Skravletråd

jeg kan godt lage en tråd jeg!:) er vel enda litt tidlig før vi får lukket gruppe, vi må vel ha over 5000? innlegg, men kan være greit å ha navnet klart!:)

Greit å ha det klart [emoji1305][emoji1305] og det genererer jo innlegg med en sånn tråd [emoji1305]
 
Legger meg nesten alltid før 23.30, men syns alltid at det er stusselig å gå å legge meg når gubbelure er på nattevakt. Ender da opp med å sitte oppe til både 1 og 2, hvilket er lite hensiktsmessig når jeg må stå opp med vesla som gjerne våkner 6.30...
Merkelig hvordan senga kjennes for liten når han ligger der, men alt for stor og tom når han er borte :rolleyes:
 
Legger meg nesten alltid før 23.30, men syns alltid at det er stusselig å gå å legge meg når gubbelure er på nattevakt. Ender da opp med å sitte oppe til både 1 og 2, hvilket er lite hensiktsmessig når jeg må stå opp med vesla som gjerne våkner 6.30...
Merkelig hvordan senga kjennes for liten når han ligger der, men alt for stor og tom når han er borte :rolleyes:

Kjenner til den der! Når mannen er offshore sover jeg skikkelig dårlig de første nettene, og kommer meg liksom ikke i seng heller!
«Heldigvis» får jeg alltid besøk iløpet av natten av 2 åringen [emoji177] (pluss en bok og en ball som hun tar med seg OVER alt)
 
Har besøk i helgen og er altså så sinnsykt sliten og trøtt :wideyed::confused::( Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg og har nesten ikke energi til å være sosial i det hele tatt :dead: Vil så gjerne holde graviditeten hemmelig, men føles så fælt å være så utrolig daff uten å kunne fortelle hvorfor:shifty:
 
Jeg kjenner jeg er spent på å starte opp på jobb på mandag. Ikke så ille kvalm enda men så sykt sliten. Føler ut som jeg har sånn halvveis influensa liksom. Sikker på jeg skal våkne opp med feber hver kveld jeg legger meg men våkner bare opp like daff dagen etter. Er nok bare svangerskapet som begynner å merkes.
 
Har besøk i helgen og er altså så sinnsykt sliten og trøtt :wideyed::confused::( Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg og har nesten ikke energi til å være sosial i det hele tatt :dead: Vil så gjerne holde graviditeten hemmelig, men føles så fælt å være så utrolig daff uten å kunne fortelle hvorfor:shifty:

Om du er komfortabel med å fortelle så tenker jeg at det må vere helg greit. Er ikke så fan av den der at alle liksom må vente til en er over 12 uker. Tenker det er opp til hver enkelt jeg. De som vil fortelle i det de tester positiv må kunne få lov til det mens om noen vil vente så må det også vere ok :happy:
Gjør det du føler er rett for deg. Håper formen stiger og at du får kost deg litt med besøket også :happy:
 
Om du er komfortabel med å fortelle så tenker jeg at det må vere helg greit. Er ikke så fan av den der at alle liksom må vente til en er over 12 uker. Tenker det er opp til hver enkelt jeg. De som vil fortelle i det de tester positiv må kunne få lov til det mens om noen vil vente så må det også vere ok :happy:
Gjør det du føler er rett for deg. Håper formen stiger og at du får kost deg litt med besøket også :happy:

Helt enig med deg! :happy: Med førstemann sa vi det til familie og omgangskrets ved positiv test (rundt uke 5 tror jeg det var), og jeg også er forkjemper for å si det tidlig om man vil det :love7 Men denne gangen har vi valgt å holde det hemmelig lenger fordi min søster akkurat har fått en liten en og jeg har så lyst at ho skal få føle på det i noen uker før jeg popper nyheten om nr. 2 her i huset :happy: Vi har fortalt det til vårt aller nærmeste vennepar, men venter lenger med resten. Denne gangen føles det rett og ekstra spennende at bare vi veit det :Heartred
 
Fryktelig dårlig ide å se fødeavdelingen når man er hormonell og trøtt :sad010:hilarious:
 
Fryktelig dårlig ide å se fødeavdelingen når man er hormonell og trøtt :sad010:hilarious:
Ja er det et program jeg unngår med livet som innsats er det det :)
 
Vi var i bryllup igår, jeg var edru (såklart) men jeg føler meg meget hangover idag! Trøtt og kvalm! La meg halv 3 og sov til 10, men nå føler jeg at jeg kunne sovet 5 timer til [emoji23][emoji85]
 
Vi var i bryllup igår, jeg var edru (såklart) men jeg føler meg meget hangover idag! Trøtt og kvalm! La meg halv 3 og sov til 10, men nå føler jeg at jeg kunne sovet 5 timer til [emoji23][emoji85]
Sånn er det :hilarious:
Jeg er heldig enda føler jeg... er ikke særlig plaget av noe egentlig.... bekymrer meg litt pga det selvsagt men prøver å tenke at det er fortsatt tidlig :)
 
Vi var i bryllup igår, jeg var edru (såklart) men jeg føler meg meget hangover idag! Trøtt og kvalm! La meg halv 3 og sov til 10, men nå føler jeg at jeg kunne sovet 5 timer til [emoji23][emoji85]
Jeg var også i bryllup igår, og føler meg også hungover! [emoji23] Slet et par ganger i løpet av kvelden også,- ble så utroolig trøtt.
 
Jeg var også i bryllup igår, og føler meg også hungover! [emoji23] Slet et par ganger i løpet av kvelden også,- ble så utroolig trøtt.

Ja, jeg var heelt kake på slutten! Så måtte jeg kjøre hjem også, kl 1 på natten, 1 time og 15 min kjøring [emoji85][emoji42][emoji42] da ble det mye regning og gangetabellen for å holde meg våken [emoji23]
 
Ja, jeg var heelt kake på slutten! Så måtte jeg kjøre hjem også, kl 1 på natten, 1 time og 15 min kjøring [emoji85][emoji42][emoji42] da ble det mye regning og gangetabellen for å holde meg våken [emoji23]
Å hjelpes! Jeg snek meg unna i totiden,- sov over i huset til brudeparet, så var heldigvis ikke langt til sengen! :)
 
Merker dere at noen av symptomene kan komme å gå? I dag er første dagen jeg ikke føler meg gravid. Hele veien har brystene vært ømme osv, og senest i går var jeg skikkelig kvalm. I dag helt fin! Jeg har jo ingen erfaring med dette forutenom forrige gang når jeg mistet symptomene så endte det ikke bra, så man tenker jo negativt med engang:nailbiting:
 
Merker dere at noen av symptomene kan komme å gå? I dag er første dagen jeg ikke føler meg gravid. Hele veien har brystene vært ømme osv, og senest i går var jeg skikkelig kvalm. I dag helt fin! Jeg har jo ingen erfaring med dette forutenom forrige gang når jeg mistet symptomene så endte det ikke bra, så man tenker jo negativt med engang:nailbiting:
Hadde nettopp en slik tråd inne på svangerskap :) og der sier flere at det er helt normalt at de kan komme å gå :)
 
Jeg har akkurat hatt flere dager med bekymring pga murringer som avtok og nå er jeg bekymret for murringer som er tilbake Klarer aldri å slappe av!
 
Back
Topp