Skravletråd

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Elentári, 23 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilleic Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Alle må jo tro jeg er sikkelig teit :p ser det kommer ikke en eneste smiley når jeg skriver men sikkert fordi jeg bruker emojiene fra telefon

• Morsom Morsom x 2
  2. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Lykke til i dag!! :Heartbigred

3. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Håper du får en fin TUL :Heartbigred

4. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Noen som vet om jordmor på helsestasjonen kan henvise til TUL? pga angst og bekymringer og tidligere SA. Eller må man til legen?

5. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Tusen takk!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

På togtur med mamma og mini, langtur til Trondheim :)

7. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Tror jordmor kan det ja. Hun henviste meg til samtale på mor-barn klinikken pga redsel etter komplikasjoner etter fødsel med første, og henviste til vekstkontroll m/ul.

• Informativ Informativ x 1
  8. Lilleic Glad i forumet Oktoberlykke 2019

sovnet på sofaen. våknet av hunden kom å la seg oppåmeg, og nå er det bare varmt :p

9. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Hvor langt er man på vei når man er 13 dpo?
    Har uregelmessig syklus så blir feil å regne fra siste mens og lurer på om jeg har tenkt feil. Trodde jeg var 4+0 i dag

10. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Oftest er man vel da 3+6, men det kommer vel litt an på kroppen din og er litt ulikt :)

11. Aicelain Elsker forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Haha flere som kjenner seg igien i denne? (Litt ekkelt,m
    Kjenner liksom det «renner» fra vagina. Gårog do og tenker «plis ikke være blod, plis ikke være blod» og blir så letta når det bare var utflod. Økt rflod når man er gravid = mange ekstra turer på do med hjertet i halsen :eek: :knegg:

• Enig Enig x 1
  12. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja herlighet det er voldsomt til tider også. Må bytte truseinnlegg hele tiden :p

13. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Jepp!

Del denne siden