Skravletråd

Appelsinsaft ♥
 
Jeg spiste en cheeseburger i dag, og vanligvis plukker jeg alltid ut sylteagurken, men i dag var det så sykt godt med sylteagurk på! :hungry: Har jo hørt om gravide med craving på sylteagurk/pickles, kanskje det faktisk er noe i det :hilarious:
 
Hadde også cheeseburger idag, meb herregud for en halsbrann jeg fikk etter den:wtf:
Godt dere anbefalte Gaviscon:happy:
 
I kveld er jeg skikkelig emosjonell kjenner jeg. Babyen min blir 2 år om noen få timer. Hvor ble tiden av? :eek:
Har bilde av meg selv fra 05.12.17 kl 23.39, bare 4 timer og 3 minutter før vesla var ute. Jeg hadde begynt å få det jeg trodde var litt sterke kynnere, og gjorde meg klar for senga. Husker jeg sto opp igjen rundt halv ett fordi det ble mer ubehagelig, og kort tid etter hadde jeg smerter. Jeg brukte så lang tid på å forstå at det var fødsel, at jeg kunne risikert å ikke komme frem.
Tenk at jeg skal få oppleve dette igjen. Jeg ser frem mot sommeren med skrekkblandet fryd, for selv om smertene på et tidspunkt er uutholdelig, er det likevel den mest produktive smerten jeg noensinne har opplevd, og følelsen etterpå er ubeskrivelig ♥
Men tårene sitter virkelig løst i kveld.
 
I kveld er jeg skikkelig emosjonell kjenner jeg. Babyen min blir 2 år om noen få timer. Hvor ble tiden av? :eek:
Har bilde av meg selv fra 05.12.17 kl 23.39, bare 4 timer og 3 minutter før vesla var ute. Jeg hadde begynt å få det jeg trodde var litt sterke kynnere, og gjorde meg klar for senga. Husker jeg sto opp igjen rundt halv ett fordi det ble mer ubehagelig, og kort tid etter hadde jeg smerter. Jeg brukte så lang tid på å forstå at det var fødsel, at jeg kunne risikert å ikke komme frem.
Tenk at jeg skal få oppleve dette igjen. Jeg ser frem mot sommeren med skrekkblandet fryd, for selv om smertene på et tidspunkt er uutholdelig, er det likevel den mest produktive smerten jeg noensinne har opplevd, og følelsen etterpå er ubeskrivelig ♥
Men tårene sitter virkelig løst i kveld.

Åå, herlig! Jeg er også superemosjonell for tiden, så tårene sitter løst her også, ble veldig rørt av å lese dette ♥
 
Å være på jobb er så mye tungere enn jeg så for meg :woot: Har vært bare halv dag, så enda noen timer igjen :p
 
Influensavaksine - glemte å spørre legen da jeg var inne sist, men skal jeg ta den? Er i andre trimester nå, så da skal det vel være anbefalt. Men må jeg da ta initiativ til det selv?
 
Influensavaksine - glemte å spørre legen da jeg var inne sist, men skal jeg ta den? Er i andre trimester nå, så da skal det vel være anbefalt. Men må jeg da ta initiativ til det selv?
Det er anbefalt for gravide i 2. og 3. trimester å ta den :)
Jeg tok den på eget initiativ, men nå virker ikke fastlegen min helt oppdatert da.. Var jordmor som informerte meg sist gang :p
 
Det er anbefalt for gravide i 2. og 3. trimester å ta den :)
Jeg tok den på eget initiativ, men nå virker ikke fastlegen min helt oppdatert da.. Var jordmor som informerte meg sist gang :p

Så jeg kan ta det opp med jordmor i neste uke da kanskje? :) men jeg må til legen for å ta den?
 
Så jeg kan ta det opp med jordmor i neste uke da kanskje? :) men jeg må til legen for å ta den?
Ja, tipper du må til legekontoret. Mitt har sånn influensavaksine dropin, så jeg trengte ikke legetime. Kunne bare komme når det passet meg i tidsrommet de oppga :)
 
Skal på nattevakt i natt, formen er elendig. Gruer meg.
 
14+5 i dag og nå kom plutselig kvalmen tilbake, vært helt slått ut hele formiddagen :sorry: godt det er håndball VM på TV :p eksamenslesinga går det imidlertid dårlig med :nailbiting:
 
Lillemor har tyvstartet juletrepyntinga. Hadde aldri drømt om at hun skulle være så glad i jula som hun har vist seg å være :Heartred Nå gleder jeg meg bare enda mer til å få flere barn
 

Vedlegg

  • Snapchat-785455069.jpg
    Snapchat-785455069.jpg
    33,9 KB · Visninger: 19
Lillemor har tyvstartet juletrepyntinga. Hadde aldri drømt om at hun skulle være så glad i jula som hun har vist seg å være :Heartred Nå gleder jeg meg bare enda mer til å få flere barn

Blir tett med pynt på nederste del da :D Koselig! Jeg håper mitt barn også blir glad i jul, det er en så fin tid! Føler meg litt aleine om den da samboer er litt "anti", men jeg koser meg da, og syns det er ekstra kjekt å dra hjem til familien for det er jo alltid god julestemning hos mamma og pappa :)
 
Back
Topp