Skravletråd

Haha nei, men jeg ber han se :p spes på de myse testene mine de siste dagene!
Her så ser ikke mannen noe på myse testene :hilarious: så han trodde ikke på det før han så den digitale :angelic:
 
Min mann måtte tyde den første for meg 7dpo eller noe. Og da var det gjort, jeg ble gal og han visste det. Men han bare lo. Haha.

Det var tross alt to streker på den første jeg tok. Megamega svak da. Så da ble jeg testetøs
 
Her så ser ikke mannen noe på myse testene :hilarious: så han trodde ikke på det før han så den digitale :angelic:
Haha .. er jo litt synd på disse mennene også da! :p
Denne gangen, også, visste jeg at jeg var gravid før testen viste det. Orket ikke stekt egg på søndag og har hatt så humørsvingninger atte hjelp. Lo og gråt om hverandre på lørdag.
Ogaå var jeg møkksur fordi at testene ikke viste at jeg var gravid :p at jeg ikke fikk bekreftet det liksom
 
Haha .. er jo litt synd på disse mennene også da! :p
Denne gangen, også, visste jeg at jeg var gravid før testen viste det. Orket ikke stekt egg på søndag og har hatt så humørsvingninger atte hjelp. Lo og gråt om hverandre på lørdag.
Ogaå var jeg møkksur fordi at testene ikke viste at jeg var gravid :p at jeg ikke fikk bekreftet det liksom

Samme her. Så irriterende å være megagravid uten at testen viser det.
 
Det er nok folat i denne, ikke sant?
Tar omega-3 og D-vitamin i tillegg
 

Vedlegg

  • 15694189547115990007835120363611.jpg
    15694189547115990007835120363611.jpg
    25,6 KB · Visninger: 11
  • 15694189810777109603394939574066.jpg
    15694189810777109603394939574066.jpg
    19,5 KB · Visninger: 10
Jeg har idag fått time til TuL :D Har vi noe nedtellingstråder her i juniforumet? Sånn telle ned til TUL, uke 12, oul osv (oul er jo alt for tidlig å «telle» til men har vi noe av det andre??:)
 
Jeg har idag fått time til TuL :D Har vi noe nedtellingstråder her i juniforumet? Sånn telle ned til TUL, uke 12, oul osv (oul er jo alt for tidlig å «telle» til men har vi noe av det andre??:)
Vi har ingen enda. Men synes så absolutt vi skulle ha ordna oss noen sånne ja :) tenke rvu burde hatt en til TUL, en til uke 12 og en generell om noen har noen egne mål :)

Og så burde vi laget oss en egen tråd der det blir linket til disse trådene :cool: samt en med terminliste :cool:
 
Vi har ingen enda. Men synes så absolutt vi skulle ha ordna oss noen sånne ja :) tenke rvu burde hatt en til TUL, en til uke 12 og en generell om noen har noen egne mål :)

Og så burde vi laget oss en egen tråd der det blir linket til disse trådene :cool: samt en med terminliste :cool:
Jaa!! Jeg aner ikke noe om sånt så om noen er tekniske og har tid til å gjøre slik så er det vell på tide nå :D Vi begynner jo å bli noen her nå :)
 
Vi har ingen enda. Men synes så absolutt vi skulle ha ordna oss noen sånne ja :) tenke rvu burde hatt en til TUL, en til uke 12 og en generell om noen har noen egne mål :)

Og så burde vi laget oss en egen tråd der det blir linket til disse trådene :cool: samt en med terminliste :cool:
Jeg har laget to nedtellingstråder i underforumet vårt «leker» en med nedtelling til TUL, og en til uke 12 :D Forhåpentligvis får vi sanke innlegg da slik at vi får et skjult forum:hilarious:
 
Jeg føler med dere som synes det er vanskelig å holde det skjult! Jeg har egentlig lyst til å rope det ut til alle :p Men vil holde det for oss selv hvertfall til etter TUL. Men nå måtte jeg sende en snap til termingruppa fra 2017, klarte ikke la være :p og noen venninner vet det, da :)
 
Jaa!! Jeg aner ikke noe om sånt så om noen er tekniske og har tid til å gjøre slik så er det vell på tide nå :D Vi begynner jo å bli noen her nå :)
Jeg kan prøve å ordne den terminliste greia, og muligens en med våre viktigste tråder. Om jeg får det til, men tror jeg da må brukte dataen.
 
Jeg har laget to nedtellingstråder i underforumet vårt «leker» en med nedtelling til TUL, og en til uke 12 :D Forhåpentligvis får vi sanke innlegg da slik at vi får et skjult forum:hilarious:
Supert :D hadde ikke vært dumt med et skult forum nei :p
 
Så bra! ja jeg vet ikke hvordan det gjøres, så tørr ikke ta på meg det ansvaret hehe :)

Nei tenker på det, at det hadde vært greit å ha en plass hvor vi kan skravle mer detaljert og privat :D

ikke at jeg helt vet hvordan det gjøres, men har vært på i 2 terminforum tidligere, og så er jeg flink til å herme:hilarious: så kommer til å se hva de har gjort i de andre terminforumene, og så klipp og lim:laughing025
 
ikke at jeg helt vet hvordan det gjøres, men har vært på i 2 terminforum tidligere, og så er jeg flink til å herme:hilarious: så kommer til å se hva de har gjort i de andre terminforumene, og så klipp og lim:laughing025
Syns du gjorde en veldig god jobb! :D
 
Back
Topp