Vurderer å bake boller. Eller noe annet godt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
100000 ja[emoji23][emoji23]Når man ser på antall folk som er på august (24) sammelinknet med de andre 11 termingruppene til sammen (13) så er det jo ikke rart at vi rykker ifra på antall innlegg......
Vis vedlegget 270319
Når man ser på antall folk som er på august (24) sammelinknet med de andre 11 termingruppene til sammen (13) så er det jo ikke rart at vi rykker ifra på antall innlegg......
Vis vedlegget 270319
Ja, det er det, men ikke når hun spør. [emoji23]Joda, men er generelt en uting å kommentere gravide![]()
De to hendelsene var vel ikke helt sammenfallende. Altså hun synes det er helt greit at folk kommenterer under det bildet hvor hun spør, men oppfordrer folk til å være forsiktig med å kommentere gravid-mager i andre sammenhenger uoppfordret fordi det kan såre.Ja, det er det, men ikke når hun spør. [emoji23]
Og at folk kaller henne tjukka og stortjukk er jo virkelig ikke greit! Syns det er så stygt når folk kaller gravide for tjukke.De to hendelsene var vel ikke helt sammenfallende. Altså hun synes det er helt greit at folk kommenterer under det bildet hvor hun spør, men oppfordrer folk til å være forsiktig med å kommentere gravid-mager i andre sammenhenger uoppfordret fordi det kan såre.
Enig. «Stor» er greit om man spør, men ikke tjukk og feit.Og at folk kaller henne tjukka og stortjukk er jo virkelig ikke greit! Syns det er så stygt når folk kaller gravide for tjukke.
Man gjør jo først og fremst en helt sinnsyk jobb ved å lage et menneske og hvor stor mage gravide har burde være det siste folk hang seg opp i.Jeg er også i dvale. Småsover hele dagen.Hm...sovet 7timer i natt, våken en time så sovet frem og tilbake nå. Siklet i stad faktisk. . hadde skikkelig hodepine i stad .
Men vil bare sove hele tiden...er det normalt? Kan umuiig være tegn på fødsel.
Dvale vil jeg heller si..
Skal det ikke være motsatt..Jeg er også i dvale. Småsover hele dagen.![]()
Ja, helt sant. Som sagt orker jeg ikke inn på instagrammen hennes, så var vel et dårlig eksempel av VG.De to hendelsene var vel ikke helt sammenfallende. Altså hun synes det er helt greit at folk kommenterer under det bildet hvor hun spør, men oppfordrer folk til å være forsiktig med å kommentere gravid-mager i andre sammenhenger uoppfordret fordi det kan såre.
Jeg hadde skikkelig dvaledag på torsdag. Doser’n hadde dvale samtidig. På fredag var vi derimot fulle av futt begge to.Jeg er også i dvale. Småsover hele dagen.![]()
Har hatt det likedan her! Sovet 8-9 timer de siste to nettene, kun avbrutt av én dopause, og jeg sovnet igjen med en gang! Skikkelig deilig, føler meg mer uthvilt enn på lenge. Og sovnet et par ganger på sofaen også. [emoji23]Hm...sovet 7timer i natt, våken en time så sovet frem og tilbake nå. Siklet i stad faktisk. . hadde skikkelig hodepine i stad .
Hm...sovet 7timer i natt, våken en time så sovet frem og tilbake nå. Siklet i stad faktisk. . hadde skikkelig hodepine i stad .
Sover jo ikke godt på natten, så greit å få litt påfyll på dagtid.Skal det ikke være motsatt..
Tok meg skikkelig sammen nå! Har jo femåringen her![]()
Her har det vart i en uke eller to. Regner med at det har en sammenheng med dårlig nattesøvn.Jeg hadde skikkelig dvaledag på torsdag. Doser’n hadde dvale samtidig. På fredag var vi derimot fulle av futt begge to.