Skravletråd?

Fy f,grapefrukt er det ekleste jeg noen gang har smakt...OMFG
 
Den bitre smaken er jo det samme man kaster opp etter 2 dager med omgangsyken,å fy flate:hilarious::hilarious::hungover::hungover::hungover:

Ååååh, ikke sammenligne med magesyre.. Da blir det jo bare verre :wideyed::wideyed:
 
Kjenner jeg er glad jeg glemte å kjøpe grapefruktjuice!
 
Ehm..får dere ømme bryst ved EL..? Dette er helt nytt for meg....har ikke merket det før... :eek:
 
Hm,. okei.. nipplene er vanlige men er plutselig blitt litt øm der hvor jeg merket det helt i starten av graviditeten.. og jeg er IKKE gravid på ny for å si det sånn..
Er nok litt forskjeller på hvor man blir øm vil jeg tro ;)
 
Er det farlig å berøre slikt altså? Kan du ev bruke hansker?

Ja en skal være forsiktig med selve cellegiften, pluss bruke hansker ved kontakt med tabletter og ved kroppsvæsker når man ikke er gravid også. Når man er gravid kan å utsette seg for cellegift skade fosteret. Bare usikker hvor strenge man må være.
 
Ja en skal være forsiktig med selve cellegiften, pluss bruke hansker ved kontakt med tabletter og ved kroppsvæsker når man ikke er gravid også. Når man er gravid kan å utsette seg for cellegift skade fosteret. Bare usikker hvor strenge man må være.
Skjønner :) da er det nok lurt å ta en prat med arbeidsgiver med en gang da :)
 
Litt bekymret pga lav temp i dag... men vet jeg våknet en gang i natt da mini gråt... jeg var zombie, sjekket ikke klokken så aner ikke hvor mange timer jeg fikk sove mellom det og tempingen 0530..

Men tisset likevel på en el test i dag...:p
Sabla positiv hvertfall. Og langt mer enn ved den jeg tok 3+6... er 4+4 i dag.

Bare håper dette ikke går galt nå...
37553E51-0901-4979-9213-BE2349B41378.jpeg


Må nok stille klokken og tempe igjen i morgen:p
 
Last edited:
Har generelt ganske følelsesløse nippels :hilarious: Forutenom med amming, det var vondt de første mnd det:eek:
 
Back
Topp