Ble lei av rommet, har gått rundt ca 1/4 av sykehuset (nok for bekkenet) og funnet meg en benk utfor fødepol... skal tro hvor lenge jeg kan sitte her før det dukker opp ei jordmor og forbarmer seg over meg [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper legen kommer med gode nyheter. [emoji5] Og ja, det er fryktelig kjedelig å vente på sykehuset når man bare vil hjem.Jeg er inne for lite liv.. nesten ikke kjent ho i dag! Men ctg var fin, men får noen sammentrekninger nå som bare er vondere og vondere.. men ikke så det er forferdelig enda! Men spesielt om det starter den dagen jeg reiste inn pga a lite liv.. jeg må vente på legen tydeligvis pga a noe! Sitti i to timer nå! Sinnsykt kjedelig! Vil hjem og slappe a å se om det tar seg opp
Enig! Lykke til!Håper legen kommer med gode nyheter. [emoji5] Og ja, det er fryktelig kjedelig å vente på sykehuset når man bare vil hjem.
Håper legen kommer med gode nyheter. [emoji5] Og ja, det er fryktelig kjedelig å vente på sykehuset når man bare vil hjem.
Ååja, sånn ja. Ja, det er noen av oss rugere igjen også, selv om det fødes daglig. [emoji12]Var bare for en ultralyd! Alt var bra, nå var det bare hjem og ruge den siste tiden[emoji4][emoji4]
Det kommer helt ann på.Andre enn meg som hater kjøpesenter og shopping? Har utsatt de siste småtingene vi trenger i en evighet fordi jeg ikke har kunnet kjøpe det på nett, men med 9 dager til termin så må det liksom handles![]()
Heldigvis har jeg jobbet der siden januar og kjenner alle som intervjuer meg, men allikevel.. Hjernen er jo virkelig ikke i stand til å svare på noen spørsmål med mindre de handler om graviditet og baby, og det er litt langt unna dette fagfeltet Blir mest sannsynlig kalt inn til jobbintervju denne uka, da vikariatet mitt går ut om noen uker og jeg har søkt på en ledig stilling på samme plass. Hvordan skal dette gå? Gravidhjernen klarer så vidt å huske navnet på avdelingen jeg jobber påHeldigvis har jeg jobbet der siden januar og kjenner alle som intervjuer meg, men allikevel.. Hjernen er jo virkelig ikke i stand til å svare på noen spørsmål med mindre de handler om graviditet og baby, og det er litt langt unna dette fagfeltet
![]()
Er egentlig ikke et problem å stille på intervju, siden jeg kjenner alle så godt, har jobbet i stillingen over et halvt år nå og de vet jeg har termin på onsdagDa håper jeg du føder, så du kan få gyldig utsettelse, eller kan ta intervjuet på telefon [emoji1303]

Overtidskontroller er bare koselige. Jeg har bare møtt veldig hyggelige mennesker på de.På jobben til gubben har de veddet om når lille bøllefrø kommer ut.
Dagen som leder er i dag. Så, kom uuuuuut, lille bølle!
Har ærlig talt lite lyst til å prøve overtidskontroll.![]()
Ja, vet at folkene der er veldig koselige, men jeg hater sykehus...Overtidskontroller er bare koselige. Jeg har bare møtt veldig hyggelige mennesker på de.

Og likevel er du overivrig etter å bli innlagt på etJa, vet at folkene der er veldig koselige, men jeg hater sykehus...![]()
Nuvel, hadde jeg fått bestemme helt selv hadde det blitt fødsel hjemme, uten besøk på sykehus i det hele tatt.Og likevel er du overivrig etter å bli innlagt på et![]()