• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Har nå vandra rundt på en stoffbutikk og et kjøpesenter i alt for mange timer! Godt å få prata med ei gammel venninne igjen, vi sees alt for sjeldent! Har fått meg både sushi og is! Kjøpt regnsett til storebror og vognskinn på tilbud (barnas hus) storebrorgave (briotigsett med branntog), litt mat og alt for mye stoff:p når verker bekkenet som bare det... akter å bo i senga med strikking og serie til det er oppe og går igjen!
Nesten som jeg er litt misunnelig på den hotellkosen :p fikk liksom bare en hel dag der :p

Har begynt å sjekke utløpsdato på roastbeef. Nå kan jeg snart handle inn! Har regnet ut at maks overtid + noen dager på sykehuset gir ca. månedsskifte før jeg er hjemme. Og da skal jeg ha roastbeef og potetsalat klar i kjøleskapet. Nærmer seg med stormskritt nå, fant en pakke i dag med utløpsdato 25.8 (som er siste utkastelsesdato). Herregud som jeg gleder meg!

Skulle kjøpe potetsalat i dag og ha til vanlig skinke, men lette så lenge etter det at jeg glemte hva jeg lette etter. Så kom hjem uten. [emoji23]

Zzzzzzzz... Jeg er så trøtt!

Min tur å ligge å kjenne etter liv... lille har vært usedvanlig rolig idag! Kjenner jeg ikke noe innen en time ringer jeg føden og ber om en sjekk [emoji108]
Du har kort vei for sjekk nå i det minste.

Er det et tegn på at jeg har vært litt dominerende i planleggingsprosessen da mannen min ba om en liste om hva som bør være i orden før fødsel, jeg skrev den, et av punktene var "gjøre klar stelleplassen" og han lurte på "hvor skal stelleplassen være?" :hilarious:

Er det et tegn på at jeg har vært litt dominerende i planleggingsprosessen da mannen min ba om en liste om hva som bør være i orden før fødsel, jeg skrev den, et av punktene var "gjøre klar stelleplassen" og han lurte på "hvor skal stelleplassen være?" :hilarious:
Haha. Herlig at han spør, da? [emoji23]Tenk om han hadde rigget klar på feil plass?

Haha. Herlig at han spør, da? [emoji23]Tenk om han hadde rigget klar på feil plass?
Vi har to bad. Det ene er bittelite og det andre har en stor benkeplate over vaskemaskina. Vi har bare kjøpt stellematte, ikke en hel kommode. Så med mindre det ble stelleplass på kjøkkenbenken, så hadde han antagelig fått plasseringen rett. Nå endte det riktignok med at jeg tok meg av det punktet på lista:-)

Vi har to bad. Det ene er bittelite og det andre har en stor benkeplate over vaskemaskina. Vi har bare kjøpt stellematte, ikke en hel kommode. Så med mindre det ble stelleplass på kjøkkenbenken, så hadde han antagelig fått plasseringen rett. Nå endte det riktignok med at jeg tok meg av det punktet på lista:-)
Haha. Kunne vært artig å sett trynet ditt om han gjorde klart på kjøkkenet, da. [emoji12]

En ulempe ved å ha en blekrosa bbhugme er at det er mulig å re opp senga sånn at når jeg kommer inn på et dunkelt soverom, så kan jeg bli stående å lure på hvem det er som har lagt seg i senga mi....

En ulempe ved å ha en blekrosa bbhugme er at det er mulig å re opp senga sånn at når jeg kommer inn på et dunkelt soverom, så kan jeg bli stående å lure på hvem det er som har lagt seg i senga mi....

Ja, jeg føler meg nesten litt kriminell når soveromsdøra står åpen, bbhugme ligger under dyna, og det kommer folk :hilarious: Ser ut som om jeg har gjemt noe(n) under dyna :woot:

Back
Topp