Skravletråd

Jeg er heller ikke kvalm. Er 4+4 idag, så er vel tidlig ennå. Var ikke kvalm i forrige svangerskap. Har generelt lite symptomer, bare litt murringer og ligamentstrekk. Nervepirrende fase dette her syns jeg :)
Ja veldig.. nervepirrende hele greia.. huff. men prøver å holde meg positiv :) må det,ellers klarer jeg ikke dagene !

Ja veldig.. nervepirrende hele greia.. huff. men prøver å holde meg positiv :) må det,ellers klarer jeg ikke dagene !
Ja, jeg også! Håper ukene flyr fremover. Vil føle meg tryggere når jeg har kommet litt lenger på vei. Er fremdeles redd for at TR plutselig skal starte.

Ja, jeg også! Håper ukene flyr fremover. Vil føle meg tryggere når jeg har kommet litt lenger på vei. Er fremdeles redd for at TR plutselig skal starte.
Mhm ikke sant.. jeg teller ukene frem til tidlig UL.. håper vi kommer oss dit og at det er liv inni der...

Kvalmen har roet seg hos meg. Jeg er bare uggen i perioder. Mest ømme nipler,pupper og murringer nå. Føler dagene går ekstremt sakte. Like spent hver gang jeg går på do.. tenk om det er noe rødt i trusen[emoji85]

Mhm ikke sant.. jeg teller ukene frem til tidlig UL.. håper vi kommer oss dit og at det er liv inni der...
Når skal du ha tidlig ul? Jeg tror jeg hadde i uke 11 sist. Jeg vil nok ha tidlig ul denne gangen også!

Kvalmen har roet seg hos meg. Jeg er bare uggen i perioder. Mest ømme nipler,pupper og murringer nå. Føler dagene går ekstremt sakte. Like spent hver gang jeg går på do.. tenk om det er noe rødt i trusen[emoji85]
Godt å høre at vi er flere med de samme (og ikke så mange) symptomene enda :)

Når skal du ha tidlig ul? Jeg tror jeg hadde i uke 11 sist. Jeg vil nok ha tidlig ul denne gangen også!
Sist,da BO'en ble oppdaget var jeg 8+3 tror jeg.. så jeg vil ha før det denne gangen..så fort man kan se hjerteslag !

Sist,da BO'en ble oppdaget var jeg 8+3 tror jeg.. så jeg vil ha før det denne gangen..så fort man kan se hjerteslag !
Uff, det skjønner jeg godt. Jeg tror kanskje jeg må ta en gtest til i neste uke. Tok to på ikm - men har behov for å se at det stemmer fortsatt. Blir småtullete av det her [emoji23]

Uff, det skjønner jeg godt. Jeg tror kanskje jeg må ta en gtest til i neste uke. Tok to på ikm - men har behov for å se at det stemmer fortsatt. Blir småtullete av det her [emoji23]
Haha du, jeg har testet ca hver dag siden jeg fikk positiv:rolleyes: er nødt til å se stigningen,ellers får jeg ikke ro i sjelen.. og det er veldig betryggende å se det :)

Haha du, jeg har testet ca hver dag siden jeg fikk positiv:rolleyes: er nødt til å se stigningen,ellers får jeg ikke ro i sjelen.. og det er veldig betryggende å se det :)
[emoji23] Ja, det er det nok. Må kjøpe meg en digital på mandag!

Er det flere som blir så oppblåst i løpet av dagen, så det ser ut som at man er gravid i 5mnd, bortsett fra at man bare føler seg feit og dvask? :hilarious:

Er alle kvalme her? Eller er dere lenger på vei enn meg? Jeg er 4+1 idag og har kun ømme bryster som vokser og brystvortene starter å bli såre. Ellers er det ibgenting. Jo,ligamentstrekk om natten :)
Jeg er ikke noe kvalm. Og det bekymrer meg litt siden det virker som «alle» er kvalme så tidlig :P Jeg er 4+6 i dag.

Oppblåst her også ja!:hungover:

Jaaaaa!!!! Ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei,spesielt på kvelden !

Godt å høre at jeg ikke er alene. Har vurdert å allerede finne fram noen av mammabuksene mine, da jeg har store problemer med å få lukket igjen bukser og shorts flere ganger om dagen :bag: Kjenner meg litt teit når jeg tenker på å bruke mammabuksene når jeg bare er 5+1, men kan samtidig ikke tenke meg noe mer komfortabelt.
Var i utdrikningslag på fredag og måtte på kvelden, så lenge vi satt i sofaen, åpne både knappen og glidelåsen på shortsen for jeg hadde ikke sjans til å puste, da jeg var så oppblåst :laughing021 Godt jeg hadde lang og vid overdel så de andre ikke så det:hilarious:

Da tar jeg også og lister meg litt innom her :) Positiv test i går, ca 9 dpo, og igjen i dag 10 dpo. Ikke tatt digital enda, har en på lur meb venter til 12 dpo :)
Jeg er litt i sjokk jeg enda altså. Vi har ikke prøvd aktivt, og hadde blitt enige om å vente til høsten pga flytting osv, men plutselig satt jeg her da, med testen med to rosa streker <3 Mange tanker nå.. Har ikke fortalt mannen, vil finne en fin/morsom måte å gjøre det på :) Bekymringene er over de to andre vi har. Minsten ble nettopp 1år, og jeg er så redd jeg kommer til å gå glipp av mye, da både svangerskap og nyfødt tar opp mye tid. Men, vi får gjøre det beste utav det :) Tror det blir gøy med to litt tette etterhvert som de blir eldre <3

Flytter om to dager, og har nesten ikke pakket :’D Huff, godt overtakelsen her ikke er før 3 aug :)

Hei alle. Jeg beveger meg også inn her :Heartred
Har ei på 15mnd, men en sa og en ma i uke 14 bak meg, så jeg tør ikke helt å juble enda.

Jeg tror jeg tilhører April gruppa, men har ikke kommet tilbake til normalen etter fødsel (fordi ungen har vært klistra til puppen) :p så har ikke kontroll på hvor langt jeg er på vei Troooor kanskje jeg er 4+6 - 5+2 ett sted. Blir gjetting egentlig .
Vet dere om man kan be om tul henvisning for å finne ut?
Håper jeg får være med dere frem til april!

Back
Topp