Skravletråd

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Elentári, 23 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg strikker alt av armer, bein, sokker osv med magic loop, fikser ikke 5-pinner. Det første jeg strikket var kjappstrikka drakt, det gikk bra, brukte bare veldig lang tid :p

2. Ønskedrømmen2019 Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Hm.. Kanskje jeg skal prøve det isteden. Mulig jeg må saumfare youtube gitt!

3. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

YouTube er gull :D

4. Ønskedrømmen2019 Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Virkelig! Hva finner man ikke der, liksom? :D

• Liker Liker x 1
  5. Hubro Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Selv ville jeg ikke begynt med sokker. Til å være noe som visstnok er enkelt og "perfekt nybegynnerstrikk" så er det ganske styrete med alle pinnene, fellingene, kronglete beskrivelser av hvordan man strikker hel... romper, jakke og kyse vil jeg si er lettere. Meste er på rundpinner og fellinger og økninger er mindre kompliserte og lettere å holde styr på. Syns jeg i alle fall.

6. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Enig med deg :)

7. Ønskedrømmen2019 Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Takk for tipset! Da skal jeg prøve det istede :)

8. 87camilla Betatt av forumet Oktoberlykke 2019

Gratulerer alle mammaer og kommende mammaer:Heartred skal fortelle mamma i dag at hun skal bli mormor igjen:Heartred gleder meg:love7

• Hjertelig Hjertelig x 4
  9. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Gratulerer med morsdagen, alle <3

• Hjertelig Hjertelig x 3
  10. Hubro Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Jeg har kjempelyst å fortelle min mor!! Men mannen vil vente :sorry:

11. 87camilla Betatt av forumet Oktoberlykke 2019

Det skjønner jeg du har lyst til:Heartred er noe spesielt med mamma. Vi skal vente med å si noe til svigermor da:dance018

12. Hubro Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Jeg er ganske nær svigermor også, så det føles ikke riktig å fortelle den ene før den andre.

13. Ønskedrømmen2019 Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Flere enn meg som teller ned dagene og gleder seg for hver en dag som gravid? :Heartred

14. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Teller dager, men vet ikke helt hvor langt jeg er på vei enda så det er litt kjedelig :D

15. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Spist meg kvalm på kake. Den ene dagen jeg ikke har slitt med kvalme fra graviditeten, nei da spiser jeg den på meg i stedet :dead:

• Morsom Morsom x 1
  16. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Jaa :D Skal bli godt å komme over 12+0,så hver dag er en glede :)

17. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Stygt å le, men:hilarious: Ble kvalm av kake i dag selv. Blir kvalm av alt tydeligvis:bored:

18. Lilleic Glad i forumet Oktoberlykke 2019

vi fortalte svigermor men ikke mamma :p Fordi hun er sånn vet hun det vet hele verden det.

• Morsom Morsom x 1
  19. Hubro Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Forsåvidt sant det om mamma også :hilarious:

20. Villa83 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Mhm ;) Jeg teller nå ned til at det begynner å flytte jenter inn i termingruppen for november, for da føler jeg vi er ett steg i riktig retning :rolleyes: Etter det teller jeg ned til kontroll hos jordmor, så til blodprøver hos legen, så ultralyd osv osv :hilarious:

• Enig Enig x 1

Del denne siden