Skravletråd

Koser oss maks i jula vi også ! :) store og små...

Gikk for lenge uten mat nå, laget god middag, men allerede kvalm - så hver bit gjør meg mer kvalm osv .. helt håpløst. Hehe....
Snart barnetv og ro for kvelden egentlig :) håper ungene legger seg fint i kveld :)
 
Føler veldig med deg, liker ikke nattevakt selv og spesielt ikke når formen er dårlig o_O Har du flere på rad?

heldigvis bare denne ene. Men gruer meg skikkelig.
 
Forstår deg så godt! Håper det blir en rolig vakt for deg og at du får hvilt deg godt ut i morgen når du er ferdig på jobb :Heartred

rolig enn så lenge.
Er latterlig kvalm.
 
Jeg hater turnus for tiden. Det er heftig å være på jobb til 22.30, hjemme rundt 23 så være tilbake på jobb til 07.30. Skulle ikke vært lov!
 
Jeg hater turnus for tiden. Det er heftig å være på jobb til 22.30, hjemme rundt 23 så være tilbake på jobb til 07.30. Skulle ikke vært lov!
Det skjønner jeg godt! Du har ikke mulighet for å dra hjem litt før fra aftenvakt da?? Jeg vet det er vanskelig å planlegge på forhånd, for man vet jo aldri hva som skjer. Jeg rr glad jeg har fått tilrettelegging. Starter kl 08, og reiser hjem senest kl 21. Hjelper en del, men nå er jeg 50% sykemeldt, så da er det jo også enklere å tilrettelegge det sånn :)
 
Det skjønner jeg godt! Du har ikke mulighet for å dra hjem litt før fra aftenvakt da?? Jeg vet det er vanskelig å planlegge på forhånd, for man vet jo aldri hva som skjer. Jeg rr glad jeg har fått tilrettelegging. Starter kl 08, og reiser hjem senest kl 21. Hjelper en del, men nå er jeg 50% sykemeldt, så da er det jo også enklere å tilrettelegge det sånn :)
Nei, jeg går 1 på 1 og hun kan ikke være alene. Så her er det null tilrettelegging, kun sykmelding og det er jeg ikke interessert i
 
Tror endelig jeg klarte å kjenne livmora igår kveld! Om jeg har rett er den ett par fingre under navlen :D
 
Hvordan kjennes en livmor ut?
Jeg aner ikke, derfor jeg skriver at jeg tror :p Når jeg lå på ryggen og kjente fra skambeinet og oppover mot navlen, kjente jeg liksom hvor det var motstand og hvor motstanden stoppa liksom om det gir mening? :rolleyes:
 
Jeg må le... Pappa har vært i utlandet. Kjøper med spekepølse og øl til meg i gave.. :dead::joyful: Distre.no
 
Jeg har valgt meg ut hva jeg vil ha i fødsels gave....utenom diamant ringen jeg skal ha da... men det er en annen sak. :joyful: (jeg er typen som mener jeg fortjener en diamant etter et svangerskap :angelic:)

På facebook er det hele tiden reklame for sånn luksus lakris, med ekstra salmiakk salt å ha over!!! Ohhhhh lord! Jeg har så vann i munnen!
 
Jeg har valgt meg ut hva jeg vil ha i fødsels gave....utenom diamant ringen jeg skal ha da... men det er en annen sak. :joyful: (jeg er typen som mener jeg fortjener en diamant etter et svangerskap :angelic:)

På facebook er det hele tiden reklame for sånn luksus lakris, med ekstra salmiakk salt å ha over!!! Ohhhhh lord! Jeg har så vann i munnen!
Er det vanlig å få fødselsgave? :) Hva går det egentlig ut på?
 
På facebook er det hele tiden reklame for sånn luksus lakris, med ekstra salmiakk salt å ha over!!! Ohhhhh lord! Jeg har så vann i munnen!

Har du link? Det høres ut som noe jeg må kjøpe og pakke med meg i fødebagen! Har kuttet ut lakris helt, og savner det myyye mer enn alkohol og kaffe.
 
Back
Topp