Skravletråd

Tar meg selv i å tenke på hvordan det blir på UL om noen uker...
jeg skjønner ikke hvordan jeg skal tørre å se på skjermen... forrige gang (for bare noen mnd siden i april) så var det bare en tom fostersekk der og å se ansiktet på legen lete å lete å ikke finne noe og se bekymret ut. Jeg orker ikke det engang til. Nå,ser jeg bare for meg å ligge der å ikke tørre å se på skjermen. .... jeg vet ikke hva jeg gjør om vi opplever det samme (eller en MA Gud forby) igjen...
Føler SÅ med deg! Tenker på det konstant. Jeg skal dit i neste uke, og det er kjipt å si det, men er nesten forberedt på at det skal skje igjen, selvom jeg samt tenker positivt!
 
Har ingen symptomer i det hele tatt nå, og det jeg har tolket som symptomer har kommet og forsvunnet etter max2-3 dager. Føler meg ikke gravid og hodet mitt sier at det sikkert går i dass. Hadde en kjemisk i mai, men var så tidlig at jeg ikke regnet meg som gravid. Har aldri mistet så har i grunn ingen grunn til å tenke slik. Er 5+3 og tok en ny digital i dag i den tro at jeg skulle få 3+ og roe meg litt på det, men den sa bare 2-3. Vet at det er vanlig at mange ikke får 3+, og at det for noen tar lang tid før man får 3+ (type 6+0>). Håper egentlig at humøret mitt blir noe bedre når gubben kommer i dag, for jeg har bare vært drit sur siden lørdag, og vet i grunn ikke helt hvorfor. Er lite hyggelig for de rundt meg.
Beklager dagens utblåsning, måtte bare få det ut...
Det går nok bra❤️ utifra det jeg har hørt fea de andre så virker det som det tar eller kan ta litt tid før man kan få 3+. Hadde også lyst å prøve denne uken å sjekke, men tørr ikke fordi jeg vet mange fortatt får 2-3 i uke 5. Sikkert det som er skjedd med deg også. Stor klem til deg hvertfall❤️
 
Er det noen som vet hvor vi kan se hvor mange innlegg som er på dette terminforumet? Når det kommer over 5000 kan vi få skjult gruppe :)
 
Klem til deg [emoji177][emoji177]

Jeg husker at sist gang så tok det en stund før jeg fikk 3+. Jeg var helt sikker på at jeg skulle få det, så jeg fikk en litt slap in the face da! Men så en uke senere fikk jeg 3+


Det går nok bra❤️ utifra det jeg har hørt fea de andre så virker det som det tar eller kan ta litt tid før man kan få 3+. Hadde også lyst å prøve denne uken å sjekke, men tørr ikke fordi jeg vet mange fortatt får 2-3 i uke 5. Sikkert det som er skjedd med deg også. Stor klem til deg hvertfall❤️

Takk damer :Heartred
Regner med at det egentlig går bra, er vel bare hormoner, dårlig humør og det at man er sliten som gjør at man fort kan begynne å krisemaksimere. Håper og tror at humøret og energinivået stiger fort de kommende dagene.
Enda godt jeg fortsatt har nesten 2 uker ferie igjen :)
 
Flere som ... eh.... tester enda? :smiley-ashamed005
 
Er det noen som vet hvor vi kan se hvor mange innlegg som er på dette terminforumet? Når det kommer over 5000 kan vi få skjult gruppe :)

Enn så lenge er det 685 innlegg, 686 med dette :p
 
Hah godt !! Tester enda selv.. er nødt å se stigningen :)

Hadde egentlig ikke tenkt til å teste mer etter at jeg tok digital på IKM, men så er man jo litt lett påvirkelig når man leser om alle som får 3+ på digital etter en stund... :oops:
 
Hadde egentlig ikke tenkt til å teste mer etter at jeg tok digital på IKM, men så er man jo litt lett påvirkelig når man leser om alle som får 3+ på digital etter en stund... :oops:
Ja jeg gir meg ikke før jeg har fått 3+ :)
 
Flere som ... eh.... tester enda? :smiley-ashamed005
Jeg tok en cb digital i går. Fikk 3+. Tror ikke jeg er mer enn 5+0, så håper det er innenfor det normale. Man klarer å bekymre seg enten på den ene aller andre måten :)
 
Back
Topp