Skravletråd

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Elentári, 23 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Elentári Glad i forumet Marsboere 2020

Husker vi hadde en sånn i april2016 :p

Her kan det snakkes om løst og fast :)

• Informativ Informativ x 1
  2. Elentári Glad i forumet Marsboere 2020

Kjenner jeg får sånne stikk av "hva har jeg gjort?!" når jeg av og til tenker på at jeg skal føde igjen om 9 mnd :sorry:

Hadde en grei nok fødsel med førstemann, men det er jo ikke akkurat digg:smiley-ashamed004

Last edited: 23 Jan 2019
  3. Mammatil3snart4 Blir kjent med forumet Oktoberlykke 2019

Helt forferdelig at vi går igjennom det gang på gang, godt vi glemmer. Ellers hadde vi ikke gjort det:singing:
    Med første var 7 timer, andre 1,5 time og tredje 3 timer. Med andre mann stod hodet ut i korridorene på sykehuset, jordmor rakk han ikke:dance018

4. Elentári Glad i forumet Marsboere 2020

Min første var igangsatt fødsel på 8 timer fra riene startet. Har reisevei på litt over en time, så det blir spennende å se om det blir fødsel hjemme, på ferja, i bilen eller på sykehuset :p

5. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Sant.. Her er det kun 12 mnd siden forrige fødsel, (blir 20-21 mnd ved termin) synes å huske at jeg sa "aldri mer".. :bag:
    For meg er svangerskapsplagene værst. Blir helt hemmet. Kommer til å bli et langt og tungt svangerskap.

6. Elentári Glad i forumet Marsboere 2020

Huff, jeg er litt enig. Svangerskap er laang og tungt :p
    Men jeg fikk rift grad 2 + vaginal og slet lenge med stingene, så tror det er det som sitter friskest i minnet :p

7. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Håper du får en bedre opplevelse denne gangen :)

8. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Å
    Å fysj! Stakkars deg! En venninne opplevde rift hele veien, helt fryktelig. :( Selv har jeg hatt fæle svangerskap, men fått nydelige unger, så da hiver man seg jo uti igjen... og håper på bedring :dead: alle gode ting er tre, tror vi her i heimen :woot:

• Liker Liker x 1
  9. Mammatil3snart4 Blir kjent med forumet Oktoberlykke 2019

Då kan det bli spennende siden du ikke har noe å sammenligne med siden det er igangsatt :love2 Men hadde ikke trodd det gikk så fort med nr 2, når nr 1 var så mange timer:dontknow

10. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Venter på tlf med svar på hcg nivået! :nailbiting: Flere som skal /har sjekket det?

11. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Er du usikker på nivået, siden du sjekker? :Heartred Jeg tok en cb digital, for å sjekke at det var økt en uke siden her om dagen, og det hadde det heldigvis xsmile3 men vet at det sikkert er tullete av meg, hehe.

12. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Nei, det stiger fint på testene :) Er gravid ved hjelp av ivf, så da er det standard at klinikken tar bp. Sist var den veldig høy, da en hadde blitt til to (mistet den ene i uke 6), så prøver å belage meg på et litt lavere nivå i dag, å ikke bli skuffet over det:oops::bag: (har et barn som kom naturlig og to ved hjelp, medregnet spiren i magen :) )

13. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Å, det er så fint at man kan få hjelp! Og godt at de følger opp :)

• Enig Enig x 1
  14. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Er optimist og har bestilt TUL om tre uker. Gleeeeder meg og syns dagene går sakte :)

15. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Har tul om tre uker jeg også :) Dagene snegler seg avgårde, men plutselig er vi der og da er vi 8 uker på vei :D

16. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Gleder meg også over å være 5 uker i morgen, hehe. Hver dag er et fremskritt :happy:

• Enig Enig x 1
  17. Elentári Glad i forumet Marsboere 2020

5+1 i dag, og hatt en blødning. Ikke så mye, brunt og ingen vondt, så det kan jo gå godt.
    Har bestillt ultralyd til 6+4, så vi får bare vente å se..

18. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Aldri noe godt å oppleve det. Går nok fint siden det var brunt og lite :) Er selv såå redd for å oppleve det denne gangen (også) . Vurderer å ta en forumspause noen uker. Blir så redd når jeg leser om andre som blør.. :sorry:

19. Kaffekopp Flørter med forumet Assistert-jentene

Litt brunt på papiret her også i ettermiddag, men googling viste at det kan være vanlig, og så lenge det ikke er friskt og rødt prøver jeg å si til meg selv at det ikke er noe vits i å gå og bekymre seg nå

20. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Å, håper det går bra med dere som blør litt. Har også lest at det kan være helt ufarlig og vanlig :)

Del denne siden