Skravletråd

Hmm...akkurat da jeg hadde krøpet under dyna i går kveld, satt junior seg opp og begynte å grine og før jeg rakk å reagere kastet han opp på seg selv, på meg, i senga og på gulvet. Stakkar!:Heartblue Så nå håper jeg virkelig ikke at jeg begynner å kaste opp... :meh::depressed:
God bedring til junior <3 omgangssyken er det verste :depressed:
 
Takk :Heartred Virker som det var en veldig mild form for spysjuka... *bank i bordet*... men, han må være hjemme fra barnehagen i dag for å være sikker på at han ikke smitter noen andre.
Så bra! Det er oftest mildt hos oss også, tømme magen og så kommer det ikke mer. Heldigvis :D
 
Godt at du holder ham hjemme! Manisk på 48-timersregelen selv.;)

Er supernøye på den, for det er ikke noe som er mer irriterende enn flere runder med spysjuka fordi foreldre ikke holder ungene hjemme i 48-timer. Skjønner at det er problematisk m tanke på jobb osv.. men likevel..
 
Vet dere hvorfor noen terminkalkulatoren og apper viser forskjellig termin selv om man legger inn nøyaktig samme «parametre»?

Skjønt at det er forskjeller på hvordan man teller, men hvilken tellemetode bruker jordmødre? :)
 
Vet dere hvorfor noen terminkalkulatoren og apper viser forskjellig termin selv om man legger inn nøyaktig samme «parametre»?

Skjønt at det er forskjeller på hvordan man teller, men hvilken tellemetode bruker jordmødre? :)

Skal ikke si det helt sikkert, men det er kanskje utifra hvor mange uker man regner med at man går gravid? Norsk standard er 40+3, noe bl.a. Babyverden bruker
 
Åh, må bare fortelle noe koselig!

Jeg har ikke fortalt samboeren enda at jeg er gravid, fordi han er borte på jobb og kommer ikke hjem før om en liten stund. Dette er en sånn ting som jeg vil fortelle ansikt til ansikt. Men, i kveld på FaceTime så fortalte han meg at han hadde hatt en utrolig virkelig drøm i går. Han hadde drømt at sønnen vår hadde en lillesøster og at han var utrolig snill og flink med henne. «Tror jeg hadde sånn fremtidsdejavu eller noe sånn» sa han :wideyed:

Det var så koselig å se hvor rørt han ble av sin egen drøm! Nå gleder jeg meg enda mer til å fortelle han det :Heartred:Heartred:Heartred
 
Åh, må bare fortelle noe koselig!

Jeg har ikke fortalt samboeren enda at jeg er gravid, fordi han er borte på jobb og kommer ikke hjem før om en liten stund. Dette er en sånn ting som jeg vil fortelle ansikt til ansikt. Men, i kveld på FaceTime så fortalte han meg at han hadde hatt en utrolig virkelig drøm i går. Han hadde drømt at sønnen vår hadde en lillesøster og at han var utrolig snill og flink med henne. «Tror jeg hadde sånn fremtidsdejavu eller noe sånn» sa han :wideyed:

Det var så koselig å se hvor rørt han ble av sin egen drøm! Nå gleder jeg meg enda mer til å fortelle han det :Heartred:Heartred:Heartred
Aww, smelter:Heartred blir selv rørt til tårer når jeg tenker på at min snart skal bli storebror og hvor fint jeg tror han kommer til å takle det og hjelpe til:love7
 
Kjenner jeg får sånne stikk av "hva har jeg gjort?!" når jeg av og til tenker på at jeg skal føde igjen om 9 mnd :sorry:

Hadde en grei nok fødsel med førstemann, men det er jo ikke akkurat digg:smiley-ashamed004
Åh, samme her!
 
Åh, må bare fortelle noe koselig!

Jeg har ikke fortalt samboeren enda at jeg er gravid, fordi han er borte på jobb og kommer ikke hjem før om en liten stund. Dette er en sånn ting som jeg vil fortelle ansikt til ansikt. Men, i kveld på FaceTime så fortalte han meg at han hadde hatt en utrolig virkelig drøm i går. Han hadde drømt at sønnen vår hadde en lillesøster og at han var utrolig snill og flink med henne. «Tror jeg hadde sånn fremtidsdejavu eller noe sånn» sa han :wideyed:

Det var så koselig å se hvor rørt han ble av sin egen drøm! Nå gleder jeg meg enda mer til å fortelle han det :Heartred:Heartred:Heartred
Oi, wooow! Så koselig<3 Da blir det gly å fortelle han at drømmene hans blir virkelighet! Hehe
 
Oi, wooow! Så koselig<3 Da blir det gly å fortelle han at drømmene hans blir virkelighet! Hehe

Hehe, ja! Det blir utrolig moro. Nå må jeg bare finne en artig måte å fortelle det på. :rolleyes: Redd han kommer til å se det på meg for jeg ser visst annerledes ut når jeg er gravid :wideyed:
 
Godt at du holder ham hjemme! Manisk på 48-timersregelen selv.;)
I fjor vinter gikk omgangssyken på rundgang i bhg i flere mnd pga folk som ikke overholdt 48-timersregelen, skjønner ikke at folk gjør det!
 
Åh, jeg hater disse første ukene helt intenst! Spesielt nå som det kommer brune Crinonerester stort sett daglig. :sorry: Er sååå nervøs. Fremskyndet andre UL fra 7+6 til 7+1 (onsdag førstkommende). Klarer ikke tanken på å vente lenger enn det. :wacky: Flere som er nervøse om dagen?
Hva er crinonerester?
 
I fjor vinter gikk omgangssyken på rundgang i bhg i flere mnd pga folk som ikke overholdt 48-timersregelen, skjønner ikke at folk gjør det!

Her ble det først 48 timer etter oppkast, og så ble det plutselig 48 timer til etter at han fikk himmela løs mage :wideyed: Godt jeg «bare» er arbeidssøkende for tiden, for hvis ikke hadde det blitt stress i fht jobb (selv om jeg selvsagt ønsker å komme ut k jobb igjen fort som fy) :)
 
Her ble det først 48 timer etter oppkast, og så ble det plutselig 48 timer til etter at han fikk himmela løs mage :wideyed: Godt jeg «bare» er arbeidssøkende for tiden, for hvis ikke hadde det blitt stress i fht jobb (selv om jeg selvsagt ønsker å komme ut k jobb igjen fort som fy) :)

Det er så typisk!
 
Her ble det først 48 timer etter oppkast, og så ble det plutselig 48 timer til etter at han fikk himmela løs mage :wideyed: Godt jeg «bare» er arbeidssøkende for tiden, for hvis ikke hadde det blitt stress i fht jobb (selv om jeg selvsagt ønsker å komme ut k jobb igjen fort som fy) :)
Veldig typisk da :arghh:
 
Back
Topp