Skravletråd

Hei alle. Jeg beveger meg også inn her :Heartred
Har ei på 15mnd, men en sa og en ma i uke 14 bak meg, så jeg tør ikke helt å juble enda.

Jeg tror jeg tilhører April gruppa, men har ikke kommet tilbake til normalen etter fødsel (fordi ungen har vært klistra til puppen) :p så har ikke kontroll på hvor langt jeg er på vei Troooor kanskje jeg er 4+6 - 5+2 ett sted. Blir gjetting egentlig .
Vet dere om man kan be om tul henvisning for å finne ut?
Håper jeg får være med dere frem til april!

Gratulerer :Heartred Håper det er terminspire du har fått denne gangen :)
 
Da tar jeg også og lister meg litt innom her :) Positiv test i går, ca 9 dpo, og igjen i dag 10 dpo. Ikke tatt digital enda, har en på lur meb venter til 12 dpo :)
Jeg er litt i sjokk jeg enda altså. Vi har ikke prøvd aktivt, og hadde blitt enige om å vente til høsten pga flytting osv, men plutselig satt jeg her da, med testen med to rosa streker <3 Mange tanker nå.. Har ikke fortalt mannen, vil finne en fin/morsom måte å gjøre det på :) Bekymringene er over de to andre vi har. Minsten ble nettopp 1år, og jeg er så redd jeg kommer til å gå glipp av mye, da både svangerskap og nyfødt tar opp mye tid. Men, vi får gjøre det beste utav det :) Tror det blir gøy med to litt tette etterhvert som de blir eldre <3

Flytter om to dager, og har nesten ikke pakket :’D Huff, godt overtakelsen her ikke er før 3 aug :)

Gratulerer :Heartred
Kan skjønne du har mye å tenke på nå, men roser seg nok når dere kommer i ny bolig og får litt ro på dere.

Min søster har 2 tette (3år og 1år) og er i gang med nr 3 nå. Tror nok barna får stor glede i hverandre når de er tett, selv om det kan kjennes vanskelig å få nok tid til alle.
Skulle selv ønske at vi hadde fått nr 2 da frøkna var nærmere 2 år.
Dere finner nok en fin balanse i hverdagen slik at alle tre får det de trenger :)
 
Jeg jubler for 2-3 på cb digital idag [emoji1319][emoji1319] roer meg litt mer [emoji1305]
[emoji122] Tror jeg må ta en digital jeg også! Kanskje det roer meg også. Har googlet «sjanse for spontanabort» litt for mange ganger nå.
 
[emoji122] Tror jeg må ta en digital jeg også! Kanskje det roer meg også. Har googlet «sjanse for spontanabort» litt for mange ganger nå.

Prøver å ikke google akkurat det nå, da blir det så mye krisemaksimering her hos meg [emoji85] jeg har to digitale igjen, håper å få 3+.. men det får jeg nok ikke før neste uke
 
Her i huset driver vi med oppussing :gen014, men så kom jeg pluttselig på; bør jeg male når jeg er gravid :sorry:? Har ikke startet enda heldigvis, og det skulle ikke store søket til før jeg fant ut at, nei!, det burde jeg ikke. Hvertfall ikke de første 12 ukene av graviditeten:shifty: Vi tar selvsagt null risiko, så da er det ikke noe alternativ! Kjedelig å måtte betale profesjonelle, når det er noe man fint egentlig kan gjøre selv, det koster jo en hel del å få det gjort :inpain:
 
Hei! Vi venter våres 2 barn, og med nr 1 var det veldig ømme bryster og litt kvalme.
Men denne gangen er jeg så trøtt og kvalm at hjelp! Matlysten er på bånn, men jeg må spise hvis ikke blir det værre. Flere som er kvalme? Hvordan gjør dere det i forhold til jobb?
 
Her i huset driver vi med oppussing :gen014, men så kom jeg pluttselig på; bør jeg male når jeg er gravid :sorry:? Har ikke startet enda heldigvis, og det skulle ikke store søket til før jeg fant ut at, nei!, det burde jeg ikke. Hvertfall ikke de første 12 ukene av graviditeten:shifty: Vi tar selvsagt null risiko, så da er det ikke noe alternativ! Kjedelig å måtte betale profesjonelle, når det er noe man fint egentlig kan gjøre selv, det koster jo en hel del å få det gjort :inpain:

Er det ikke noen målinger som er innafor hos gravide? Jeg malte rommet til frøkna i 2016 når jeg gikk gravid.. med jotun sense(?) evt hør med lege/hs, der får du bedre svar enn på nettet
 
Prøver å ikke google akkurat det nå, da blir det så mye krisemaksimering her hos meg [emoji85] jeg har to digitale igjen, håper å få 3+.. men det får jeg nok ikke før neste uke
Ja, det er ikke spesielt beroligende. Samtidig er det godt å se at sjansen reduseres prosentvis en del også før uke 12. Men mest stresser det meg [emoji23] har bare testet med en strimmel og en stav til nå, begge deler på ikm.
 
Er det ikke noen målinger som er innafor hos gravide? Jeg malte rommet til frøkna i 2016 når jeg gikk gravid.. med jotun sense(?) evt hør med lege/hs, der får du bedre svar enn på nettet

Men finnes Jotun Sens i utendørs maling? :) Skjønner meg ikke helt på den nettsiden til Jotun :hilarious:
Også er vi veldig strenge på sånt generelt, er det den minste risiko eller anbefaling om å holde seg unna eller gjøre minst mulig av noe, så dropper jeg det helt! 9 mnd klarer jeg fint å vie til baby 100%. Hadde aldri klart å leve med meg selv om det hadde skjedd ett eller annet og jeg hadde fått det for meg at det var «min feil»:shy:
 
Er så sykt emosjonell idag... har måttet gå vekk å grått på soverommet fordi mannen «kjeftet» på meg fordi jeg var brysk mot han. Og jeg hulket som en drittunge på rommet liksom... for noe jeg selv forårsaket... herregud.. føler jeg tar ALT til meg og tåler ingenting. Må ha bekreftelse hele tiden også,fra han om at han elsker meg... føler meg som en usikker liten fjortiss..
 
Er så sykt emosjonell idag... har måttet gå vekk å grått på soverommet fordi mannen «kjeftet» på meg fordi jeg var brysk mot han. Og jeg hulket som en drittunge på rommet liksom... for noe jeg selv forårsaket... herregud.. føler jeg tar ALT til meg og tåler ingenting. Må ha bekreftelse hele tiden også,fra han om at han elsker meg... føler meg som en usikker liten fjortiss..

Herremin!! Her også! Første gang jeg virkelig har følt på det i svangerskapssammenheng :joyful:
Jeg fikk gråten i halsen da mannen ikke hadde tid til at jeg kunne komme innom han en liten tur på jobb i dag :sad010
 
Herremin!! Her også! Første gang jeg virkelig har følt på det i svangerskapssammenheng :joyful:
Jeg fikk gråten i halsen da mannen ikke hadde tid til at jeg kunne komme innom han en liten tur på jobb i dag :sad010
Haha så godt å høre at det er flere som meg!! Nå dro han på butikken,spurte ikke om jeg ville være med,noe han vet jeg syns er gøy å gjøre sammen. Og er lei meg for det. fy søren ass. Skal det være sånn i 9 mnd ?! Huffa meg
 
Haha så godt å høre at det er flere som meg!! Nå dro han på butikken,spurte ikke om jeg ville være med,noe han vet jeg syns er gøy å gjøre sammen. Og er lei meg for det. fy søren ass. Skal det være sånn i 9 mnd ?! Huffa meg
Veldig kjedelig å føle ekstra på sånne ting:crybaby2
Nei uff! Håper virkelig ikke det :schocked028
 
Veldig kjedelig å føle ekstra på sånne ting:crybaby2
Nei uff! Håper virkelig ikke det :schocked028
Ja er veldig slitsomt. Prøver å ta meg sammen da,å svelge den kamelen som helst ber meg være dritsur å gråte å demonstrere hvor jæææævlig bArnslig jeg vet jeg er. Går heldigvis over relativt kjapt... :) litt kos fra mannen så er det over.
 
Ja er veldig slitsomt. Prøver å ta meg sammen da,å svelge den kamelen som helst ber meg være dritsur å gråte å demonstrere hvor jæææævlig bArnslig jeg vet jeg er. Går heldigvis over relativt kjapt... :) litt kos fra mannen så er det over.

Ja, var sånn jeg merket at dette må være noe hormoner som flyr rundt :hilarious: Jeg pleier nemlig å slite med å slippe ting med en gang når jeg først har blir lei meg/sint. Men dette gikk over så fort som det kom nesten :joyful:
 
Ja, var sånn jeg merket at dette må være noe hormoner som flyr rundt :hilarious: Jeg pleier nemlig å slite med å slippe ting med en gang når jeg først har blir lei meg/sint. Men dette gikk over så fort som det kom nesten :joyful:
Akkurat sånn var det hos meg også og er! Sliter VELDIG med å slippe ting,og kan være sur leeeeenge men nå gikk det greit over :hilarious:
 
Back
Topp