Skravletråd

Drikker dere kaffe?
Føler nok jeg har trådd inn i de hysteriske rekker for jeg har ikke drukket kaffe på lenge men fikk lyst på idag men valgte å la være.....
Helt idiotisk siden det kun er snakk om 1-2 kopper om dagen... og ikke hver dag engang...
Jeg drikker en liten kopp for dagen. Av og til ingenting :)
 
I morgen skal jeg i bryllup, blir helt svett at alt som må times [emoji85] først frisør, så hjem å kle seg og løøøpe ut døren for å nå en ferge!
 
Drikker dere kaffe?
Føler nok jeg har trådd inn i de hysteriske rekker for jeg har ikke drukket kaffe på lenge men fikk lyst på idag men valgte å la være.....
Helt idiotisk siden det kun er snakk om 1-2 kopper om dagen... og ikke hver dag engang...
Jeg husker når jeg opplevde BO så holdt jeg meg unna kaffe og te, skikkelig! Men denne gangen har jeg ikke vært like streng, nå frister ikke vanlig kaffe noe særlig, men er helt hektet på tine iskaffe (uten sukker) og har drukket den hver dag siden jeg fant ut at jeg var gravid :p
 
Bare rett under 4000 innlegg til før vi kan få skjult skravletråd :joyful::p
 
Nei, men det har faktisk økt med ca 400 innlegg siden onsdag kl 12, så går faktisk ganske radig unna da. Holder vi det gående i dette tempoet, så har vi skjult skravletråd om 10 dager :D

Det må vi få til [emoji1305][emoji1319] kommer vel flere medlemmer også etterhvert!
 
Ilandsproblemer: jeg sitter i bilen og fryser rumpa av meg! Har ac på det laveste, fordi jeg har masse blomster i bilen, og de må ha det kjølig! Håper han som skal fikse bukettene kommer snart!
 
Skal ikke vi velge det selv? Vi får vel lage en tråd der vi kommer med forslag og stemmer etterpå!
Jo det skal vi bestemme[emoji3] det kan vi gjøre[emoji3]
 
Ja, si det.
Kanskje noen har noen gode forslag til navn? :)
kanskje noen kan lage en egen tråd så kan folk komme med forslag, så tar vi en avstemning?:D
 
God idè! Selv er jeg veldig lite kreativ på sånt [emoji23][emoji85]

jeg kan godt lage en tråd jeg!:) er vel enda litt tidlig før vi får lukket gruppe, vi må vel ha over 5000? innlegg, men kan være greit å ha navnet klart!:)
 
God idè! Selv er jeg veldig lite kreativ på sånt [emoji23][emoji85]

jeg kan godt lage en tråd jeg!:) er vel enda litt tidlig før vi får lukket gruppe, vi må vel ha over 5000? innlegg, men kan være greit å ha navnet klart!:)
 
Back
Topp