Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har min tredje kontroll 7. januar. Er da 19+4, 20- et eller annet ifølge jordmor. Men skal ringe i morgen og høre om jeg kan komme en tur før jul ogsåHvor ofte er dere på kontroll hos jordmor?![]()
Hvor ofte er dere på kontroll hos jordmor?![]()
fikk beskjed om at jeg ville kunne kjenne spark om 2-3 uker, er 15 uker idag jeg har en gang i måneden også så sa hun at det blir ca. annenhver uke på slutten.
Det er vel det som er normalt?
Hadde time nå på fredag og fikk høre tydelig hjertelyd og masse aktivitetfikk beskjed om at jeg ville kunne kjenne spark om 2-3 uker, er 15 uker idag
![]()
Har bare vært hos jordmoren min 1 gang, men så har jeg doppler hjemme så føler liksom ikke jeg må dit for å høre hjertelyd. Får ta meg en tur dit etter nyttår. 
Jeg hadde time i slutten av oktober, og da satte hun meg opp på neste time i midten av februar.Hvor ofte er dere på kontroll hos jordmor?![]()
Hvor ofte er dere på kontroll hos jordmor?![]()

Ca en gang i måneden. Synes det er deilig. Godt å få et godt forhold til henne og ha noen å snakke med.Hvor ofte er dere på kontroll hos jordmor?![]()

Jeg var der første gang i uke 6. Neste er i uke 21 (etter OUL)OkHar bare vært hos jordmoren min 1 gang, men så har jeg doppler hjemme så føler liksom ikke jeg må dit for å høre hjertelyd. Får ta meg en tur dit etter nyttår.
![]()
OkHar bare vært hos jordmoren min 1 gang, men så har jeg doppler hjemme så føler liksom ikke jeg må dit for å høre hjertelyd. Får ta meg en tur dit etter nyttår.
![]()
Drar jo ikke dit for å høre hjertelyd dadet er jo for oppfølging i svangerskapet - sjekke jevnlig at jeg ikke har UVI, at blodtrykket er greit, går greit opp i vekt, planen fremover osv. Også synes jeg det er fint å ha en fagperson som man kan spørre dersom man har spørsmål og kan føle seg trygg på å kontakte ellers.

Masse lykke tilNå er vi påvei til sykehuset som ligger 3 timer unna. For vi skal på time hos spesialist i fostermedisin. Kjenner jeg er så spent og nervøs.