Nox til frokost må ver innafor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen er sendt med lillegutt i bhg. Jeg lekker tydeligvis melk.
Så nå Når jeg er alene hjemme skal jeg unne meg en varm god dusj med hårvask og TV tid etterpå [emoji6] fordi jeg fortjener det siden jeg er 6 dager på overtid [emoji12]
Fikk tak i katten! Men nå holder jeg på å bli sprø... 100 % masekatt.Samboeren slapp akkurat ut katten som til nå i sommer har stukket av fra to dyrlegetimer allerede.Det er 7 timer til dagens time, men det pøsregner, så håpet er at han kommer fort inn igjen. Han er virkelig DESPERAT etter å komme ut på en hvilken som helst dag og kan fort bli komplett utålelig. Men hvis jeg må ta en tredje telefon fordi han ikke dukker opp igjen...
![]()
Det syns jeg og! Og et glass sjokomelk eller så [emoji2]
Ble kald cola zero. Men sjokomelk hadde vært godt nå. Tine kaffekakao melk med ekstra iskaffepulver og oboy [emoji6]
Har bakt både boller, kanelsnurrer, sjokoladekake og kjeks her - det har ikke hjulpetSå idag blir det bare kafebesøk og Netflix
![]()
Kanskje det er derfor lille her fortsatt er i hula si - jeg har ikke bakt boller!Skulle absolutt satt i gang fødsel så effektiv som du har værtmen du har god mat å nyte ventetiden med da
jeg fikk smakt en bolle
de lå fortsatt på kjøkkenbenken dagen etter når jeg kom hjem [emoji28] knallharde
![]()
Kanskje det er derfor lille her fortsatt er i hula si - jeg har ikke bakt boller!![]()
Søren, der røyk den teorien.Jeg har bakt og spist. Fortsatt gravid![]()
Søren, der røyk den teorien.![]()
Hvis ikke hun er ute i morgen skal jeg prøve bollebaking likevel. Om ikke annet kan jeg trøstespise boller på kvelden.Men det var verdt det altså. Elsker gjærbakst![]()
Hvis ikke hun er ute i morgen skal jeg prøve bollebaking likevel. Om ikke annet kan jeg trøstespise boller på kvelden.![]()
Skulle tro detSkulle absolutt satt i gang fødsel så effektiv som du har værtmen du har god mat å nyte ventetiden med da
jeg fikk smakt en bolle
de lå fortsatt på kjøkkenbenken dagen etter når jeg kom hjem [emoji28] knallharde
![]()
Men hehe, ja det er jo iallefall fordelen - masse å snackse påBringebærbladte her!!Fått tak i bringebærbladkapsler i dag, kjører på med kjerringråd med andre ord [emoji28]
Mobillader og masse garn!Har nest siste kveld hjemme som mamma til ett barn! Helt rart... uansett når lillebror kommer! Fredag blir jeg lagt inn på pasienthotellet i Tromsø og skal være der (20 mil unna hjemme) til lillebror velger å komme ut... Hva må jeg IKKE glemme å pakke???
Det er selvklart [emoji14]Mobillader og masse garn!