Skravletråd

Alle må jo tro jeg er sikkelig teit :p ser det kommer ikke en eneste smiley når jeg skriver men sikkert fordi jeg bruker emojiene fra telefon
 
Jeg er sånn nervevrak for imorgen. Tok hcg blodprøve på fredag (4+0) den kom på 65. De hadde vist praksis om å ta to hcg målinger hvis første verdien kom på under 100. Testene mine har steget siden fredag...men er helt paranoid for at de skal klage på stigningen imorgen
Lykke til i dag!! :Heartbigred
 
Noen som vet om jordmor på helsestasjonen kan henvise til TUL? pga angst og bekymringer og tidligere SA. Eller må man til legen?
 
På togtur med mamma og mini, langtur til Trondheim :)
 
Noen som vet om jordmor på helsestasjonen kan henvise til TUL? pga angst og bekymringer og tidligere SA. Eller må man til legen?
Tror jordmor kan det ja. Hun henviste meg til samtale på mor-barn klinikken pga redsel etter komplikasjoner etter fødsel med første, og henviste til vekstkontroll m/ul.
 
sovnet på sofaen. våknet av hunden kom å la seg oppåmeg, og nå er det bare varmt :p
 
Hvor langt er man på vei når man er 13 dpo?
Har uregelmessig syklus så blir feil å regne fra siste mens og lurer på om jeg har tenkt feil. Trodde jeg var 4+0 i dag
 
Hvor langt er man på vei når man er 13 dpo?
Har uregelmessig syklus så blir feil å regne fra siste mens og lurer på om jeg har tenkt feil. Trodde jeg var 4+0 i dag

Oftest er man vel da 3+6, men det kommer vel litt an på kroppen din og er litt ulikt :)
 
Haha flere som kjenner seg igien i denne? (Litt ekkelt,m
Kjenner liksom det «renner» fra vagina. Gårog do og tenker «plis ikke være blod, plis ikke være blod» og blir så letta når det bare var utflod. Økt rflod når man er gravid = mange ekstra turer på do med hjertet i halsen :eek: :knegg:
 
Haha flere som kjenner seg igien i denne? (Litt ekkelt,m
Kjenner liksom det «renner» fra vagina. Gårog do og tenker «plis ikke være blod, plis ikke være blod» og blir så letta når det bare var utflod. Økt rflod når man er gravid = mange ekstra turer på do med hjertet i halsen :eek: :knegg:
Ja herlighet det er voldsomt til tider også. Må bytte truseinnlegg hele tiden :p
 
Haha flere som kjenner seg igien i denne? (Litt ekkelt,m
Kjenner liksom det «renner» fra vagina. Gårog do og tenker «plis ikke være blod, plis ikke være blod» og blir så letta når det bare var utflod. Økt rflod når man er gravid = mange ekstra turer på do med hjertet i halsen :eek: :knegg:

Jepp!
 
Back
Topp