Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy f,grapefrukt er det ekleste jeg noen gang har smakt...OMFG
Den bitre smaken er jo det samme man kaster opp etter 2 dager med omgangsyken,å fy flateHahahahaha, du blir vant med smaken etterhvert
Den bitre smaken er jo det samme man kaster opp etter 2 dager med omgangsyken,å fy flate
HahahjaaaaÅåååh, ikke sammenligne med magesyre.. Da blir det jo bare verre
Kjenner jeg er glad jeg glemte å kjøpe grapefruktjuice!
Får veldig ømme nipplerEhm..får dere ømme bryst ved EL..? Dette er helt nytt for meg....har ikke merket det før...
Hm,. okei.. nipplene er vanlige men er plutselig blitt litt øm der hvor jeg merket det helt i starten av graviditeten.. og jeg er IKKE gravid på ny for å si det sånn..Får veldig ømme nippler
Er nok litt forskjeller på hvor man blir øm vil jeg troHm,. okei.. nipplene er vanlige men er plutselig blitt litt øm der hvor jeg merket det helt i starten av graviditeten.. og jeg er IKKE gravid på ny for å si det sånn..
True !Er nok litt forskjeller på hvor man blir øm vil jeg tro
Jeg får alltid det i venstre pupp [emoji28]Ehm..får dere ømme bryst ved EL..? Dette er helt nytt for meg....har ikke merket det før...
Faktisk den jeg er øm i nå.. eheheJeg får alltid det i venstre pupp [emoji28]
Første gang jeg merket det tenkte jeg det var noe alvorlig galt med meg [emoji28] Har de siste mnd hatt det periodevis mellom EL og TR. Av og til kjenner jeg det litt i høyresiden også.Faktisk den jeg er øm i nå.. ehehe
Er det farlig å berøre slikt altså? Kan du ev bruke hansker?
Skjønner da er det nok lurt å ta en prat med arbeidsgiver med en gang daJa en skal være forsiktig med selve cellegiften, pluss bruke hansker ved kontakt med tabletter og ved kroppsvæsker når man ikke er gravid også. Når man er gravid kan å utsette seg for cellegift skade fosteret. Bare usikker hvor strenge man må være.