner som har stoppet melken?

Gleder meg veldig til å se henne igjen da❤️
 
God morgen alle!
I natt har jeg sovet så godt! Datteren min er hos mormoren sin, og jeg er hos søsteren min. Har fått sovet uavbrutt i hele natt, og det er sjelden med en 1åring som fremdeles vil ha pupp på natten. Har merket de siste dagene at hun ikke blir fornøyd etter 5min pupp, men brystene føles veldig tomme og hun svelger lite. Hormoner som har stoppet melken?

Gleder meg veldig til å se henne igjen da❤️
Så hærlig! Har ei på 5,5 måned, hun er flaskebarn og får ennå et par i løpet av natta. Kjenner det er tyngre nå en vanlig og at jeg blir kvalm når jeg står å blander. Må begynne å spise litt samtidig som hun gjør på natta
 
Back
Topp