Skravletråd

Ja, da er nok tidspunktet ganske sikkert ja, mulig egget festet seg sent? Blir uansett spennende. Jeg krysser fingrene for deg

Takk for det :) Jeg hadde litt småblødninger 8DPO så tror kanskje egget festet seg 7 eller 8DPO. Fikk første positive test (type ekstremt svak strek som samboer ikke klarte å se) for en uke siden på 10DPO. Så det festet seg vel på helt normalt tidspunkt tenker jeg. Blir spennende ja!
 
Takk for det :) Jeg hadde litt småblødninger 8DPO så tror kanskje egget festet seg 7 eller 8DPO. Fikk første positive test (type ekstremt svak strek som samboer ikke klarte å se) for en uke siden på 10DPO. Så det festet seg vel på helt normalt tidspunkt tenker jeg. Blir spennende ja!

Ja, det gjorde nok det da ja :happy:
 
2-3 på denne nå.. det er jo økning såklart.. Men når er det vanlig å få 3+? Er 4+3 i dag
 

Vedlegg

  • CA92C9D6-C666-44ED-A7F5-8D5B7420B30A.jpeg
    CA92C9D6-C666-44ED-A7F5-8D5B7420B30A.jpeg
    17,4 KB · Visninger: 13
Ja, det gjorde nok det da ja :happy:

Hcg var 53 på fredag, men bare 70 i dag. Så det virker ikke som om dette går veien :( får ny blodprøve på fredag så får vi se hva den sier.. Må vel bare begynne å tenke på embryoet som ligger på frys.
 
Hcg var 53 på fredag, men bare 70 i dag. Så det virker ikke som om dette går veien :( får ny blodprøve på fredag så får vi se hva den sier.. Må vel bare begynne å tenke på embryoet som ligger på frys.

Uff.. :( det hørtes ikke så bra ut nei. Spent på hva prøva på fredag sier
 
Hcg var 53 på fredag, men bare 70 i dag. Så det virker ikke som om dette går veien :( får ny blodprøve på fredag så får vi se hva den sier.. Må vel bare begynne å tenke på embryoet som ligger på frys.

Åh:/ håper prøven på fredag er mer oppløftende!
 
Jeg har time på sykehuset i morgen til oppfølging pga habituell abort. Jeg regner med at det er alt for tidlig å se noe ennå, men allikevel kjempe nervøs!
 
Jeg har time på sykehuset i morgen til oppfølging pga habituell abort. Jeg regner med at det er alt for tidlig å se noe ennå, men allikevel kjempe nervøs!

Så spennende. Hvor langt har du kommet? Håper uansett de kan komme med positive tilbakemeldinger selv om dere kanskje ikke ser så mye
 
Så spennende. Hvor langt har du kommet? Håper uansett de kan komme med positive tilbakemeldinger selv om dere kanskje ikke ser så mye
Jeg er 5+0 i dag etter mine beregninger :) Håper de kan se at det er noe som har skjedd i livmora ihvertfall. :)
 
Jeg er 5+0 i dag etter mine beregninger :) Håper de kan se at det er noe som har skjedd i livmora ihvertfall. :)
Jeg var på tidlig ultralyd i mitt første svangerskap når jeg var 5+4 tror jeg. Og da så vi en tom plommesekk.
 
Jeg har time på sykehuset i morgen til oppfølging pga habituell abort. Jeg regner med at det er alt for tidlig å se noe ennå, men allikevel kjempe nervøs!

Lykke til på sykehuset☺️
 
Alt man kjenner på nå.. livredd for alt.
Kjennes ut som noen klyper meg i magen .. ikke vondt, men litt ubehagelig. Mest fordi jeg er redd, tror jeg. Lest altfor mye nå.. kunne ønske jeg var lykkelig uvitende:p
 
Back
Topp